Musiikkiketju on jo mutta laitanpas tällaisen topicin lisäksi.
Tänne toimivaa raivarimusiikkia kun perkeleellinen vitutus iskee, ja pää uhkaa hajota liitoksistaan. A- klinikalla suositeltiin että päihdehäiriöisten pitäisi tuulettaa tunteitaan joten miten tuuletatte? Ettei tarvi mennä potkiin mummoja kadulle, kuunteletko sepulturaa, slayeria vaiko Linking parkia?
Minua ei koskaan vituta rankasti, kiitos leppoisan elämänasenteeni (+ leppoisan elämäni ).
Aggresiivista musiikkia silti kuuntelen erittäin paljon ja ehkäpä juuri se kanavoi pois negatiiviset tunteet ennen kun niitä ennättää edes muodostumaan.
Käytän silti tilaisuuden hyväksi ja postaan hihhulieukolle pari esimerkkiä laadukkaasta musasta.
Rage against the machinen eka platta,jos haluan saada tiettyä fiilistä kehiin.
Kaikki rauhallinen like eddie vedder in the wild levy tai vaikka yellow ledbetter biisi on mannaa vitutukseen.
Jos haluaa,että alkais vituttaan ja kunnolla niin kotimaista laatu räppiä ei tarvitse kauaa kuunnella niin täydellinen vitutuksen tila ilman kummoisempia esivittuuntumisia on valmis … Kuka muu muka ,kuka muu muka joikumisella on hyvä aloittaa vitutustalkoot sopivalla volyymilla saat koko talon mukaan fiilikseen ja sitä parempi vitutusrinki mitä enempi osallistujia. Talotoimikunnasta osallinen välttämätön,jotta voidaan taas kerrata kokouksissa kivoja yhteisiä hetkiä ,nalkuttavien paplaripäiden säestyksellä hoosiannan melodialla venäläistä syyslaulua vihellellen
youtu.be/ZB5hGCtvjhc muija sevus - paat oha ja gynekologisissa mittauksissa ja miestautilääkärin pallitutkimuksissa tämä humppa tyrmäsi toisilla orastavan vitutuksen ja
toisilla aiheutti patologisen vihan tunteen, joka johti nopeaan koomaan.
Ai niin, täähän se oli - teini-iän ahdistusten, vitutusten ja ekojen sydänsurujen soundtrack-biisi eli Smashing Pumpkinsin Bodies. Toimii kyllä edelleenkin, esim. nyt.
^Mä en kuuntele masentuneena, kun ei sillon kiinnosta mikään eikä jaksa mitään. Mut vtutukseen kyl… Aggressiosta saa voimaa… tai se o n voimaa…entiä. Aggressiiviselta musalta kuulostava -emmä ny tiä, voiks Paranoid-biisin sanoja sanoa aggressiivisiksi, masentuneelta ne enämpi kuulostaa-antaa rakentavan kanavan -hah :mrgreen: -saada sitä potutusta ulos, kuuntelemalla. Frank´s wild years taasen on hintsusti erilaista vtutusta varten. Ku tekis mieli tehdä jotain tosi ilkeetä ja pahaa. Mut Frank tekee sen mun puolesta… . Eli meinaanksmä ett v*tutuksiakin on erilaisia…kai sit meinaan. Emmä kyl aina tiijä mitä mä meinaan. Kun vähän turhan usein muut “tietää” sen mun puolesta. Ja kertovat… . Nii mitäpä tuota miettimään.
youtu.be/_vgQalXaIxs LIAR - jalostaisin vastaustani, että omimalla tällaisen mentaalisen tefloonin kuin musiikkikappaleessa on kirjoitettu ja elämällä sitä todeksi samalla seuraten muiden reagointia -
BUT ==> truth hits everyone… u never forget me, ´cause I´m a truth.