mistä minigrippejä

mistä sellasii niga bägejä saa ostaa 0.2g painavia

mistä kaupasta urpo

eisaaa pieniiiiiiii

onks isompikin säätö menossa?

pakkausohman.com/pussit/alas … nigrip.htm

^ noistakin pienempiä tosin taitaa olla.

muuten kannattaa kysyä etolasta. sieltä on ainakin joskus saanut

google.fi/search?hl=fi&clien … ip&spell=1

ei se nyt niin iso oo et 10 tuhat kappalet tarvis :slight_smile:

mut kiitti kummiski

Yleensä porukka kyselee ett mist sais niihin bägeihin täytettä :mrgreen:

paljonko suodatinpussit maksavat. sanotaanko vaikka 1X4: sia. tarviis saaha halvalla,
koska en tarvi kun yhen ku mietin että miten saan kahvia keitettyä aamulla kun niitä ei ole.
jos olis jotain ehdotuksia mistä mä saan suodatinpusseja. mulla ei ole mitään hajua.

unohdin käydä koulussa ja leikin intialaista tuhkamuna intiaania. olen siis puoliksi tarzan,
enkä tiedä betonihelvetistä paikkoja mistä saisin suodatinpusseja. voihan ne olla jätesäkkejäkin,
mut kyllä noi perinteiset moccamasterit sen suodatinpussin vaatii. jätesäkkiä käytin pukuna
kun olin liaani-metsässä. kaverina mulla oli bangogongo.

Siwan nurkilta tarttu valkaistuja yksnelosia mukaan. pyysin kymmentä. sanoivat, että ota 100 ja myy kavereille 90.

meitsi voi treidaa minigrippei röökiaskin gledeihi!?!?!?!666?

ite ostin normi s-marketista, oli kaikkia eri kokoja mistä valita :laughing: riippuu tietty mitä kokoja kanniskelee :smiling_imp: kerralla LITRAN PUSSIT :smiling_imp:

Kannattaakohan jättää koko homma sikseen, jos pitää nettiforumilta tulla kysymään, etä mistä saa minigrip-pusseja…

tietysti kysyvä ei tieltä eksy, mutta tässä tapauksessa asian itsenäiseen selvittämiseen ei ainakaan liity kovin suuria riskejä, joten siitä vain kokeilemaan lähimmästä kaupasta, jos ei tärppää, niin seuraavasta…

Kannattaa vielä hankkia sellanen kone, jolla voi imeä tyhjäksi ilmasta ja polttaa kiinni pussit ja hankkia kunnollisia pakastepusseja, jos näin jotain jäärkevää vinkkiä. Säilyy marjat ja lihat paljon paremmin sillai. Vai mitä olit pussittamassa? :slight_smile:

:laughing:
Olet kyllä yhtä ihana kuin aina ennenkin.

kiitti tyypit, melko korkealentoista läppää tullut tuolloin. missä lie sekoelmissa ollu.
:unamused: