Mitä et kokeilisi, eli ehdoton No no?

Joku metadoni varmaan… Koksu myöskin ahdistaisi. Toki sitten nuo “aakkoset” sun muut.

Gammaa en varmaan uskaltaisi myöskään.

Morjen tulokas!

Tähän on tosi helppo vastata. Minä olen aika kaavoihin kangistunut ja monet aineet ovat minusta varsin epämiellyttäviä. Vaikka olen mömmöjä käyttänyt pitkään, niin harva aine kelpaa minulle :slight_smile: .

Ehdoton NO seuraaville aineille:

• Impattavat aineet (butaani, tinneri, bensa, poppers ja muut liuottimet :angry: )
  • LSD (luulen, että sekoan siitä heti ensimmäisestä kerrasta :laughing: )
  • Lakka, Gamma
  • MDPV
  • Kaikki mahdolliset tutkarit
  • PCP
  • Sienet (yritän kyllä kovasti alkaa kasvissyöjäksi, mutta vielä en pistä rehuja mielelläni suuhun. Ehkä joskus :wink: )
  • Kannabis, Amfetamiinijohdannaiset+se itse ja lähes kaikki bentsot

Minulle kelpaa oikeastaan ainoastaan seuraavat aineet:

• Buprenorfiini, Heroiini, Morfiini, Fentanyyli, Metadoni ja Oksikodoni (onko muita hyviä jarruja olemassa?)
  • Kokaiini
  • Diapam ja Stilnoct (sekin vain unilääkkeenä, vaikka I.V. annostelu onkin)

En nyt muista kaikkia päihteitä, kun olen hieman humalassa :mrgreen: . Mutta kuten tuosta listasta näkyy, niin olen aika ronkeli, enkä ollenkaan kaikkiruokainen :frowning:

Arpa

Ehdoton NO:

• Butaani, tinneri, bensa, poppers ja muut liuottimet
  • LSD
  • Lakka, Gamma
  • Amfetamiini
  • MDPV
  • Sienet
  • Heroiini
  • Kokaiini

Kelpaa:

• Ganjabis
  • Bentsot (Rivatril), relaxantit (Sirdalud)
  • Miedot jarrut, kuten kodeiini ja tramal

MDPV kuulostaa aika vastenmieliseltä, tuskin tulen kokeilemaankaan. jo kokeilluista/käytetyistä psykedeelit hiuksista vittuun.

Miltei unohtui: isoin no-no (hands down) on hulluruoho+samaan sukuun kuuluvat paskat. ei enää ikinä.

Mitään tunteita ei herätä,mutta tuskinpa enää otan piriä ellei tilanteesta muuten selviä (tulee mieleen firman juhlien jatkot ravintolassa, johon en päässyt sisään liiallisen humalatilan johdosta, tässä tapauksessa jeijjo oli parasta ensiapua, ja juhlat pääsivät talismaninkin osalta jatkumaan).
Myös kokaiiniin on hiukan ristiriitaiset fiilikset, ihan kiva aine, jos on samanhenkistä porukkaa juhlimassa, mutta hyväkin koksu on vaikutukseltaan niin pirun lyhyt, ja se egobuusti hävettää reippaasti vielä aamulla.

Hitaat kelpaavat paria poikkeusta lukuunottamatta.

fentanyyli, dissy, jenkem, krokodiili… hulluruohoa ja ayahuaskaa harkitsisin vakavasti vaikka psykedeeleistä pidänkin. lemppareita lsd, sienet, spiidi ja myssy
salvia oli kans aika mielenkiintoista.

Toivottavasti en enää kokeilis mitään, mutta ehdottomasti en kokeilisi (toivoakseni) bentsojen, lakan, deksmin tahi muiden vastaavien hihattamista.

Mihinkään imppailuihin en lähtis, ja pirin inhoojana se pevekki kuulostaa joltain niin kammottavalta tavaralta, että toivon, etten koskaan joudun sen kanssa tekemisiin! Olen nimittäin niin hölmö, että seuran yllyttäessä, ja kiksien toivossa saatan lähteä mukaan melkein mihin tahansa… :blush: Parempi siis pitää huoli siitä, etten koskaan ajaudu kosketuksiin kyseisen tavaran kanssa. Paitsi jos oilis purkillinen xanttuja, tai vaikka vaan pamejakin varalla laskuja varten, niin ehkä sit…?

