Mistä

tulit viimeksi surulliseksi?

Useana aamuna loukkaannun kommentista että “etkö ole taaskaan nukkunut?” En. Söin Buranaa koko yön, eikä silti lopu tuo järjetön niskasärky… En löytänyt yhtään hyvää asentoa… Lääkärin mielestä normaalia valvoa 2-3vrk:tta putkeen… :unamused: Selvänä. Pidemmän aikaa… Syy on että ei tahdo nostaa bentsoja, koska tilastoja laskevat aivan helvetisti!! Kerran pudotettu niin olet aina ilman… Itse säästän ganjan siemeniä koko elämäni, koska en tule saamaan edes pahaan kipuun mitään. Eutanasia lailliseksi tai aseita johonkin jotta voi ampua aivot pihalle jos saa hyvän ennusteen omaavan syövän esim… Useampi tuttu ketkä ½v Panadolilla välilevyn luiskahtamisen tai muiden välilevy-ongelmien tähden kituutelleet sängyssä… Sen jälkeen voi saada kodeiinia hyvällä tuurilla… :neutral_face: Ukko ei ikinä anele mitään th:ta, mutta nyt n. 15v:n jälkeen (ikuiset hermokivut lääkärin virheen takia, leikkaus auttaa ½v) pyysi että irrottaisivat luuta… Ei käy, pääset jälleen tuohon leikaukseen jos haluat…

Enemmän olin surullinen, kun tuli vuokranantajalta täysin odottamaton huomautus Kelan osuudesta rästivuokraan… Totta kai tiedän että häntä stressaa taloustilanne; kaikkia ketkä ymmärtävät että korot eivät ole aina alhaiset ja se ei johdu egestä + kaikki kirjallisena ja marginaalit yms. tulee saada muuttaa… Vetosi että pääomavero nousi 2%… Tänä vuonna, entä ne aiemmat kerrat?!? Vierestä saa remontoidun samaan hintaan, mutta vuosi enää… Kannattaa omistaa kymmeniä asuntoja joiden arvo laskee ulkomaalaisten, remonttien sekä neukkukuutiomaineen tähden! Pois on myynyt… Kyllä itseänikin stressaisi, jos olisi muutama milj. extraa, mutta kyseessä on yliopistossa aiheen käsitelleen massit; jos itse tiedän mihin maihin kannattaa sijoittaa ja missä muodoissa (hajautettuna) lyhyellä ammattitaidolla ja lukemalla, niin luulisi että tuo 2% ei paljoa paina…

Maksupäivä oli sama kuin päätöspv ja oletin että eivät maksa viimeistä osuutta ja maksoin itse, jotta saan takautuvana kesäksi… (IKINÄ EI VOI KELAN KANSSA ODOTTAA OSAAMISTA täälläpäin ainakaan, en tiedä ketään kuka ei olisi saanut väärää tietoa ja eri päätöksen, vaikka kyse on ollut 1. asiointikerrasta) Sain sen, mutta jostain ihme syystä eivät maksaneet sitä osuutta vuokranantajalle 1.pv, vaan päättivät laittaa ensi kuusta lähtien… :imp: :smiling_imp: :imp: Masensi, mut hoidin kaikki asiat oikein! 1.pv maksupv, takautuva itselle; tarkoittaa että 2. pv laittavat rahat omalle tilille… Kesäduunissa sakkia joka ei osaa mitään, itse tietäisin paljon enemmän… Itse laittaisin työkkärin ja Kelan samaan pakettiin, työkkärille on parempi 9€/pv sijoittaja ja molemmat yhtä tiedottomia kaikesta. Säästetään siltä valtion puolelta tai otetaan heidän palkoistaan mikäli joka vuosi sama ongelma! Eräille tiedoksi että mikäli lähdet ennen 6.30 ja pääset kotiin 17 maissa ja työttömyys virallisesti 16+%, niin aika mahdoton työskennellä… On myös todella surullista että ihmiset myöhästyvät töistä tai vaihtobusseista, koska auto menee 5 min etuajassa. Kerran asiasta huomautin itse yhdelle tummalle kuskille että “edellisellä pysäkillä tulee odottaa klo X.30 asti”, niin sanoi että hiljaa tai heittää ulos… Asiasta on laitettu ilmoituksia, mutta kilpailua tarvitaan! Samoin näissä alkuperäisväestön kuskeista löytyy täysiä mulkkuja ja kun muut asiasta huomauttavat; käsken ottaa aina yhteyttä pomolle!

Aika helposti tulen kyl surulliseks… Nyt ehkä helpompaa kun on paikka joka ymmärtää… Meni vuosi ymmärtää tuota logiikkaa että ne ketkä ovat “varmoja” lopettajia/käyttävät oikein; jätetään huolimatta hoidon pituudesta. Olen pari kertaa kysynyt että yrittävätkö pakkoraitistaa kun porukka kehuu kuinka kusettaa, mutta hoito menee niin. Parempi näin… Mä olen tilasto ja piste. Vittuillakseni olen vielä vuoden hoidossa, täällä saa päättää vaikka haluaa olla koko ikänsä… Lisäksi syytetään jos mtk:n ämmä haluaa päättää terapian kun ei tykkää että pidän toista paikkaa parempana. Oliko sekin mun vika että lääkäri ei tehnyt pariin kk:teen mitään, sen jälkeen varattiin aika; se meni jollekin muulle. Papereissa kestää niin helvetin kauan, että olisi kiva jos ei menisi 1. paikassa 4kk:tta. Olen kertonut lekurille myös, että on aivan perseestä että joudun ostamaan 1-2krt/kk 30 kybän pamia. Pitääkö niiden samojen lääkkeiden antaa mennä koko elämä jotta niitä vielä joskus saa?? Onneksi mutsilta saa Zopinoxeja useamman, kyllä mä nukun kahdella tai kolmella ja olen saanut luvan ottaa tarvittaessa; sanon vain.

Mä vielä yritän auttaa muita, lähinnä ihmisiä ketkä lääkärit tehneet zombieksi… On pysyvät ihmiset ja liikkuvat ihmiset… Kaikki tietävät keneltä saa raittiita frendejä, jos raittiiksi tahtovat… Itse tiedän myös että mikäli alkavat käyttämään, niin ilmoitan että yhteyttä voi ottaa kun tahtoo lopettaa… Onneksi on ihmisiä ketkä onnistuvat lähinnä lopettamalla ja puhumalla tarvittaessa… On muitakin asioita. Toivottavasti tulee lunta samantien kun lehdet maassa, se pimeä on yhtä helvettiä… Tällöin en ole oma itseni, mutta vasta kun tulen surulliseksi asiasta (=tod. näk. tekee lopulta jotain helvetin fiksua), näen asiat eri tavalla… Elämä on sarjakuva, lähiaikoina myös surettanut asiat jotka olin jo unohtanut. Olin liian vanha pelkäämään mitään jo 5 vuotiaana ja 10 vuotiaana osasin peittää jo omat tunteet kun piti vain yrittää olla aiheuttamatta ongelmia sekä olla välikätenä porukoille… Aika mahdoton yhtälö että kuuntelet koko päivän ja mielistelet sekä kerrot miksi ei kannata tappaa itseään tai koko perhettä ja silti kaikki ongelmat johtuvat lapsista… Samalla ihannoidaan huumeita ja vedetään alkoa… Kyllä ihmiset voisivat hiukan helpommin ymmärtää että jotkut uhkaavat helpommin itsarilla, ehkä sitä on kuunneltu liikaa ja itse asiasta puhuttu koko nuoruus ilman että tarvitsee mennä ammattilaisille puhumaan… Ts. normaalia käytöstä… kulissit ovat tärkeimmät; itse vihaan kulisseja! :smiling_imp: :imp: :smiling_imp:

Tuo on kyllä aivan totta että mitä lapsena on opetettu, ei vain voi jättää asiaa… Kaikille tasavertainen kohtelu ja niille ketkä tekevät voi antaa vähän enemmän kuin niille ketkä vain makaavat… Huvikseen…
Kaikki tutut ovat joko 9€:n tai tukityöllistetyn kierteessä. Eli v työttömänä niin uusi kurssi; ei tule pitkäaikaistyötöntä… HUOH! Ne vähät työssäkäyvät ajetaan burn outiin… Kierointa on, että monet sanovat että ei työ toimi ilman 9 egen harjoittelijoita… Vanhainkodeissa yms. Kaikki syrjäytyneille, maahanmuuttajille + työttömille sekä vuosia aiemmin myös päihdeongelmaisten työt lakkautettu… 9€ auttoi monta ihmistä nousemaan aamulla, 5v kotona ovat olleet… Kaiken ostaa kehitysvammaisten yhteistö helvetinmoisten remonttien jälkeen… Yritä olla tässä maailmassa hyvä ihminen!! Surullisinta on että J&J antavat isänmaamme liittovaltioon jolloin kaikki täällä on vapaata riistaa; ei jokamiehenoikeuksia, ei pohjavesiä! Itse olen valmis jättämään miehen, perheen jne. maahan työn takia… Prkleen petostyyppi! Neuvonantajana ihminen joka on ollut mukana ja syyttäjä valtakunnansyyttäjä… :unamused: :unamused: Olen pyytänyt ihmisiä ketkä eivät seuraa ja äänestävät vain velvollisuudesta jättämään äänestämättä! Ei Bryssassa pärjätä ulkonäöllä, sen näkee ulkonäöstä… Lisäksi kun addit kritisoivat MF:n kela-korvaamatta jättämisestä yli 25v; se siirrettiin omiin lääkkeisiin… On vähemmän vastustavia ihmisiä! Antabus samoin eli kaikki dokaamaan tai kuluttamaan!

Lisäksi surettaa katsoa tätä rapistumista… :frowning: Kaikki nettilääkärit ovat lähteneet. Jopa SH:ten psykologi on jätetty RAY:n rahoituksen loputtua pois… Kansalaiset vaihtamaan osaamistanne!! Ei tarvitse edes veroa maksaa… Tätä “yhteistyötä” yritetään laittamaan toimimaan, että kuntalaiset tietystä osasta itse perustaisivat puistoja yms. talkoohengellä… Nyt fakta on, että sairaat hoitavat sairaat… Kaikki sanovat että liioittele vaivoja niin pääset lääkärille; en. Luen itse lääkäriopiskelijoille suunnatut asiat ja niistä vähistä papereista ja lausunnoista pudotan pois niin pitkälle, että tiedän haenko väkisin lääkäriin vai en! Pää kainalossa voin mennä, ehkä… Humpuukkilekurikin menetti paperit ja on ollut TÄYSIN alkoholisoitunut ainakin keväästä lähtien… :unamused:

Nämä samat asiat surettavat jatkuvasti. Kokoajan näkee kuinka monella menee entistä huonommin, pidän itseäni aika henkisenä sissinä, mutta mikäli tämä meno jatkuu; olen väärässä paikassa… Kaikista kamalinta on yrittää nöyristellä asioita, jotka kuuluvat kaikille; mutta resurssit eivät riitä! Mielestäni JOKAINEN selkeästi työhönsä vittuuntunut ihminen voi ottaa loparit; tekijöitä löytyy papereiden kera!! Pahimpia ovat paikat jossa pääsee oven läpi juttelemaan toiseen huoneeseen, usein 1 ihminen palvelee kun 3 tai 4 ihmistä ainoastaan juoruaa… Suojatyöpaikat pois ja katsotaan kenellä on eniten taitoa ja halua!!

