Missä ovat KUNNON narkkarit?

Siis täällä on vaan pillerimiehiä ja naisia. Missä on ne jotka vastaisivat ketjuun “Mikä vaikuttaa nyt” … “Heroiini I.V… se ja se mg…” en tiedä paljon sitä mg.ssa laskettuna otetaan…mutta kuitenkin. Missä ovat siis heroiinin,kokaiinin,jopa speedballin käyttäjät ja crack-jannut ja gimmat?

Käytätkö itse jotain kyseisistä aineista, vai muuten vaan kiinnostaa? :slight_smile:

voisko se johtua siitä et normaali pulliaiselle kokaiini jha heroiini maksaa niin saatanasti… ja jotku ei halua vaan koukuttaa itseä heroiiniin… no itse tunnen muutaman jolta sais jotain herskaa siihen reilu [Poistettu hintatietoja -Päihdelinkin toimitus] mut ei tulis mieleenkään ostaa ja laadusta en tiedä kuinka paljon on jatkettua. ja kokkeli ei omasta mielestä kuulu suomalaisen narkkarin huumeisiin… se on niinko tääl päin sellanen herrojen huume… onhan se kiva mut itsellä ei ole vara pistää sitä [Poistettu hintatietoja -Päihdelinkin toimitus] päivässä kokkeliin…
ja crackia ei ole koskaan etes tullut vastaan… ja en ymmärrä sanaa kunnon narkkari… oletko kenties joku wanna be nisti…
vai mitä oikein hait hait oikeen tuolla kysymyksellä…

Kunnon narkomaanit on vetämässä, eikä kirjoittelemassa joutavia.

niinmp… ne on myyneet omat tietokoneet jos on joskus edes omistanu sellaisen… :unamused:

varmaan kiinnostaa kirjoitella a-klinikan keskustelufoorumille, jos on vaikka herskaa ottanut. tramali+pami saleteissa sitä jaksaa päteä netissä, mutta eiköhän kunnon oloissa keskitytä niihin oloihin. näistä panacodeista tulee ihan hyvä olo, mutta heroiiniä kun ottaa, niin on itse se hyvä olo.

NJo kuinkas makeet fiilikset sitten siitä heroiinista lähtee? Kokovartalo-orgasmi? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

Word. :smiley:

tulin just yhden luolta , mies jolla oli tulevaisuus ja kaikkea kotona , mutta nytten istuu tyynyn päällä ja katsoo kattoon

Osuvasti sanottu!

MUTTA MISSÄ ON NE “HERRASMIES-PIILO-HC-NARKKARIT”??? Tarkoitan työssäkäyvää/opiskelevaa tms. joilla kovakin huumeidenkäyttö pysyy jotakuinkin hallussa tai ne kausi/viikonloppukäyttäjät joilla on ihmissuhteet kunnossa ja saa hankittua muutakin kuin doupit ja pakolliset safkat. Eli kaikki ei mene douppiin riippumatta siitä paljon tienaa. Ehkä jos alle puolet tuloista menee aineisiin, niin voi kuulua hakemaani ihmisryhmään. Ärsyttää ku melkein kaikki ympärillä laittaa kaiken aina peliin ku peliin, ja sit kinutaan rahaa tai tehdään jotain typerää rahan eteen, vaikka parasta kaveria huijaten.

Eniten arvostan niitä, jotka ei koskaan kusettais toista, vaikka ois miten kipeenä ja p.a ja ois mahdollisuus huijata jäämättä kiinni. Ennenvanhaan melkein jokainen piti kiinni sanastaan, jos oli jotain luvannu. Nykyään ei kuule enää keltään “annan sanani et…” tai kuulee mut oma napa menee edelle. Mut onneksi on niitä, jotka pitää kiinni periaatteistaan, jotka on moraalisesti myös kestäviä. Loppujen lopuksi toisen kusettaminen sattuu omaan nilkkaan tavalla tai toisella.

“All Man have is his word”

On taas kunnon haittoja vähentävä ketju. Missähän Mauno piilee niin voitaisiin vetää sammakoita tjsp.

Ei sit löytyny noita “HERRASMIES-/PIILO-HC-NARKKAREITA” joilla on elämä ja arvot mallillaan kovastakin kuosituksesta huolimatta? Onko heitä enää olemassa? Ei varmaan täällä…

Itse saan opiumista mikä vaikuttaa todella samankaltaisesti kuin heroiini, juuri noita mainittuja kokovartalo-orgasmeja :smiley:

Ite vaihdoin tuplaytimiseni tälläseen 333mhz celeroniin, syistä, jotta notta.

Olen juonut viinii wiinissä, vetäny kokkelia Barcassa ja ruskeeta suomessa.
Fentanyyliövereitkin olen nähnyt, joten, poikaseni, kysy?

MUTTA MISSÄ ON NE "HERRASMIES-PIILO-HC-NARKKARIT"?????

ne on varmaan piilossa… herrasmies piilo hc narkkarit elää kaksoiselämää, ja siinä vaiheessa kun ja jos ne ikinä tälläselle foorumille päätyis olisi niiden oltava hetkellisesti hajalla elämäänsä.

itse olen tota piilo hc narkkarin elämää viettänyt useita vuosia, ja voin sanoa että ei se kaksoiselämän ylläpitäminen ole helppoa. eikä siihen yleensä mahdu muuta ku duuni, ja siellä vedettävä rooli ja sitten vapaa aika joka menee vedellessä. kaman vetäminen vie paljon aikaa elämästä, ja se on sen hinta. kaikkea ei voi saada, ja jos yrittää ni se on itsekästä ja siinä aiheuttaa kärsimystä muille.

yritin itse mahduttaa, useita kertoja itse asiassa, parisuhteen tohon piilo narkkarin elämään. no eihän ´siitä mitään tule, ku vapaat alkaa, ni sitä juoksee hirveetä vauhtia himaan, paskat melkeen housussa niille ensimmäisille tööteille. yrittää siinä sitten antaa aikaa parisuhteelle ku asioiden tärkeysjärjestys on harvinaisen selvä.

ja totuus on, ettei herrasmies piilo hc narkkarin elämäkään ikuista ole. se ken niin uskoo ni itteään kusettaa. hc narkkaaminen vie aina pohjalle jossain vaiheessa… hyvin kontrolloituna siihen saattaa menna vuosiakin, mutta jossain vaiheessa homma karkaa käsistä. se on fakta. niin se on aina ku kamaa vetää. ´mutta sitten voi taas kasata ittensä ja jatkaa uudelleen. pitää vaan tiedostaa että se ittensä kasaaminen ei ole koskaan helppoa, ja sitä on turha itkeä. ja piilonarkkari on aina yksin.