Tällä hetkellä ehdoton no-no on myös thc, valitettavasti… :frowning: Haluaisin käyttää sitä, mutta reilu 10 vuotta sit pirin sekoittaminen pilven polttoon, henkisesti sekä fyyfisesti väkivaltaisen parisuhteen aikana, jätti sellaset skitsot et ne laukee päälle välittömästi, melkein jo pelkästään pilven hajun haistaessani. Just ja just oon hatsin uskaltanu välillä ottaa, kokeilla, toivoa, että ne skitsot ois jo ohi, ja voisin taas nauttia kyseisestä aineesta, jota ennen niin rakastin. Mut ei. Ei se oo mahdollista ainakaan vielä. No, ihan k-hoidon ja seulojenkin takia…

Lievempi no-ni on myös lakka, ihan vaan siks et ne pari kertaa kun sitä kokeilin, totesin et se on niin paskaa et ei ole vaivan väärti.

Vaikka olenkin, ja olen aina ollut jarrujen ystävä… no, rakastaja, niin fentanyyliin en kyl ehkä enää koskis. Niin arvaamatonta atvaraa, josta ei kuitenkaan saa irti juuri mitään. En tiedä johtuuko siit, että on niin pirun vahvaa. Mut vaikka kontit tai scenanit on huomattavasti euforisoivimpia. Fentasta lähtee kyllä reflat tieheen, mut se on siinä. Ihan paskaa tavaraa. imo

Loiskauksen postauksen herättämänä kommentoisin myös tota, et vaikka piikkikoukussa olenkin, niin en mä mitä tahansa silti rätki. Rauhottavani menevät siis kyllä ihan suun kautta. Joskus aikoinaan on tullu kyllä rännättyä ryynejä kumeista (no niitä tulis kyl edelleen…) ja normisoneista, jopa mielipidelääkkeisiin… :blush: :blush: Eli turhien ryynien rätkiminen on mulle nykyään NO-NO.

Itse en taas psykejä nuorena kannabiksella pilatun psyykeeni takia harrasta, mutta ayahuasca kiinnostaisi jostain syystä. Kuulemma “puhdistava” kokemus, ja sopii myös huteramielisille…

Yhdyn täysin ylläolevaan.

Nelisen vuotta polteltiin ihan jatkuvasti(ei muita aineita, paitsi joskus viinaa) ja yks ilta vaan iski lähes psykoosi älyämpärileikkien jälkeen. Eipä sen jälkeen ole pystynyt paljon poltella. Pari vuotta meni niin että yhdetkin henkoset, niin paniikkikohtaus.

Nyt parina viimeisenä vuotena olen kännissä jonkun verran poltellut, muutamat hatsit ja ihan hyvä olo tuli, sammuin kyllä aina heti joten en tiedä tarkemmin.

Pienenä mulla oli ehdoton ei kaikki päihteet. Varsinkin heroiini ja amfetamiini. Nykyisin on pieni halu noussut kokaiiniin ja heroiiniin ihan niiden statuksen takia. Vanhemmat valisti pienenä että jos edes kielellä koskee hepoa jää heti koukkuun :slight_smile: Ihmettelin kun Tarzanin yhdessä jaksossa löyty lentokoneesta jauhepussi ja jeparit otti puukolla maistiaiset todetakseen sen olevan heroa. Kysyin että miksi toi ei jäänyt koukkuun. :slight_smile:

Varmaankin nämä liuottimet ja impattavat tuotteet ovat niitä joita en ikuna kokeilisi. Nii ja sienet. Piikki on myös elinikäisessä bannassa.

Lakan ymmärrän kyllä, mutta yllättävn moni on listannut gamman. Mun mielestä se on pilven ja lievien ryynien lisäksi varmaan kesyin huume mitä olen kokeillut. Yliannostusriksi siinä on tosin vaarallinen, mutta en pystyisi listaamaan sitä mihinkään heroiinin tai edes subun joukkoon.