Niin kyllähän on vitusti vanhoja asioita jotka harmittavat. Miksi joku kuolee, vaikka olet pitänyt kämpässä sen aikaa että mieli on muuttunut useamman kerran, miksi ainoa totaalisen luotettava ihminen kuoli; asia jonka tajusin vasta ½v:n päästä… Miksi osa vanhemmista hylkää lapsensa ja osa varastaa lääkkeitä tai antaa omiaan viekkareihin?? Turha olettaa että pidän huolta heistä, sain vain paskaa niskaan kun yritin auttaa; saavat anelemalla anella jos joskus jotain tarvitsevat; lapsia ei tule hankkia jos ei ole samaa mieltä kasvatusmetodeista tai jos molemmat uhkailevat eroavansa vain lasten takia… Itse odotin että ukolla olisi ollut edes munaa ampua lapset ja vaimo, mutta ei… :laughing: Toisaalta en uskaltanut jättää sitä yksin ettei tee itselleen mitään… Vieläkin saa välillä kuulla sitä surkeaa paskaa… Mä olen ollut aivan valmis kuolemaan ennen yläastetta…

Kait sitä on saanut joitakin pelastettua kun ei ole rattiin päästänyt tai vienyt klinikalle tms. Nyt tulee helvetin surulliseksi kun miettii asioita… Miksi tutustuin yhteen ihmiseen päivän aikana ja seuraavana päivänä soitettiin että hän on kuollut?? Sappy Loppuu tämä pohtiminen tuohon Nirvanan biisiin Sappy (sensuroitu) Miksi ihminen keikkaa apteekin lääkkeiden takia, vaikka samaa tavaraa on kadulla?? Miten osa miehistä KEHTAA lyödä naisia?? Vittu mitä pellejä, eivät uskalla miehiä haastaa niin naisia sitten… Kyttiä vastaan olisi ollut TÄYDELLISET lausunnot lääkäriltä, mutta ne “katosivat”… Rotat pitävät rottien puolta stna! Voivat tulevaisuudessa pelätä tiettyihin paikkoihin menoa; tulee paskalakeille turpaan kun tarpeeksi monta saman alueen asukkia hakanneet… :smiling_imp:

Ainoa asia josta voi olla ylpeä (yo paperit turhia), on että omat arvot ja moraali on pitänyt… Ainoa syy olla täällä kun voi erotella entisen ja nykyisen itsensä.

Pähkäily moraalista ja siitä onko itse tehnyt asian eteen kaikkensa vie helvetisti voimia… Miksi vanhin on aina vanhin vaikka ikäeroa olisi alle 1½v?? En osaa vaatia asioita, tai kehtaa; on selitetty jo 1 vuotiaana että vauva vie aikaa jo ole ISOSISKO enkä ole ollut edes mustasukkainen… On aina annettu erittäin selkeät säännöt miten katson nuorempien perään ala-asteelta lähtien ja tietenkin yritin saada kaikin keinoin pidettyä niistä kiinni… Luottamus ansaitaan sitä ei voi ostaa, kun sen menettää se ei tuu takasin koskaan!! Moni on menettänyt luoton, tuskin moni sitä edes tietää… Itselläni arvot ovat ainoa asia joista tiedän millä puolella olen, mutta koska mikään ei ole ikinä riittänyt, ne aiheuttavat ongelmia elämään…

On aika surullista myös jos olet auttanut jotakin frendiä laskemalla pankin tapaan luottoluokituksia ja tyyppi alkaa rottailemaan… Sen jälkeen on turha tulla 100m lähemmäs ja joillekin rotille olen viskannut sen 5€ velkaa jotta voi sanoa ettei piuhaa piuhan päälle. Luottoriskit pitää silti laskea omasta pussista, eikä muiden veloista… :neutral_face: :unamused: Narkomaanit ovat ihmisryhmä kenen kanssa käyn kaikista vähiten mieluiten kauppaa…

Voin vaikuttaa vain omaan elämään joten pitää yrittää olla näkemättä, kuulematta ja puhumatta pahaa…

Niin kyllähän on vitusti vanhoja asioita jotka harmittavat. Miksi joku kuolee, vaikka olet pitänyt kämpässä sen aikaa että mieli on muuttunut useamman kerran, miksi ainoa totaalisen luotettava ihminen kuoli; asia jonka tajusin vasta ½v:n päästä… Miksi osa vanhemmista hylkää lapsensa ja osa varastaa lääkkeitä tai antaa omiaan viekkareihin?? Turha olettaa että pidän huolta heistä, sain vain paskaa niskaan kun yritin auttaa; saavat anelemalla anella jos joskus jotain tarvitsevat; lapsia ei tule hankkia jos ei ole samaa mieltä kasvatusmetodeista tai jos molemmat uhkailevat eroavansa vain lasten takia… Itse odotin että ukolla olisi ollut edes munaa ampua lapset ja vaimo, mutta ei… :laughing: Toisaalta en uskaltanut jättää sitä yksin ettei tee itselleen mitään… Vieläkin saa välillä kuulla sitä surkeaa paskaa… Mä olen ollut aivan valmis kuolemaan ennen yläastetta…

Kait sitä on saanut joitakin pelastettua kun ei ole rattiin päästänyt tai vienyt klinikalle tms. Nyt tulee helvetin surulliseksi kun miettii asioita… Miksi tutustuin yhteen ihmiseen päivän aikana ja seuraavana päivänä soitettiin että hän on kuollut?? Sappy Loppuu tämä pohtiminen tuohon Nirvanan biisiin Sappy (sensuroitu) Miksi ihminen keikkaa apteekin lääkkeiden takia, vaikka samaa tavaraa on kadulla?? Miten osa miehistä KEHTAA lyödä naisia?? Vittu mitä pellejä, eivät uskalla miehiä haastaa niin naisia sitten… Kyttiä vastaan olisi ollut TÄYDELLISET lausunnot lääkäriltä, mutta ne “katosivat”… Rotat pitävät rottien puolta stna! Voivat tulevaisuudessa pelätä tiettyihin paikkoihin menoa; tulee paskalakeille turpaan kun tarpeeksi monta saman alueen asukkia hakanneet… :smiling_imp:

Ainoa asia josta voi olla ylpeä (yo paperit turhia), on että omat arvot ja moraali on pitänyt… Ainoa syy olla täällä kun voi erotella entisen ja nykyisen itsensä.

Pähkäily moraalista ja siitä onko itse tehnyt asian eteen kaikkensa vie helvetisti voimia… Miksi vanhin on aina vanhin vaikka ikäeroa olisi alle 1½v?? En osaa vaatia asioita, tai kehtaa; on selitetty jo 1 vuotiaana että vauva vie aikaa jo ole ISOSISKO enkä ole ollut edes mustasukkainen… On aina annettu erittäin selkeät säännöt miten katson nuorempien perään ala-asteelta lähtien ja tietenkin yritin saada kaikin keinoin pidettyä niistä kiinni… Luottamus ansaitaan sitä ei voi ostaa, kun sen menettää se ei tuu takasin koskaan!! Moni on menettänyt luoton, tuskin moni sitä edes tietää… Itselläni arvot ovat ainoa asia joista tiedän millä puolella olen, mutta koska mikään ei ole ikinä riittänyt, ne aiheuttavat ongelmia elämään…

On aika surullista myös jos olet auttanut jotakin frendiä laskemalla pankin tapaan luottoluokituksia ja tyyppi alkaa rottailemaan… Sen jälkeen on turha tulla 100m lähemmäs ja joillekin rotille olen viskannut sen 5€ velkaa jotta voi sanoa ettei piuhaa piuhan päälle. Luottoriskit pitää silti laskea omasta pussista, eikä muiden veloista… :neutral_face: :unamused: Narkomaanit ovat ihmisryhmä kenen kanssa käyn kaikista vähiten mieluiten kauppaa… Kuinka pitkälle asian voi viedä, jos tuore äiti ei tiedä että mies ei lopettanutkaan niin kehtaako onnitella ja kysellä että toimiko kun lähdit synnytykseen?!? Enivei luotto meni… Eikä puoliso tiedä mitään mistään… :open_mouth:

Voin vaikuttaa vain omaan elämään joten pitää yrittää olla näkemättä, kuulematta ja puhumatta pahaa…

siitä että nää nykyajan pennut on muuttunu täys rotiks(muutama harva ei), muutin takas vanhoille kulmille ja nykyää kaikki vetää pääsekasin jotai testikemikaaleja ja tekee ohareita hetken mielijohteista :imp: no ainakin pääs eräästäkin kusipäästä halvalla (3 ryyniä) ois tuonu vaihtarit nii ois saanu hyvät setit mut nyt lähti rotta pois kavereista…

Oma vastaus: väärästä oletuksesta/syytöksestä.

Musta tuntuu et surullisuus on mulle aika normitila. Mistä tulin viimeksi onneliseksi/ iloiseksi, siihen mun olis helpompi vastata. Tai en mä surullinen ehkä ole, mutta masentunut ja ahdistunut. Tai no joo, kyllä mä myös suren. Kierin itsesäälissä. Haudon asioita, joille en kuitenkaan voi enää mitään. Hitto, luuin et se olis muuttunut täällä. Täällä, missä mulla on taas jotain. Mut ei se olotilan muutos kovin kauaa kestänyt. Nyt kun harjoittelu/opiskelu-duuni alkoi ja arki palasi, jatkui taas iltajuomiset ja kaikki meni takas samanlaiseks ku ennenki. Mun on pakko saada tää loppumaan. Täällä on kuitenkin olemassa kaikki edellytykset sille, et sen tekeminen ois mahdollista.

Olen surullinen kun todella monesta asiasta selvinneen luokkafrendin läheinen kuoli, lisäksi todella monen läheisellä syöpä… Väsyttää ja masentaa, en saa lääkkeitä koska olen ne lopettanut… Onneksi mutsilta saa edes zopinoxia…

En ymmärrä että on parempi ottaa pari lääkettä/vko omasta halustaan, mutta myös 3vrk:den valvomiset ovat ok eikä annosta nosteta… Tilastot sanelee…

mä en ole kovinkaan usein surullinen, mut olen oikestaan koko ajan helvetin turhautunut tähän elämään…
nyt olen saanut aloitettua uusia asioita, mutta jää nähtäväksi saisko niistä yhtään sisältöö tähän mun kurjaan ja tylsään elämään… plaaah…

Aika sama tilanne, kun näköjänsä useemmalla muullakin, eli pääosin oon jatkuvalla syötöllä murheellinen, ahistunut ja turhautunut, ja siihen tulee sitten piikkejä suuntaan tai toiseen välillä. Eli vaikee sanoo mistä sitä erityisesti viimeks olis tullu surulliseks, koko elämästään varmaan.

Tänään kauhee faitti kun se yks ystävä kävi hakee kamojaan pois mun luota. (En viel osaa sanoa sitä eksäksi…)

• eihän suhun voi luottaa yhtään!
  • sä oot ihan hullu!
  • mua ei vähääkään kiinnosta mitä sä musta ajattelet!
  • no onneks ei ainakaan tuu ikävä kun sä oot tollanen sekopää!
  • blaa blaa!
  • jne.!

Ajattelin et oltais voitu pysyy ystävinä, mut ei taida olla mahdollista ainakaan nyt niin kauan ku tää eroprosessi on täs pinnalla ja molemmat on ihan hiilenä…? Uskoisin kyl et sit raivon laskeuduttua? Noh, se jää nähtäväksi. Onneksi illalle kivaa menoa et ei koko päivää sentään tarvii synkistellä.