Mistä apua kun kukaan ei moiti?

Niin, muutin takaisin paikkakunnalle jossa olen käynyt peruskoulut jne. ja paikallinen A-Klinikka olikin hiukan jyrkempi, joten pubrenorfiininarkkaus ja satunnainen amfetamiinin&pilven käyttö ei onnistunut, vaan kaikki, tutkimuskemikaalit lukuunottaen piti lopettaa seinään. Päätin lievittää tätä helvettiä alkoholilla. 3kk mennyt putkeen, nyt jo yli 2l 45% viinaa päivässä. Nytkin kirjoitan tätä illan viimeisillään, joten minusta ei tosiaan helposti huomaa humalatilaa. Tämä on siinä mielessä harmi, että olisi mukava, kun äiti (joka pelasti minut samalle paikkakunnalle “huumeilta”) tavatessa edes tietäisi minun olevan juoneen litran viinaa. Olen 1. tyypin diabeetikko, 10v aikoinaan hajotin sisäelimeni, mihin huumeidenkäyttö auttoi, kun energiatasot nousi ja jaksoin pitää huolta diabeteksestani. Sitten halvaannuin. Nyt ei onnistu mikään alapäässä, vaikka kävelemään opin, ilman katetria kastelen vuoteen jne. Joten äitini ehdotti muuttoa samalle paikkakunnalle. Sitten kun kuulin, että mitään ei saa käyttää ja lääkkeet ei vain riitä ja lisää ei anneta (vähennetään mielellään!), en pysty käymään ulkona paniikkihäiriön vuoksi saati kaupassa virtsanpidätysongelmien vuoksi. Tämä voisi kuulua Sauanankin puolelle ja aion kopioida hieman eri otsikolla, ehkä, riippuen vastauksissta. Lääkitystä on niin paljon etten jaksa luetella, koska kyseessä muitakin kuin PKV-lääkkeitä.
Siis juon, että voin käydä kaupassa, tavata ystäviä, sukulaisia jne. eikä kukaan heistä huomaa mitään. Itse juon 32% - 45% viinaa riippuen lähteistä. En ole varma haluanko edes lopettaa, jos seuraava vaihtoehto on lääkkeiden kielto ja takaisin sinne mistä tulin…

Moi
Harmi sinänsä tuosta sinun liikuntarajoittuvuudesta :frowning: . Ehkä täältä voipi löytyä jotka on kokeneet samaa mutta luulen että ehkä se kuuluu enemmän “Saunan” puolelle ja sieltä enemmän vastauksia. Muutamista mieliala lääkkeistä minulla on kokemusta ja oluesta ja kirkkaistakin sen verran etten niihin koske :sunglasses: . Aika isoja määriä on jos pystyy juomaan kirkasta 2 L päiväs 45 %:sta. Huhhuh… Minä saisin tuosta määrästä varmaan alkoholimyrkytyksen :open_mouth: .
Mutta koitahan jaksella :slight_smile:
T.T

Voi hitsi :confused: . Mut mitä hyvänsä sulle on käynytkin, niin ainakin sen wiina kannatta jättää. Varmasti löydät uuden elämän v…maisesta tilanteestasi huolimatta, mut dokaamalla vaan pahennat oloasi, kohta kaikki kaatuu päälle. On muitakin, jotka ovat samassa jamassa, nuoria, kauniita, elämä edessä, mutta onnettomuus vei normaalin etenemisen normi elämässä. Mut sä et oo yksin! Aloita oman elämäsi eka päivä nyt, ilman viinaa, ilman mitään, ilman SÄÄLIÄ! Ota vastuu itsestäsi, pystyt siihen kyllä takuulla! Pikku hiljaa.

Voi Jm8k, sulla on ollut kovat kuviot. Tarinasi kosketti.

Olisi kivaa suositella sulle, että mene tervehdyttävään kuntoutukseen ja jätä kaikki päihteet ja elä onnellisena elämäsi jne. Se ei kuitenkaan ole yksinkertaista, tiedän sen.

Vaihdoit bupren ja pirin viinaan? Allikosta ojaan. Onko A-klinikkasi ehdottanut laitos-katkolle menoa, vai koetko että tarvitset ehdottomasti alkoholia nyt?