Missä Aurora, Päivis, Ameeba, Hiljaahyvätulee, Linea66, jne?

Missä ovat kaikki nuo nimimerkit, jotka ovat tänne tänä syksynä kirjoitelleet, mutta sittemin vaienneet? Ette kai ole kokonaan poistuneet? Toivottavasti emme ole tylsistyttäneet teitä kuoliaiksi :open_mouth:
Jos vielä käytte täällä niin tulkaa mukaan kirjoittelemaan. On harmillista, kun joku poistuu vähin äänin ja sitten jään miettimään mitäköhän tapahtui.

Minä olen samaa ajatellut!
Tämä ryhmä on aika tiivis ja kun aloittelee kirjoittamaan tuntuu välistä sille, että oma ääni ei kuulu ja
ei tahdo muistaa kuka kukin on.
Mutta ei se ole tarkoituskaan. Ryhmä muokkautuu uusien kirjoittelijoiden myötä.
Tätähän voi pitää myös sellaisena ns. omana päiväkirjana ( julkinen kyllä :smiley: ). Itse ainakin niin koen asian.

Mahtavaa tietysti, että ryhmä on aktiivinen, mutta tänne kyllä mahtuu lisää!
Mitä teille kuuluu?
Olis kiva kuulla?

Minä en tunne näitä mainittuja, mutta mietin just yhtenä päivänä samaa, että olishan se ihan kauheaa jos vaikka joku näkyvä tunnelmanluoja täältä kuten Sylvia tai Vilmasto tai Pecorino yhtäkkiä katoaisi eikä ikinä saisi tietää mitä on tapahtunut! :open_mouth:

Mä kerran kattelin läpi kaikki nimimerkit jotka on kommentoinut ketjuihini ja montaa ihmistä olen miettinytkin, että mitäköhän niille kuuluu nyt.
Ja kiitos Icetea sanoistasi <3
Ja Varjolilja en minäkään muista kaikkia nimimerkkejä kuka kukin on ja miten stoorinsa on mennyt. Mutta ryhmä elää ja musta alkaa tuntuu jo, että olen joku vanha jäärä täällä :laughing:

Mä aina mietin, että onko ihmiset joko niin raitistuneet ettei ne kirjoita vai onko ne menneet sinne toiseen päähän eli ei viitsi sitten kirjoitella kun ei vähentämistäkään tapahdu. Varmaan on niitä joilla ei tapahdu mitään ihmeellistä, kunhan ei vaan enää tule kirjoiteltua.

Ja tosiaan, kiitos ystävällisistä sanoista :slight_smile: ihanaa jos joku näkee minut noin.

Heippa! Täällä ollaan. :smiley: On ollut törpöttelyn osalta sekä ylä- että alamäkeä viimeisen parin kuun aikana. :unamused: Nyt suunta on jälleen ylöspäin.

Mukava kun ilmoitit itsestäsi Aurora! :smiley: Tämä koko elämähän on välillä yhtä ylä- ja alamäkeä! Toivottavasti sulla pysyisi nyt oikea suunta!

t. Juhni

minultakin tsempit Auroralle! :smiley:

Kiitos teille! Tänään on vapaapäivä, joka alkaa ansaitusti vesiselvänä. :sunglasses: Aamupäivä menee verkkoja kokien ukkelin kans. Loppupäivä taitaa kulua joululahjasukkia kutoen. Porkkanalaatikkokin pitää väsäillä tälle iltaa. :mrgreen: