Mistä tiedät mitä otat

Tuossa oli topikki mdpv:stä ja siitä et sitä on sotkettu amfetamiiniin ja kokaan. Ei kai kaikki osaa niin tarkkaan haistaakaan et mitä siinä on tarkalleen, pitäis olla itse koira jonka hajuaisti 10 000 kertaa herkempi kuin ihmisellä?

Vaatii aikamoista rohkeutta ottaa mitä tarjotaan. Vai onko niin et “kylmät käy” myyjällekin ellei totuuden torvi soi… Mutta helppo olis tällaiselle tyhmälle myydä vaik perunajauhoa fiftisixti ku jollekin toiselle sata prossaa jatkettua… Luin tota mdpv ketjua, eihän siin olis pakko myyjän edes kertoa et joo tässä on sitten tällaista jatkoa… et tämmöst pirii tällä kertaa?
:frowning: Tyhmä ja rohkea kun olen niin kaikkea kysyn.

No ei kai myyjä kerro millä ja miten jatkettua on? “Täs ois 3 % piriä, mut hei kyl tää pärisee vedät vaa tarpeeks, jatkoin tätä fastin maltolla” Aina se on sitä samaa: "tää on iha putsii, otat iha pienet nii pärisee koko loppu vitun vuoden "

Joo. Aika rankkaa kun monet sit vaan vetää mihin vetää ja välil on NIIN hyvät olot. No kai ne menee sit takas sen myyjän luokse, joka myy hyvää… Kauppahan se on mikä kannattaa. Ottaa se Alkokin aika kovat rahat. Alko pitää tätä tai siis sen tulot aikalail tätä yhteiskuntaa pystyssä. Ja ihan kiva et peliriippuvaiset rahoittavat RAY:n menoja joilla voidaan hoitaa taas peliriippuvaisia ja alkoholisteja niinku mä jne. ettei tosiaan ole tarkoitus tuomita :smiley:

Helevetin hyvä pointti! Lääkkeistä kyllä tietää mitä purkissa tai levyssä on, mutta itselläni on välistä muistihäiriöitä enkä aina muista otinko esim. pillerin vai en. Minulla kun on pitkin päivää 5 eri lääkettä, nyt 6 kun pukkaa antibiottia keuhkoihin. Olen järjestänyt purnukat riviin ja siirrän aina viimeisestä ottamani lääkkeen jonon hännille; tuntuu aika seniili-touhulta. :blush:

Mutta toi kama perhana. :imp: Itseäni on jymäytetty pariin otteeseen ihan 6-0. Pahimpina aikoina mulla oli muutamakin ihminen, jolta aineita hankin eikä niihin voinut luottaa kun olin uusi niissä ympyröissä. Kyllä tuli mieleen että nyt loppuu tämä vaellus, kun mietti outoja oloja ja niiden seurauksia. Tänä päivänä onneksi asiat paremmin, kun lähinnä lääkkeet syön, mutta painajaiset jäivät.

Tsemppiä kaikille jotka eivät tiedä mitä ottavat…

Venäläinen ruletti tuo tai luo tunnelmaa rappioromantiikkaan.

niin… onhan se viehätys sillä venäläisellä ruletillakin. Se on se kokeilun himo mahtava himo :mrgreen:

Hei kultaseni salmiakki. Naapurin rouva täällä

Kyllä sitä aikoinaa tuli vastaa mitä ihmeellisempiä juttuja, kuten kerran oli amfea jost kaverit sano et hemmetin hyvää. Ostettii sit jo kolmatta kertaa ja sanoin sit et eikö ne huomaa et värit kirkastuu yms. kuten essois… Alko vast sit tajuumaa et eipä se ollu pirinä hyvää (ihmettelin ku ei kyl valvoa jaksanu) ja ku sanoin et tää on enemmänkii ku essoissaa olis ni kyl kaikki samaa mieltä oli… Sama pirinkans et joku (rotanmyrkky kenties) aiheutti mul aina hirveet kuumotukset ja näppylät käsiin ja oikeest ku käsi veti niin kuumaks et kylmän veden alla oli pidettävä useita minuutteja. Tuokin oli eri myyjiltä kolmena eri kertana ja aina haukuin et myytte paskaa piriä. No ku välikäsien kautta tulee ni eipä ne itekään tiedä mitä sisältää…

