Mirtzapin apuja..

Elikkäs kauankos tollanen mirtzapiinin käyttö näkyy testeissä kuten työpaikan huumeseuloissa jne?

Mirtatsapiini ei ole mikään huumausaine.

Juu ei näy perushuumetestissä kyl.

Ei näy seuloissa, kuten aiemmat sulle jo vastasivatkin, ja vaikka jostakin helvetin syystä näkyisikin, niin mitä sitten. Tuskinpa ketään missään pahemmin jaksaa kiinnostaa kenenkään mielipidelääkkeiden syöminen :unamused: . Vai vetelitkö mirtatsapiinia olojen toivossa? Mahtoi päristä hurjasti :laughing: . Eipä tässä toki mistään enää pitäisi yllättyä disulfiraamin, ketiapiinin ja loperamidin viihdekäytön jälkeen :unamused: :mrgreen: .

Edit: Paska trollaus tämä tosin taisi olla :confused: . Yrittäkää nyt edes :unamused: .

Hihhih. Tänne on tällainenkin aloitus tehty, olen tähän näemmä vastannutkin ja mitään en muista :blush: . Liekö vika ollut tuolloin viinassa vai lääkkeissä :confused: ? En voi muistaa sitäkään. Toivottavasti en sentään ole pahasti sekakäyttänyt, vaikka kyllä mä itseltäni muistin pois saan ihan riittävän hyvin yliannostelemalla pelkästään alkoholia TAI ryynejä. Kumman selkeää tekstiä olen onnistunut saamaan aikaiseksi, vaikka jokseenkin sekaisin olen tainnut olla :unamused: .

Mua ihan tosissaan kyllä kiinnostaisi, että vetikö aloittaja mirtatsapiinia viihteeseen, kun noin huolissaan seuloista oli. Meinaan siis sitä, että jos kyseessä on täysin lääkärin määräämä mielipidelääkitys, niin mitä hemmetin väliä sillä on, vaikka se seuloissa näkyisikin :confused: . Kertoo silloin vain mistä on kyse ja se siitä, etenkin, kun mirtatsapiini ei tosiaan mitään järin huumaavaa ja näin ollen työkykyä haittaavaa tavaraa ole. Tuskinpa aloittaja tähän mitään vastaa, mutta jos vedit mirtatsapiinia ihan huvin vuoksi, niin miksi ihmeessä ja oliko se todellakin sen arvoista :laughing: ?

Niin, minun muistikatkoni ei sitten johtunut mirtasta… luulisin, enhän voi muistaa :laughing: .

^ No onhan tuo saattanut vetää sitä unettomuuteen. Saanut joltakin kaverilta tms., eli ei ole omalla respalla, ja nyt kuumottelee että tuleeko jotakin sanktiota moisesta. Ehkä nukkui niin makeasti tämän voimalla, että arvelee kyseessä olevan rajummankin luokan ryyni, ehkä ei suorastaan edes tiedä, että NASSA-lääkkeestä on kyse. Pelkää, että sortui nyt johonkin huumexiin suorastaan ja keppiä saa siitä kintuille jonkin hoitavan tahon toimesta. Mahdollisuuksia on monia!