Gammaa en ole kokeillut, mutta ottaisin sitä ihan mielelläni. Lakka ei huonona “korvikkeena” kiinnosta ja gammaa ei nykyisin taida olla liikkeellä tässä maassa ollenkaan.

Heroiinia en koskaan nuorempana uskaltanut kokeilla ja enää en edes tahdo. Heroiini buprenorfiinin ohella taitaakin olla omalla listalla ainoa lähes ehdoton no-no. Voisin kyllä kokeilla ooppiumia. En ole ikinää ottanut mitään kodeiinia tai tramadolia vahvempaa opiaattia/opioidia.

Amfetamiini, kokaiini, sienet ja LSD on musta tosi jees! Kannabikseen ja MDMA:han kyllästyin jo kauan sitten.

kaveri kokeili kyseistä ainetta tietämättä mitään psygedeeleistä ja sanoi että se on todellakin puhdistava ja uskonnollinen kokemus mut on kyl aika “one time life” kamaa…

lasol…

mdpv ja imppaus.

mitä olen kokeillut, mutta en halua uudestaan:

thc
buprenorfiini
lakka ja gamma

vähän varauksella sairaalareissun takia dxm, hihaan en sitä ainakaan kokeilisi.

mitä en ole kokeillut, enkä kokeilisi, vaikka saisin:

heroiini
metadoni
lasoli, käsidesi ym. etanolia sisältävät tuotteet, joita ei juomiseen ole tarkoitettu
imppaaminen

mulle sopivia ovat olleet piri, bentsot, stilkkarit (paras lajissaan) ja siiderit ja viinit.

Piri, essot, kokaiini, heroiini, tutkarit, imppaus sekä daturakasvit. Joskus miettiny läpällä et testais jotain näitä vahvinpia neuroleptejä Levozin, Leponex vaikka. Ihan piruuttaan kokeilisin kuinka helvetin paljon ne liimaakaan aivoja. Silloin tietäisin siittä tilasta enemmän. Mutta en kyllä testaa, periaatepäätös leptejä vastaan.

Eli pääasiallisesti ei vahvoja stimulantteja koskaan, ei vahvoja jarruja koskaan (sairaalaolosuhteet poikkeustapauksia), ei höyrystetä aivojamme karrelle imppaamalla ja ei kosketa tohon hulluun kasviin.

En myöskään suostuisi näitä yskänlääke puteleita juomaan trippien toivossa.

Lyökää mikä tahansa luonnonpsykedeeli pöytään, niin kyllä minä testaan. Daturaa ei lasketa, vai onko se joku ihme deliriantti, ei psykedeeli? Mut joka tapauksessa…

Never say never, kuten jotkut on sanonnan kuullut.
Ainakaan näin perheellisenä, nykytilanteessa yms ikinä mitään koittaneena (kannabista en laske), en lähtisi koittamaan mitään mitä minulle ei ole reseptillä kirjoitettu. (Paitsi se kannabis, sitä kun ne ei suostu kirjoittamaan vaikka kuinka pyytäisi kipuihin :laughing: bubrenorfiini, tramalit, pannarit, leptit, kaikki bentsot yms kyllä tulee ja melkeimpä max vrk annoksella kun vain pyytää, ja monet näistä käyttänytkin max annoksilla).
Eli lyhykäisesti en koittaisi mitään, paitsi suippomadonlakkeja ois kiva koittaa, jos kerrankin elämässään jostain muusta kuin viinasta saisi jonkinlaisen normaalista poikkeavan olon, tripin, senkin varmaan pilaisi bentsoilla ja bubrella kyllästetty kehoni jos niitä nyt vielä syksyllä löytäisin sopivahkon määrän syötäväksi :smiley:

MDPV jäi kokeilematta, LSD:tä en kokeillut vaikka niitä hiukan myinkin, Fentalaastarit vähän skitsottaisi, ja datura jäis VARMASTI kokeilematta!

Ehdoton NO . en kokeilis vaikka maksettais. enkä oo neverever kokeillut

• Butaani, tinneri, bensa
  • LSD
  • MDPV

mitä on datura?