Kirjoittelin omaa ketjua joulun ajoilla. En jaksanut sinne kirjoitella, ehkä jatkan sinne jos jaksan/ siltä tuntuu…
Tosiaan tilanne oli sillon työelämä, hyvä koulutus jnejne. pinta kiilsi, päällä tramal ja bentsoriippuvuus, satunnaisia refloja joihin apuna kodeiinia tai opamoxia sukulaislta tms. tekosyillä…
Olin kuukauden ilman bentdoja - stressi - unettomuus - takaisin bentsot - työstressi + muita elämäntapahtumia jotka otti koville.
Nyt ollaan saikulla sitten - työ jäi, näin pari kuukautta ja tilanne vain pahentunut.
Alkoholi mulle on pahin, no voi uskoa tällä nappicocktaililla enkä sitä juuri olekkaan käyttäny pariin vuoteen, siitä tää lääkeriipuvuus lähtikin, juomisen lopettamisesta.
NYT - mulla on 5 eri lääkäriä/ lääkärikeskusta ja vitun e-resepti estää enää hakemasta joka paikasta. Viimeinen viiko meni esim. n. 1000mg tramalia ja 90mg diapamia/ pvä, tätä ollut pidempään, välillä menny 120mg opamoxilla ku pamit loppu jne. päivääkään en oo ikinä kestäny ilman tramalia, diapamia ilman pärjään usein pitkäänki.
Nyt loppu Tramalit. Aamulla viimeinen viiskymppinen ja nyt jo vitunmoiset sähköiskut päällä, masennus, ei jaksa vittu mitään. pameja on joku 10 nekin vitosia ei paljoa jeesaa ku illalla sain nukuttua 50mg just.
Mitä sitten, nyt hain viinaa ku en kestäny paskaa oloa, pelkään.
Kaks viimesintä tramalit loppu haen viinaa on päätynyt teholle, viimeisimmällä kerralla olin niin paskana et vedin mäyriksen ja sukulaisen kokonaisen indalgin purkin ( etyylimorfiini + indometasiini) ei kai siinä, heräiltiin sisätautiteholta, tuo indometasiinipaska ois voinu tappaa, ilmeisesti morfiinikaan niin vaarallista vittuako tunkevat keikkeen jotaki paska-ainetta vrt. panacod.
Selvisin mut pelkään.
Tästä kuukausi. tramaleissa + bentsoissa annoksesta riippumatta kukaan ei huomaa - ei ystävä tai kassantäti et oon napeissa - oon normaali, mut mieliala ok ja pysyn erossa viinasta. Vitun tramal laskut tuo semmosen depiksen et ei kestä.
Teksti on sekavaa enkä tiedä miksi, mulla ei vaan ole ketään. Elän niin "hienoa " elämää, kellään tutulla ei riippuvuuksia ole. En saa edes kadulta lääkkeitä kun en vittu tunne ketään, menisin kyllä, uskokaa. Lääkäreille ei voi mennä, liian lyhyt aika käynneistä kaikilla.
En tiedä. Mikä vittu tässä kusi. Tuntu et lääkkeet pelasti mun elämän kun pääsin irti viinasta ( viikonloppukännäilyä " vaan" mut mokailua) ja nyt tää tappaa mut.
En oo syönytkään taas 2 viikon aikana ku 2 kertaa kunnolla jippijaijee.
Ei mulla varmaan edes masenna, en tiedä, vitun tramalin lopetus vaan saa maailman kaatumaan enkä uskalla puhua kellekkään kuka vois auttaa, pari tällasta entistä käyttäjä tuttua on, mut pelkään/ uskon et sana leviää kun olen näin hyvän yhteiskunnallisen aseman vittu saavutttanu.
Noh. toivotaan etten herää teholta taas, ja ehkä selviän. Nuorena kamapiireissäkin oli vittu helpompaa oli sentään muitakin jotka ymmärsi vaikkei se kavereita olleetkaan…
Kiitos, ja tsemppiä muille sinnitteleville, olkaa te vahvoja. Mä yritän.