Mitä pelaat? (PC,PS,XBOX360 jne jne)

Mitä peliä pelaat parhaillaan, taikka mikä peli on parhaillaan kesken?
Entä millä?
Tietokoneella, vai konsolilla? Millä konsolilla?

Aattelin vaan tehä tällaisen, kun itse oon aika pelihullu. Pelaan itse parhaillaan PS3:lla FarCry II:sta kaikesta vaikeimmalla vaikeustasolla “Infamous
Olen tuon pelannut läpi keskivaikeella vaikeustasolla. Mut haluan mennä ton läpi kaikkein vaikeemmalla vaikeustasolla, etsiä kaikki timantit ja “vallata” kaikki “sotilastukikohdat” vai mitä liekään ovat…

Ton FarCry II:sen kun olen pelannut läpi, ( nyt 64% pelannut läpi tuota ) niin alan pelaamaan InFAMOUS peliä PS3:lla:stuck_out_tongue:

Postauksia postauksia hyvä Päihdelinkin väki.
( sry jos tosi aiheeton topiikki :unamused: )

PC:llä tulee pelattua ainoostaan kun en konsoleita omista.
Eli tällä hetkellä pelaan GTA IV:sta (melkein läpi jo) ja sen jälkeen alotan sen episodes from liberty cityn pelaamisen.
Koneella myös asennettuna Mass effect 2, Test drive unlimited, Metro 2033, Call of duty: world at war (unohdinkohan jotain hmm… en kai).
Noita viimeksi mainittuja pelaan tosi satunnaisesti… eli GTA:ta tällä hetkellä tahkoan ihan hulluna.

Fallout 3 , metro 2033. Itse dikkaan tollasista seikkailu fps peleistä. wowii tuli pelattua parisen vuotta.

PC:llä tulee pelattua nettipelejä topkanissa :slight_smile:
Nintendo wiillä hakataan joskus urheilupelejä, lähinnä nykyään vanhoja NES-klassikoita. En oo mikään pelifani. Kesken on Megaman 2:sen vaikea taso. Helpon oon monta kertaa nyt pelannut läpi, mut vaikean tason vikaa vastustajaa en oo pystynyt vielä voittamaan…

Oletteko te lapsia? Ei tässä oikeen ehdi pelata kun arki painaa päälle, esim mitä laitan tänään ruuaksi ja miten jaksan päivästä toiseen… Hienoa kun jotku vaan pelaa pelejä, vittu.

Anteeksi vaan kovasti “salmiakki” jos topiikki nosti niskakarvan pystyyn. Vähän arvelinkin, että joku ottaa tästä herneet nenään ja tulee “mesoomaan” tänne.

Anteeksi myös “salmiakki”, että joillakin muilla ihmisillä on ylimääräistä aikaa ja kuluttavat sen konsolin, taikka tietokoneen ääressä. Musta pelaaminen on ihan ookoo. On ainakin TURVALLISTA tekemistä eikä tuskin tarvitse miettiä, et tulis jotain pahoja seuraamuksia. (= mitä nyt pienistä mahdollisista vaikutteista juuri GTA peleistä ja pienistä epilepsiakohtauksista välittämään)

Älä nyt kuitenkaan “salmiakki” suutu meille “pelifriikeille, joilla on aikaa pelata pelejä”
Mä lähen hakemaan päivän lääkkeeni, ja sen jälkeen tulen kotiin PELAAMAAN! :wink:

P.S. ja en usko olevani ihan lapsi enään kun 27 on mittariin jo kerennyt värähtämään. (tasoltani ehkä en ole 27 vuotias, mut ei se juuri mua haittaa/häiritse/tuota mitään identiteettiongelmia)

P.P.S. ota ihan chill-out “salmiakki” jookosta? :slight_smile:

Nyt taas chillaan ja ymmärrän mitä tarkoitat Thisnuty. Olen pahoillani että laitoin noin epäkohtelian ja yksisilmäisen viestin. :cry: Kyllä olin typerä. Olen itsekin ajatellut että ahdistukseen vois auttaa joku pelaaminen koneella; on varmasti parempaa aivoille kun katella telkkaria. Monet nelikymppiset ja viiskymppiset on koukahtanu johonkin mafia-wars peliin facebookissa. Kannattais varmaan munkin etten aina vaan syö ja lue.

Kiitos että olit noin ymmärtävä ja laitoit kivasti ton sun viestin. :slight_smile:

Mulla ainakin pelaaminen vie ajatukset muualle, jos ahdistaa, alan pelaamaan… siinä unohtaa kaikki ikävät asiat.
Ja en ole mikään kauhean nuori minäkään enää, 26 vuotta ja kahen kuukauden päästä 27.

joo itseasiassa mua alkaa kiinnostaa… jotain kakskytvuotta sitten pelasin hauskaa peliä “Larry in the lesourd Land” tai jotakin sellaista. Mun pitäis alkaa pelata ja lopettaa ylensyönti!

PSP, PS3 Ja Xbox360 löytyy. pelejä on, no tarpeeksi. boksihan on modattu niin viikossa saattaapi tulla tuo 10 uutta peliä… Itse saan kaiken paskan irti (jopa tupakointi vähenee 1/4 osaan) pelaamalla. Ainoa vain, aiheutan sillä paskaa, koska on 2 lasta ja ja vaimokaan ei jaksa enkä oleta, että tarvitsisi katsoa kun toinen 24/7 istuu ja valtaa telkkarin muksuilta ja vaimon ohjelmilta. Mutta ittelle ainakin auttaa ahdistukseen ja vitutukseen (lukuunottamatta niitä vitutuksen tunteita jos joku ei onnistu → peli vaihtoon)

Mulla oli n. viikko sitten pleikkarin ohjain kädessä elämäni ensimmäistä kertaa ja nyt mut on koukutettu tekken 3:seen. Oon suhteellisen nykyaikaiknen kyllä. :stuck_out_tongue:

Heheh “Addie” tuota “toinen 24/7 istuu ja valtaa telkkarin muksuilta ja vaimon ohjelmilta” :laughing: Annahan penskojen ja rakkaan vaimosi myös välillä katsoa! Tai osta itelleen oma teevee ja linnoittaudu toiseen huoneeseen ja u got the point? :wink: :mrgreen:

No onhan meillä parikin telkkaria, ja kun rahatilanteen saa kuntoon (ja itsensä siihen kuntoon että vois aloittaa työelämän, 8kk saikkua takana, lopusta ei tietoa.) niin joskos tohon oleskeluhuoneeseen/leikkihuoneeseen alakertaan sais hommattua kolmannen taulutelkkarin ja iskettyä vaikka toi wii siihen kiinni. näyttää melko nörtähtävältä kun 3 uutta konsolia on vierekkäin olohuoneen telkkarin juurella :laughing: Se vaan kun sattuu olemaan noita muksujen sarjoja ja elokuvia niin paljon läppärissä mikä on kiinni olkkarintelkkarissa kiinni niin tottakai kaikilla on juuri sillä telkkarilla käyttöä :smiley:

Heheh…
Ihan hyvää settii tulee äijjältä :wink:

Noniin… GTA 4 läpi ja alotin pelaamaan EFLC:tä, siitä lost and damned nyt ekaks ja sit pelaan nyt sellasta peliä myös kun Just cause 2… siinä on kyllä nätit grafiikat ja vähän saman tyyppinen ku GTA mutta pelialue on paljon suurempi.