Missä virkeys?

No niin, ahkera tissuttelija on pitänyt jo joitakin päiviä taukoa, mutta missä on luvattu pirteys ja lisääntynyt energia? Ei moista tulosta näy. Nyt vasta väsymys ja päänsärky painavatkin päälle, lieneekö vieroitusoireiden jokin muoto? Ehkä vajaa viikko on vain liian lyhyt aika…
Henkisesti ei (vielä) ole suurempia heilahteluja, mutta varmaan sellaistakin on luvassa jos valkaisun jatkaminen onnistuu.

Moi
Kyllä viikossa pitäisi jo jotain tuntua. Ehkä ongelmat syvemmällä, Masennus :question:

Varmaan monenlaistakin ratkottavaa, masennusta kyllä on. Of course lihominen ja liikkumattomuus ovat osaltaan vieneet fyysisiä voimia, mutta toivoisin pientä notkahdusta ylöspäin fyysisellä tasolla. Onko täällä kokemuksia siitä kuinka edellisillan jälkeenkin uusi nousuhumala vie väsyn pois? Itellä tosin syömisen ja levon jälkeen, aamupäivällä ei pysty ajattelemaankaan alkoa.

Mulla se virkeys tuli vasta 1,5-2vk jälkeen… kovin yksilöllistä ja riippuu siitä kuinka pitkä putki on takana…

alkoholin tuoma uusi virkeyshän on monella se syy miksi ottaa taas seuraavana päivänä…minulla ainakin oli.

Jo yhden illan otto tuo mukanaan väsymyksen ja masennuksen. Taistelen alkoon menemistä vastaan ja pääni huutaa ei, ei, ei! Vatsa kaipaa sitä ihanaa ekan ryypyn kohahdusta :angry:

Moi
Tosiaan, kaikki on kumminkin niin yksilöllistä, vaikea sanoa miten kauan kestää piristyminen. Minulla ne on onneksi vielä olleet sen pari päivää. Mutta oliko se Nicky joka kertoi että kestää pidempäänkin, riippuu tosiaan putkien pituudesta.
T.Tuppi