Mitä tämä on?

Olen taas tilanteessa, missä en toivoisi olevani. Mieheni on luvannut olla ilman aineita, mutta löytyi semmoinen pussukka, mikä jäi tietysti mietityttämään. Itse en ymmärrä näistä jutuista juuri mitään, joten kysyisin täältä, jos joku sattuisi tietämään, että mitä ainetta se mahtoi olla. Mies väitti sitä “täyteaineeksi”, mutta rupesi tarina haiskahtamaan siinä vaiheessa, kun väitti, että siitä hän saa rahaa alle satasen. Eikös ne täyteaineet oo aika halpoja? Ja miksi sillä olisi mitään täyteainetta kotona, kun väittää, ettei enää käytä? Olen todella ahdistunut tästä yllätyksestä…

Jos kysyn mitä tahansa siihen pussiin liittyvää, mies suuttuu. Jos kyselen hänen viimeaikaisesta käytöksestä (mustasukkaisuus, epäileväisyys, vihaisuus etc.), niin hän kääntäisi vihansa minuun. Kuitenkin tiedän vähän, minkälainen hän on laskuissa (viihdekäyttäjä) ja osaan yhdistää tiettyjä käyttäytymismalleja juuri tuohon viihdekäyttöön. On häneltä aiemminkin jäänyt sanomatta ja sinisin silmin on katsonut minuun, ettei muka valehtele. Kuitenkin nyt on jotain tosi outoa, koska luulin, ettei meiltä enää tollaisia pusseja löydy. Olenko ihan hirveä ihminen, jos vaadin, ettei tommoisia pusseja enää jatkossa löydy? Tiedän, että hän suuttuu.

No oletko sä omasta mielestä ihan hirveä ihminen jos vaadit että SUN elämä, johon hän kuuluu, kunnioittaisi yhdessä sovittuja asioita ja pitäisi niistä kiinni…?

Kurja tilanne sulle varmasti…
Mä olen sillä lailla vanhan kansan ihminen että en usko että edes viihdekäyttö pysyy kellään hanskassa. Siis hanskassa sillä lailla että siitä ei tule osa jokaista viihdeiltamaa, tai viihdeiltamia sen takia että haluaa viihdekäyttää…

Tuskin nyt yhtään helpotin sun tuskaa ja ahdistusta mutta kommentoin kuitenkin. Tarkoitus ei myöskään ole paasata, toivottavasti ymmärrät viestin ennen kaikkea hyvällä ja kannustavalla tavalla.