inner circle - Sweat (alalalong) Vittu kuulostaa ihan järjettömän hyvältä dexmipäissää
Queen -Show must go on
static x - cold
Alpha blondya ia psykedelikuvioita katon
jos on musaa ja jos on dexmii nii kuunnelkaa alpha blondyn MIWA tai mikä vaan mikn kuulosta dees patrmmalta ko alpha blondy
Brad Mehldau - It’s allright with me
Hawkwind: Ghost Dance.
Hard Dance X-Plosion 26 mixed by Dave Joy
Magnetic Fields: Take Ecstasy With Me… Aivan ihanan ihana balladi.
Pitkään olen miettinyt että minkä levyn kansi tuossa Hollowlifen avatarissa on? Olin ihan varma että taatusti joku hevilevy, mutta sitten löysin tuon levyn kaverin hyllystä eikä se todellakaan kuuntele mitään heviä. Mikähän se on, en ehtinyt siitä levystä alkaa etsimään bändin nimeä kun se ei ollut missään näkyvässä paikassa.
Joy Division: New Dawn Fades.
Hmm, en todellakaan tiennyt että se on jonkun levyn kannessa…Se on H.R.Gigerin taidetta
Blondie:KooKoo stygen kansi.Kuvassa itse Debbie Harry.
viiminen biisi mikä soi matkalla oli yks parhaista, eli
gabriel & dresden feat molly - trakcing treasure down
kolahti nii vitusti jo ekalla kerralla ku kuulin joskus, ja edelleenki kuuluu kaikkien aikojen biisilistan top vitoseen. heh.
Matisyahun Live at Stubbs. King Without a Crown on kyl meitsin tän vuoden kesäbiisi.
Death In June - Heilige Leben
(ja noin off-topikkina taas H.R.Giger on lihaksi tullut jumala taiteensa kanssa. Tyccään.)
Manowar - Hail and Kill
(muovimiekka arsessa eli ei, tää on MIESTEN MUSAA[tm])
Joy Division: New Dawn Fades.
Oi, tuo on kaunis.
Von Thronstahl - We Walked In Line
(tulkaa vaan humauttamaan kumivasaralla päähän mutta minusta tää on vielä parempi kuin Joikkareiden alkuperäinen.)
Ähhähä, floodaan.
Nine Inch Nails - Closer
(pårnobiisien eliittiä, saakeli kun erittäin seksuaalisestihyväksikäytettävä parempi ja karvaisempi puolisko on taas jossain helvetinkuusessa.)
Maija Vilkkumaa - Liian kauan
Suicide Commando - Desire (:Wumpscut: remix)
Ilkeä. Oikein hyvällä tapaa.