Mulla on vakava alkoholiongelma, univaikeuksia (kuten mm. kirjoituksen ajankohdasta näkee), kuulemma syömishäiriö, maanisdepssio ja vakava masennus, nii ja unihäiriö tietty. Kävin tänään (tai siis eilen) 45 minuutin keskustelun kolmen päihdetyöntekijän kanssa, et haluisin elämäni kuntoon. Kotona pameja ja propraleja katkasuun, ei kuulemma oo ok. Silti ihan kokemuksen pohjalta voin sanoa, että eipä ne laitoskatkoissakaan käy kattomassa vointiasen kummemmin, joten sen voin hoitaa kotonakin, kunhan vaan sen jälkeen ois paikka HETI minne mennä.
Anyway, tarkotus ois päästä mahdollisimman nopsaan johonki pidempiaikaiseen hoitoon. Tervalampi ei kiinnosta (kokemusta on, eikä mitään hyötyä). Sen sijaan haluisin esim. kalliolaan tai tuhkimoon tai muualle myyllyhoitoon, koska aikoinaan se auttoi pysymään raittiina pitkäänkin. Nyt taas eron jälkeen päivät kuluneet lähinnä nukkuessa ja juodessa. Syönyt oon viimeksi arviolta 5 päivää sitten.
Mitä teen? Asun Helsingissä ja palvelut ihan lähellä, joten helppo kulkea. A-Klinikalla ei osanneet sanoa oikeen juuta eikä jaata mun ongelmiin.
Yksi mitä voit yrittää tohon juomiseen on semmoinen lääke kuin Naltrexon. Se vie juomisesta hohdon kokonaan. Mulla on joskus mennyt sitä jonkin aikaa… Nyt se ei mulle käy kun käytän päivittäin noita opiaatteja.
En tiedä onko tämä vähän pois aiheesta, mutta Mikkeli-yhteisöstä sain parasta apua mitä olen koskaan saanut. Siellä ei keskitytä pelkästään kaman käytön lopettamiseen vaan myös niinhin liittyviin asioihin, rikoillisuuteen, ja kaikkeen muuhunkin kaman käytön sivuoireisiin. Olen ollut monessa paikassa hoidossa ja Mikkeli-yhteisö on YLIVOIMAISESTI PARAS PAIKKA MISSÄ OLEN OLLUT!
Missy: Jos hyvää paikkaa haet, mainitsemasi Tuhkimo voisi olla sinulle se oikea. Olen itse saanut toipumisen käyntiin kyseisen paikan johtajattaren ex-puolison hoitokodissa…Ja mulla oli suht pitkä käyttöhistoria takana tuolloin(28v), eli koukku oli kova(huumeisiin). Tuhkimo tarjoaa hyvän avun. Mikkeli-yhteisökin on loistava paikka, mutta käsittääkseni se on addikteille? Kalliolan-klinikat/Myllyhoito: kun käytetään 12 askeleen ohjelmaa, se toimii jos toimit.
Mun s-posti: alexa3@luukku.com