Mitä ihmettä tässä pirissä oli?

Nousut olivat ihan hyvät, potki pommina otettunakin. Kun olo tasoittui, menin ihan jumiin. Otin sinisen pamin, joka rauhoitti oloa. Aamulla töihin, töitten jälkeen suoraa nukkumaan. Heräsin illalla huonoon oloon - otin vettä jatkaakseni unia. Mitä vielä, oksensin sänkyyn. Tästä alkoi loppuillan kestänyt oksentelu, eli nesteet pysyivät sisällä 15-30min, sen jälkeen oksennus. Päätä särki ja särkee vieläkin. Älytön etova olo, joka jatkuu vieläkin. Kaikki tuoksut ällöttävät. Nyt lähes vuorokauden unien jälkeen vieläkin oksettaa, pupillit vieläkin laajahkot. Vedin tosiaan vain yhden yön, joten siksikin ihmettelen näin voimakkaita tuntemuksia.

^ Valitettavasti en osaa auttaa tässä asiassa lainkaan, mutta näin hieman offtopickina sanoisin, että toivottavasti tulee vielä aika jolloin ihmisten jotka nyt välttämättä haluavat niitä nopeita kiskoa ei tarvitse ostaa mitä tahansa sontaa (ja tulee tälläisiä vittumaisia ylläreitä) vaan näitä saisi rekisteröitymällä jonkinlaiseen valtion “olen tämän aineen lääke/viihde/väärinkäyttäjä”-kantaan.

Eli saisi ostaa laillisesti sen mitä haluaa puhtaana tai tiettyyn prosenttiin titrattuna.

sehän se valitettavasti yleensä pirissä onkin, kun et välttämättä voi tietää monen
välikäden kautta se on tullut, ja kärjistettynä Jokainen jatkaa sitä, kukin tiesmillä,
joten lopputulos voi olla niin epäpuhtaaksi jatkettua että sitä tarvii ensinnäkin
kiskoa se 1g illan aikana että sanoo edes jotain, ja sitten ne laskutkin ovat sen
mukaiset.

itse jos ostan tai yleensä saan, piriä niin kyllä 0,3g pommilla mennään läpi yön ja
ihan varmasti toimii, ja huomio! : ei tule “laskuja”, joihin taas tarvitsisi ottaa
mahdollisesti bentsoja tai hitaita. taso on yleensä sellasta, että seuraavana päivänäkin
on vielä hieman kohonnut mieliala, siitä tiedän, että se on suht putsia.
ja toisaalta hommaan vaan niiltä ystäviltä, jotka just on saanu sen “läimittäväksi” /
myytäväksi eteenpäin niin varmistun siitä, että se on mahd. putsii… ei noit mitä tahansa
katupölyjä kandee, hyvää kannattaa odotella tai sit pysyy erossa, jos täytyy jo ennen
valvomista hommata rauhottavia loppu-illalle… näin se vaan menee.

Näitä kysymyksiä on nyt ollut useampi tässä vähän ajan sisään, että mitä oli seassa. Sitähän ei kukaan voi tietää, mutta ihmettelen tätä trendiä. Siis luulisi ettei sitä kukaan nyt millään rotanmyrkyllä jatkaisi jos haluaisi vielä myydä myöhemminkin.

Mulla ei ole koskaan tullut mitään sen kummempia jälkivaikutuksia (siis sitä perusmasennusta kummempia mikä kuuluu asiaan), vaikka on ostettu eri aikoina eri reittejä pitkin. Luulis ihan oikeasti, että jos asiakaskunnan haluaa pitää niin olis joku järki mukana siinä jatkamisessakin. Mut tietty jos se on joku viimeisen portaan pirinisti joka keksii nopeasti piripäissään muuttaa gramman kolmeksi, niin ei kai siinä järki paljon laukkaa… mitä nyt kaapista löytyy. :angry: Vittumaista touhua tollanen.

Pahoitteluni, mikäli tuotan nyt hirvittävän pettymyksen :mrgreen: :laughing: , mutta mieleeni vain juolahti, josko tuossa ketjun aloittajan tapauksessa olisikin ollut kyse ihan tavallisesta oksennustaudista, joka vain sattui ns. sopivaan saumaan. Sitä kun on käsittääkseni liikkeellä ja yrjötauti oireilee useimmiten juuri noin, jollei joku sitä vielä tiennyt :wink: . Toki tuossa kyseisessä pirissä saattoi olla seassa jotakin paskaa; se kun ei olisi mitenkään ennenkuulumatonta, varsinkaan nykyisin, ja voisi selittää tuota ensiksi tullutta huonoa oloa, johon aloittaja joutui ottamaan Pamin, mutta tuo hirveä oksentelu ja muu pahoinvointi saattoi olla ihan muusta, kuin piristä johtuvaa.

Itselleni pirin käyttö on aiheuttanut joskus myös oksentelua, mutta tällöin on ollut kyse pidemmästä pirirännistä, eli kun en ole moneen päivään syönyt yhtään mitään ja mahdollisesti unohtanut juodakin tarpeeksi, niin toki vatsa silloin aluksi hylkii kaikkea tavaraa, mitä sinne yrittää tunkea.

En pireistä paljoa tiedä, mutta olisko ollu jotain jossa on jotain lyhytvaikutteista (et tulee kovat nousut) ja sit jotain suht pitkävaikutteista myös, ja sit vielä mukaan olis eksyny saastuttamaan joku pöpö, joka ensin ottaa aikansa, ennenkuin alkaa oireilla. Minun arvaukseni.

Winston! Mullakin kävi mielessä, että olisko voinut sattumalta samoihin aikoihin voinut iskeä oksennustauti josta oireet. Mutta en sitten lähtenyt siitä mainitsemaan. Sekin meinaan sopis oireisiin kun nyrkki silmään.

Oksennustauti voisi olla hyvä diagnoosi.

Mutta kyllä mä olen tutuilta kuullut, on ollut pirin mukana pv:tä (hyi!), etyyliä, joskus jopa jotain 2-cp:tä yms. potentoimassa tuotetta.

Jos joskus itte vielä joskus haluan piriä, niin melkein pitäis ensin vetää viikko ja sitten jäädä 02:nen päällä piriä kiinni ja väittää kivenkovaa, ettei se ole piriä, saisipahan laboratoriotulosten myötä tietää mitä siinä oli. :mrgreen:

Saattanut olla buustattu jollain design-huumeella tai oli sellaista kokonaan. Ei ainakaan puhdasta kamaa ole ollut!

^ Kyllä! Vika on paskassa pirissä, jos onnistuu saamaan itselleen oksennustaudin :laughing: :unamused: . Mistähän ne ei-piripäät oksennustautinsa saavat :confused: ? Olen kuullut, että moista vaivaa on esiintynyt joskus täysin päihteettömilläkin ihmisillä. Noh, mä vain edelleen kallistun sen kannalle, että kyseessä tosiaan oli sopivaan saumaan sattunut vatsapöpö, joka ei johtunut millään muotoa piristä, vaikken tokikaan sitä kiellä, etteikö tuossaKIN pirissä olisi vallan hyvin voinut olla seassa jotakin todella epämääräistä, tai etteikö se olisi voinut olla ihan kokonaisuudessaankin jotakin muuta, kuin amfetamiinia.

Ehkä aine oli salakuljetettu jonkun perseessä, ja siihen oli jäänyt pöpöjä. :mrgreen:

^ Onhan tuokin aivan käypä vaihtoehto, että se oksennustautipöpö tuli juuri siitä piristä, jossa oli kirjaimellisesti paskaa seassa :mrgreen: .