Mut nykyään käytän vain apteekkituotteita joten ellei apteekki mua kuseta ni tiedän tasan tarkkaan mitä aineet joita suuhuni laitan sisältää. Ja koska lopetin röökinpoltonkin ni tiedän myös mitä en keuhkoihini laita; röökistä ku ei kerrota ku ne osa tuotteista joita se sisältää…

Mut tätä vois jatkaa paljo laajemmaks ku huumeita koskevaks koko topicin, koska kaikkia ruoka-aineita ei ole tutkittu ja mm. makeutus-, söilöntä-, ja väriaineet ovat erittäin kiisteltyjä ja osan väitetään aiheuttavan syöpää! Joten tää on ihan kaikille, muillekin kuin käyttäjille; mistä te tiedätte mitä aineita kehoonne saatte ku ei niitä ole edes tutkittu?!? :open_mouth: Paremmin melkein huumeista tietää mitä niissä on, lähestulkoon kaikki myyjät käyttävät kuitenkin myös itse niitä mut ruokiin; etenkin valmisruokiin ängetään vaikka mitä turhaa ja haitallista ja asiasta ei kerrota kuluttajille :imp: . Okei offiks meni… Mut mä tiiän melkein kaiken. :laughing: :wink:

kyl sen tietää ku kuulee juttuu muilta että miten on toiminut ja kerran otin kyl pirii mut se osoittautukuin metaksi ja 2 vrk pystyssä sen jälkeen :slight_smile:

ite alkuperäseen kysymykseen

miks vitus vedätte mdpv:tä oon kuullu vaan paskaa siitä aineesta. Normi Spiidiki on parempaa ku se…

KIITOS NAAPURIN ROUVALLE RAKAS TERVETULOA JOUKKOON TUMMAAN :smiley:
Mutta asiaa… mistäs tiedätte sitten et normipiriä täs vaan ostellaan :open_mouth:

tänk juu veri mats my dier . OT

Luottaen apteekkiin, että myyvät sitä mitä olen hakemassakin. Tuppaa tuo placebo lääkkeitten myynti laitonta suomessa :laughing: Toista se sitten on kadulta haettavista aineista… tosin niihin en ole sekaantunut muutakuin pilveen. ja sitäkin vain kavereilta, eikä tuttujentutuilta missä puolet paskaa ja puolet oreganoa :laughing:

OMG::: Miksi pirissä vois olla jatkeena elohopeaa… Onko toi nyt totta Dark Magnus mitä iloa jollain olis laittaa pirin tms. sekaan elohopeaa ja mistä päättelet näin?

Et uskokaan mitä kaikkea käytetään jatkeena… tälläkin hetkellä pyörii (noin muistista heitän, mikä on mennyt piloille bentsoista) niin euroopassa kokaiinia mikä levittää pernaruttoa…

Heroiinia.

Miksi sellaista myrkyttämistä tehdään? Kyllä mä ymmärrän et huume kauppa on katkeraa monelle kolumbialaiselle viljelijälle… mutta mutta sekö se syy on vai mitä ihmettä :unamused:

Hanki dosetti. Se vasta seniili-touhulta tuntuukin, mutta helpottaa kummasti eloa :slight_smile:

Usein tuollaiset myrkytystarinat ovat pelkkää urbaania legendaa. Huumekauppiaan (varsinkaan tukkukauppiaan) kannalta ei ole yhtään tuottoisaa, että saa paskaa ainetta myymällä huonon maineen ja asiakkaat kuolevat. Mutta on tietty varsinkin yksittäistapauksia, joissa vaikkapa epätoivoinen heroinisti on ostanut satunnaiselta katudiileriltä rotanmyrkkyä. Silloin myyjän motiivina on helppo ja nopea raha, sillä reflanen heroinistihan ostaa mitä tahansa pollelta näyttävää, eikä kuollut nisti tule kostamaan.

Muistan jostain viidentoista vuoden takaa lehtijutun, että Venäjällä oltaisiin myyty jotain huumetta valmiiksi ruiskuihin annosteltuna ja että ruiskut olisivat sisältäneet myös hiv-positiivista verta. En tiedä miten totta tuokin sitten on, mutta juuri tuollaisia huumeisiin liittyviä kauhutarinoita ihmiset rakastavat lukea ja päivitellä.

Mitä sanoo huumediileri joka myy heroiinia mitä on jatkettu reilusti rotanmyrkyllä.?

Ei ole vielä kukaan tullu valittamaan :laughing: