Mitä tehdä, kun lapsi on alkoholisti ja väkivaltainen? Joudut soittamaan useasti poliisin paikalle, kun ei muutoin pärjää. Siinä valitettavasti ei voi tehdä mitään. Joudut pelolla odottamaan milloin rakas poika saapuu jälleen kotiin. Ei omaa lastaan voi kotoa poiskaan ajaa. Toivottava, ettei olisi rähinäviinaa päässä, kun pääsee takaisi tonteille. Valitettavasti keinot ovat vähissä tämän kaltaisen toiminnan johdosta
Kuule Katana, tuolla ylempänä on ihan oma ketju, johon voi lisätä näitä blogi-linkkejä. Siellä voi mainostaa aivan vapaasti. Voihan täälläkin mainostaa, mut eihän joka saman blogin mainokselle tarvitse joka kerta omaa ketjua perustaa.
No olen! Minusta tällä palstalla on tarkoituksena keskustella täällä kirjoittelevien ongelmista, olla vertaistukena. Katana1200 postauksesta en voinut päätellä, liittyikö se häneen, kun oli taas vain pätkä blogista, joten kysyin. Minua kiinnostaa vertaistuki ja siihen keskusteluun kiinnostaa osallistua. Yleisistä alkoholin aiheuttamista ongelmista keskustelu ei niinkään kiinnosta, niitä aiheita kun löytyy miljoonittain.
Sitten tuolla yhdellä keskustelualueella on tämä vilpola, joka käsittelee nimen omaa tuotakin aihepiiriä, olen itse siellä käynyt tutkailemassa aihepiirin juttuja, koska oma “poika” on koukussa viinaan ja muihin ämneisiin. Mut ei mun ainakaan nykyisen olotilan vallitessa tarvii nuista asioista murehtia. - On se niin vaikee aihepiiri neuvoa ketään varsinkaan kun kysymykseen tulee tää sisällemurtautuminen, naapureiden häirintä ja väkivalta ja se kuvaan kuuluva rahan kerjääminen keinolla millä hyvänsä sekä lopulta omaisuuden anastaminen omaisilta.