Mistä musiikki genrestä/genreistä pidät?

Otsikko kertoo kaiken. :smiley:

Itse pidän kaikenlaisesta konemusiikista (varsinkin essoissa tai pöhinöissä aivan mahtavaa kuunneltavaa :slight_smile: ).
Jonkin verran myös suomi rappia tulee kuunneltua, mutta paljon muutaki että aika laidasta laitaan menee.

Kaikki muu paitsi: Klassinen,Kansallis-sonnat ja ysärimeininki.

Psykedeelinen Trance…
GoaTrance…
Trance…
Jotakin suomiräppii…

Mut ennenkaikkee GoaTrance on kyl niin parasta, et voooohh…! :mrgreen:

Suomalainen “ug räppi” eli Cheek, Elastinen, sun muut homot saa haistaa paskan ku sterkoissa pauhaa Asa, Jontti, Shaka, Og Ikonen, Riku & Rölli, Adebizi & Konna, Steen1, Puukko-Allu ja muut kriminaalit.
Lisäks fanitan punkkia. HC ja räkänen katupunk/77. Suurin osa suomalaisia bändejä.
Joskus innostun kuuntelemaan rocka- ja psychobillyä.

suomi rap ei mitää cheekkiä ja asteen kaltaista radioripulia.

Kaikki maistuu, mut oon tykänny täs viimeaikoina oululaisesta räpistä :slight_smile: Se kun on niin ihanan positiivist!

Kyllä tulee aika paljon kaikkea kuunneltua, mutta Psy- ja Goatrance vie voiton :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

En hirveästi pidä genreluokittelusta (kuin en mistään muustakaan luokittelusta) mutta rockia ja suomalaista ug-hiphoppia tulee enimmäkseen kuunneltua. Parasta ikinä on kuitenki 90-luvulla tuotettu rock-musiikki, yleisesti kutsuttuna grunge. Itse en pidä koko sanasta,enkä käytä sitä. :confused: Alice in Chains on ollut lempibändi jo monet vuodet.

ug-räppiä täälläkin.
grunge
reggae
rock (jos unohdetaan paska sellainen)
->mainittakoon mm. psykedeelinen rock
punk

…esimerkiksi nämä.

black/death metal ym.raskaampi osasto.

hieman vaikeuksia suhtautua vakavasti suomalaiseen ug-räppiin. eikös asakin asunut hyvinvointilähiössä ja isä on suomen kuuluisin asianajaja. sit lauletaan, kuinka hurjia itä-helsingit lähiöt ovat. no, en tiedä aiheesta mitään.

kaikki musa menee, kuhan se junkkaa. ja sit 70-luvun rokki. led zeppelin, deep purple, pink floyd jne… kingston wall, noh ei voi luetella. helpompi luetella, mistä ei tykkää. joku humppa ja tango ja iskelmät. muuten kaikista genreistä löytyy jotain hyvää. räppi ei oo koskaan uponnut. joku onyx ehkä vähän ja muut vastaavat, mut kun ei muista/tiedä nimiä. itse en niitä laita koskaan soimaan, enkä omista.

tai no kyllä humppa ja iskelmäkin toimii, okein esitettynä :smiley:

youtube.com/watch?v=Kh4XWJO6HWs

Always and ever <3
youtube.com/watch?v=x9YHg07NLLc

Monenlaisesta Hyvästä… asenne, melodia jne. kohdallaan.

70-luku oli kulta-aikaa. Hard Rock ja monenlainen proge. 60-luvulta Doors ja Beatles (ja täytteeksi muita, happopoppia kuten Traffic, The Seeds…). 80-luvulla lähinnä postpunk (Psychic TV, Alien Sex Fiend, Bauhaus, sioux and the Banshees) ja harvat vahvemman soundin bändit, kuten Venom. Hanoi Rocks oli omassa kastissaan.

Musiikki on ollut aina kaikessa mukana… ja sen myötä palaa muistot elävästi mieleen.

Indie, rock, singer-songwriter, folk ja alternative.
Psytrance menee joskus, riippuu iha fiiliksestä

Black Metal, Death Metal, Thrash, Ambient, Vanha kunnon Heavy esim. Led Zeppelin & Black Sabbath ja kaikkea siltä väliltä :imp:

metalli monissa eri genreissään, ebm/industrial/electro, dark ambient, goottimusa eri muodoissaan, psyke, rock, indie, synapoppi, trance monissa muodoissaan, hippimusa ja joku tosi harva räppi.

Kerrohan mulle kalle, millä helvetin mittapuulla Teosto-palkittu Asa on “Uugeeta” ? Se useamman Emman pokannut Asa? Se useamman kerran kultaa myynyt Asa? Se Asa, jonka julkaisut ponkaisevat poikkeuksetta Suomen Virallisen Listan top kymppiin?

Get a grip ja kuuntele sitä mistä pidät, oli se sitten “ug” tai ei.