Mistä Värkit?

Niin? Mistä haen ne ekat puhtaat?

-Hoppis

^^Jos oot havittelemassa jatkossa Vinkin vaihdosysteemiin, niin hae Vinkistä ne ekat puhtaat värkit! Antavat ainakin uusille “asiakkaille” olisko 10kpl, vaikkei olis mukana käytettyjä värkkejä. Ja sit joistain apteekeista saa ostaa värkkejä, ei tosin läheskään kaikista.

Täällä sai ennen kolmet värkit, muistaakseni määrä pudotettiin yhteen… Apteekista saa ostettua päivystyspakkauksia… Minkä hemmetin takia tahdot piikkikoukun?? Oletko edes rännän koskaan jos ei sulla ole ollut ikinä värkkejä??? :open_mouth: Minkä ikäinen olet?? Juuh… piikistä on aika helvetin vaikea päästä irti…

Jos apteekin päivystyspakkauksia aikoo ostaa, niin pienemmiltä paikkakunnilta saa mun kokemuksen mukaan niitä helpoiten. Tai siis et niitä saa tyyliin joka apteekista kunnissa, joissa on vain muutama apteekki. Isommissa kaupungeissa, etenkin Uudellamaalla jokaisessa kaupungissa apteekeista ihan vain murto-osa myy päivystyspakkauksia. Aiemminkin on ollut puhetta täällä siitä, ettei esim. kaikista Yliopiston apteekeista saa päivystyspakkauksia. Luulis, et haittojen vähentämisen näkökulmasta kandeis kaikkien apteekkien niitä myydä, mut jostain syystä stadissakin vaan muutama apteekki päivystyspakkauksia myy!

suosittelen olla ostamatta…
vituttaa vaan kohta kun ei voi mitään vetää pommilla tai nenään, ko ne on kaikki saatava suoneenn… :angry:
sun henkinen riippuvuus tulee kasvamaan tooodella paljon… mut mitä väliä sillä on kun pilaat elämäsi kuitenkin… :smiley:

Kiitos vastauksista. Helsingissä ollaan, joten unohdetaan apteekit? Joo, ei kai kyse mistään elämän pilaamisesta ole, miten pilattua voi pilata :wink: Mennään sitten koko matka, kun tälle tielle lähdetään …

-Hops

toimipaikka.a-klinikka.fi/vinkki … t/helsinki

Tere Juniori!

Mä en välitä käydä vähänväliä Vinkissä kinuamassa värkkejä ja viedä sinne käytettyjä, vaan ostan YA:sta kerralla kunnon satsin. Heitän käytetyt roskiin (kahdessa muovipussissa ja neulat painettu niin kovaa kiinni, että ne eivät voi satuttaa ketään). Käsittääkseni YA on ainoa apo, joka myy juuri mitä haluat, mutta siellä on ostorajoitus.

Minimimäärä pumpuissa ja neuloissa on YA:ssa 100 kpl. Ostan niitä sieltä yleensä 2x100kpl 26G 0,45mm (2x9€) ja 2x100kpl pumppuja (2x25€). Sitten suunnistan Vinkkiin ja ostan SteriFilttejä 200 kpl (20€), Klikkikuppeja 200 kpl (0€) ja isoprobanolia-pyyhkeitä 200 kpl (0€).

Tuossa onkin sitten minun 6-9 kk värkit ja hinta oli 88€, eli vähän enemmän kuin yksi Subu-nappi.

Teen vedot steriiliin veteen, jota myydään 100 ml pulloissa. Pullo maksaa muistaakseni noin 2,9€, eli voda on suurin menoerä mun narkkaustarvikkeista. En kehtaa kertoa kuinka paljon vodaa menee kerralla, sillä silloin kaiffarit tunnistaa mut. OK, eivätköhän he tunnistaneet jo noista sterifilteistä ja steriilistä vedestä, sillä olen ainoa nisti, jonka tiedän/tiedetään käyttävän niitä :confused: .

Jokeri

PS. “Jokerin KinkkuLiem ®” on loppunut muutamia päiviä sitten :frowning: ! Tekisi mieli valmistaa sitä uudet 100 ml, mutta ei ole rahaa siihen! Tänään otin kuitenkin 4 mg Subutexiä ihan normaalisti: klikkiin, vodat päälle, huolellinen sekoitus/murskaus ja Sterifiltin läpi pumppuun ja sitte hihaan :mrgreen: …

Kyl YA myy ihan kolmen kappaleen päivystyspakkauksiakin, joissa on neulat ja pumput!

Mun käsittääkseni ne myy pelkästään niitä pusseja joissa on kolme ruiskua ja kolme neulaa. Täälläpäin jos ostaa yhden paketin 2 millin pumppuja ja neuloja niin hinnaksi tulee 2,5€ ja 3 klikkikuppia saa ilmaiseksi.

Tämä on kuitenkin yksi suurimmista kaupungeista suomessa missä minä asun niin aika samat hinnat taitaa olla.

Anteeksi jos käytin hintamäärää olen uusi enkä tiedä saako sitä käyttää tässä asiassa koska nämä ei suoranaisesti ole huumeita. Että älkää antako banneja vaan varoitus jos näin on nyt kun keksisin hyvän nimimerkinkin :slight_smile:

Joko oot ollut siellä asiakkaana joku 10 vuotta tai sitten puhut täyttä paskaa. jos palauttaa 200 värkit ni saa 200 klikkiä.

Meillä saa 100 kpl:tta eikä niitä käytettyjä lasketa… Porukka vei jopa 300kpl:tta käytettyjä niin loppuivat kesken. Tuolla kaikki kh:laiset ja muut keräävät samaan satsiin ja vievät 1krt/vko. Kerran yks paskiainen unohti laukkunsa tänne, oli täys käytettyi vermejä. Laitoin viestin perää et alkaa tulee helvetin nopeesti hakemaan sen tai vien sen laukun sen oven eteen rappiksee… Laitat 30kpl:tta ni saat 30. puhtaat. Mä en tosin tuohon rinkiin ole koskaan kuulunut… Aika rottia ovat… Eiku osa on kh:sia… :laughing: