Mistä päin olet?

Moi,

Kerro niin tarkasti kuin uskallat mistä päin olet. Kiinnostaa… Kaikki ovat keksineet Paikkakuntaan jotain “hauskaa”, mutta kerropa oikeasti mistä päin olet?

Jokeri aloittaa: Olen pääkaupunkiseudulta. Täällä on oikeasti paikka, jonka alan ihmiset tuntevat “Muumilaaksona”. Asun Muumilaaksosta 5-50km päässä :mrgreen: .

Jokeri

Mä oon kertonu nykyisen kotipaikkakuntani täällä jo moneen kertaan ni en nyt tähän laita. Vähän pitää vaikeuttaa hommaa jos joku aikoo mut jäljittää, sen verran helpon vinkin kaupunginosasta oon kuitenkin paljastanut tuossa paikkakunta-osiossa…
:slight_smile:

No, siinäkin lienee noin 20000–30000 ihmistä ahtautuneena 1000mx1500m kokoiselle alueelle!

Puhuukohan Jokeri nyt Espoosta? Meillä ainakin täällä on Muumilaakso, tosin ei tarvitse olla edes alan ihminen, jotta tietää, missä se on :wink: Itsekin asun sen lähellä, itseasiassa aivan “tien toisella puolella”.

Ajattelitko, Jokeri, kylässä piipahtaa, jos kerron missä asun, vai miksi se niin kiinnostaa? Voin kyllä tarjota pullakahvit, jos lupaat olla kiltisti, mutta koska mulla on vahvat epäilykseni sun kiltisti olemisesi suhteen, niin taitavat meidän kahvittelut jäädä kyllä väliin.

Pölvästi!

Mistä tuollaista sait päähäsi? En ole koskaan pahoinpidellyt ketään eikä ko. aiheesta mitään merkintöjä viranomaisilla. Viimeksi flaidasin 18 vuotiaana ja siitä on aika kauan. En aloittanut.

Ainoa pahoinpitelyn muoto, mihin saatan syyllistyä on henkistä! Jos ammut itsellesi kuulan kalloosi kahviemme jälkeen, niin se on sitten after you :mrgreen: …

Jokeri

Olen syntyisin Haminasta mutta nykyään asun varsinais-suomessa. Nyt kyllä mahdollisesti muutan keski-suomeen.

^ Savonlinna on jo savvoo. :wink:

Sanotaankohan nyt näin että Etelä-Suomesta tarkemmin Kymenlaaksosta.Enempää en halua kertoa. :slight_smile:

:laughing: :laughing:

Tuossahan se lukee nimimerkin ja muiden yhteydessä. Lahti kaupunki. Kuis se jollekin on niin suuri salaisuus että sitä ei voi kertoa :question:

Ja pointtisi oli…?

mä mistään oo kotosin. meniks himaan.

Kukaan ei sinua silti voi tuntea tuon perusteella. Sama kuin sanoisit asuvasi Lahdessa. Eikö siellä asu jotakuinkin yhtä monta ihmistä, kuin Kalliossa asuu? Maantieto ei ole mun vahvimpia osa-alueita.

Jokeri

No mitä mieltä tatska on Muumilaaksosta? Moni naapuri kuulemma toivoo, että koko paikka palaisi poroksi. Onko Muumilaakso jotenkin häirinnyt esim. sinun/teidän elämää?

Jokeri

Asun pääni sisällä. Useimmiten. Fyysisesti Helsingissä.

joutu muuttaa takas tänne keskisuomeen ja kyllä huomaa, lekurit on kauhuissaan ku lääkkeenä on lyrica ja reseptillä määrätään hyllystä(reseptivapaata) tehottominta yskän lääkettä ettei vaaan vahingossa tuu yhteis vaikutuksia :angry: :laughing: ois nyt vittu määränny vaik astma piipun et sais keuhkoputket aukeamaan.

:slight_smile: Tää ois voinu olla mun kommentti! Oman pääni sisällä on yleensä aika mukavaa, viihdyn seurassani suurimman osan ajasta oikein hyvin. Viime aikoina se tosin on alkanut ahdistaa enemmän ja enemmän, ja enemmän ja enemmän on alkanut vaivaa sosiaalisten verkostojen puute. Pitäisi jollain lailla pyrkiä laajentamaan tätä reviiriäni omasta pääkopasta jonnekin…? Laajemmalle…?

Sama. Kaipaan ihmisten seuraa ja sosiaalisia kuvioita, mutta koen ne myös todella kuluttavina hyvin usein, erityisesti työelämässä kun olen paradoksaalisesti ihmisten parissa duunissa vaikken luonteeltani järin ekstrovertti ole. Nyt sairaslomalla ollessani oon pitkästä pitkästä aikaa elänyt täysin ilman stressiä (ehkä myös vahvojen kipulääkkeiden ansiosta :unamused: ) vaikka hemmetin tylsäähän itsekseen oleilu välillä onkin. Toisaalta tylsyys on ihan jees verrattuna stressiin ja angstiin :mrgreen: Oikeastaan ainoa mitä kaipaan on treenailemani lajin fyysisyyden aiheuttamat endorfiinipörinät ja treeniporukan hyvä meininki ja bänditreenit, mutta jälkimmäinen saattaa toteutua jo ensi viikolla…! Onks sulla iina mitään harrastuksia tms.? Ite oon löytänyt ne parhaat sosiaaliset kuviot varsin onnekkaasti omien intressien pohjalta :slight_smile: