mitä teette kun ahdistaa helvetillisesti

niin kysymys kuuluu mitä teette kun ahdistaa niin ettei tajua mistää mitää ja tuntuu että tukehtuu. auttaako teitä ulos meneminen (niinkuin eilinen lääkäri mulle väitti) vai vedättekö lääkkeet naamarii että turtuis.onks jotai tiettyy keinoo joka auttas PITKÄVAIKUTTEISESTI.

mä en taho jaksaa enää. eile ku menin psykiatrille joka on erittäi tunnettu ja on lääketehtaan yks omistajista ja päätutkijoista sano että ei sulla oikee mitää oo ku kakssuuntanen ja määräs mulle JOTAIN VITUN DEPRAKINEA JOSTA TULEE NIIN VITUN PASKA OLO ja kaikki rauhottavat ja masennuslääkkeet veke.mä en kestä miks ku hakee apuu ni ei pahemmaks menee.pelkään huomista pelkään seuraavaa minuuttia pelkään elää mä en kestä tätä vitun paskaa.

auttakaa jooko ees jotenkin

Veti rauhottavat pois vaikka sulla on tollasia ongelmia ? :imp:
Voi helvetti. Ootko kokeillu meditoida? Se voi auttaa.
Ja kannattaa käydä jollain yksityisellä pyytämässä rauhoittavia kun tilanteesi on noin paha!
Voimia!

N

E: Et ole ongelmiesi kanssa yksin ! Jos tahdot keskustella tilanteestasii kohtalotoverin kanssa, niin lisää toki mun msn, löytyy tiedoista, mutta tässä se vielä tulee: neverheard@live.fi !
Haluan tosissani auttaa Sinua, tiedän tuon tunteen bipona… Toivon, että jaksat huomiseen ja hei, keskustellaan lisää jos niin tahdot tuolla msn:n puolella !
Kaikkea hyvää ja koita jaksaa, elämä ei ole helppoa ja oon itsekin monesti miettinyt sen päättämistä, mutta vertaistuella olen selvinnyt ! Tsemppia ja telepaattinen voimaa antava hali Sinulle :heart:
Toivon todella, että saat jostain voimia jaksaa eteen päin…

Rauhottavia tietty olen käyttäny. Mutta on mul muitakin keinoja, ikävä kyllä joudun vähän (onneksi vain vähän ) aikaa odotteleen, ennen kuin voin turvautua tärkeimpään vaihtoehtokeinooni eli liikuntaan… t. toipilas

Mä lamaannun täysin. Tuntuu, että se puristus ei lopeta ollenkaan ja olen ihan halvaantunut. Ahdistus tulee noin joka ilta. Mitä enemmän ahdistaa, sitä nopeammin nukahdan. Vittumainen tuntemus kaiken kaikkiaan. Sitä tietää, että siihen ahdistukseen ei kuole, eikä voi tehdä itselleen mitään pahaa, kun on “halvaantuneena”, mutta ei se auta. Semmoiseen paniikkikohtausmaiseen ahdistukseen auttaa itsensä rauhoittelu mielikuva harjoituksilla. Joskus ne pelittää, joskus ei.

Voi, kun joku keksisi jonkun rokotteen, joka poistaisi ahdistuksen…

Riippuu. Bentsot mul ny on ollu varmaan parikyt vuotta, jollei kauemminkin. Mut sillon kun saan elämästä otettta (sitäkin tapahtuu), liikun, maalan, kuuntelen musaa… turvaudun vaik ystävän läsnäoloon, tai tehdään yhdes jotai. Mut jos sietämätöntä, kyl mul on beet oltava :frowning: Silloin kun mä olin kaksi kuukautta kokonaan nollilla, kyl mä liikuin, treenasin, kävelin paljon, kuvasin, luin ja hoidin asioita ja kotia joka ikinen päivä, mut olo oli tuskallinen, enkä jaksanut jatkaa sillä linjalla. Joskus sit vaan eristäydyn kotio ja koetan kestää. Odottaa iltaan, kun lepteil ja mirzalla saan edes nukuttua. Ja s y ö n . Suklaata, kilokaupalla varmaan… :confused:

Mut ehkä ne pystyy auttaan mua siellä addiktiopolilla. Ehkä. Kellään kokemuksia?

Kappas pölönenhän on kohtalotoveri. Bentsoja tarvin minäkin useamman kerran viikossa vaikeisiin oloihini ja välillä joka päiväkin. Joka ilta tarvitsen ketipinor 200mg ja 15mg jotta saisin nukuttua edes jotenkin. :open_mouth:

Luulenpa, että kohtalotovereitamme on täällä useita… Mul on 100 mg ketiapiinia ja mirtazapiinia 15 mg yöksi. Vinkki (ei välttämäti h y vä): jos oottaa hiukan näiden viimeksimainittujen vaikutusta ja syö aika paljon päälle, mul ainakin tulee uni aivan varmasti. Mut mahollista, että paino nousee. Vaik syöhän ne monis mais pääaterian illal… :confused:

ensin tissuttelin 3vk sit sain pari listaa pameja 2mg texiä nii nyt on ollu ihan hyvä fiilis, otan texiä aika skidei lainei sillee et vähä toimii ja pysyy hyväntuulisena :smiley: pitänee varmaan laskea pikkuhiljaa annosta tennareilla nii ei lopu lääkkeet kesken. tullu viikko syötyö 30-50mg/pv seassa myös tennareita ja pari xanttua ens viikolle tiputan: tenox 50mg 0,5 xanor ja 10mg pami/viikko.

Vähän niinkuin minä kun ahdistaa (ja se ahdistus on jokapäiväistä, kuten nytkin tällä hetkellä) :laughing:

toimiva kikka siirtää ahdistusta. vitut mä mitään vähensin päin vastoin :angry:

Otan bentson.

^ Joo ikävä kyllä minäkin. Vaikken kylläkään yhtä. Ennen pentele oli keinoja. Liikunta: joko tunnit, tai kotitreeni tai sit vaan pitkä kävely tai juoksulenkit; musa, maalaaminen, lukeminen, ystävän tapaaminen (no onneksi heitäkin vielä on :slight_smile: ), siivoaminen :open_mouth:, aikoinaan opiskelukin, pidin kovasti kirjastos istumisesta nenä kirjassa :smiley: . Elokuvia lähinnä viime aikoina kattellu, jotkut olleet tosi hyviä, vaik raskaitakin. Mut silti jotenkin helpotttanu. Ja sit olen taas ahminu, plääh. Toiminta joskus (joillekin, jopa monille) usein helpottaa, kun ahdistaa pirusti ja makaa sängys ja ajatukset kiertää kehää ja pelot rynnii päälle…