Minun pelit on pelattu, lopullisesti.

Taustatietoa:

28- vuotias mies, jonka elämää on varjostanut rahapelit ihan pienestä asti. Todella vaikea sanoa milloin toden teolla jäin koukkuun, mutta helppo sanoa että olen ollut aivan liian kauan tässä pelihelvetissä.

Eilinen päivä oli minun helvettini syvin painajainen, ja en millään tahtoisi avata yksityiskohtaisemmin päivän tapahtumia. Sen verta paljon on häpeää ja pahaa oloa nyt, että ehkä joskus toiste. Varmaa nyt on kuitenkin se, että minun pelit on pelattu.

1. Luottotiedot menetetty: En edes tiedä paljon on velkaa. Tälläsin kaikki pikavipit heti kun tulin täysi-ikäiseksi. Käytännössä olen elänyt luottotiedottomana siitä asti kun on voinut olla luottotietojakaan.
  2. Aloitin opiskelut yliopistossa syksyllä 2015. Opintopisteitä huikeat 96. Se on melkonen vauhti se, 6 vuodessa 96 opintopistettä. Rahapelaaminen ja pelaaminen, siihen olen käyttänyt valveillaoloaikani. (Usein olen unissanikin pelannut)

Tänään 17.7.2021 olen päättänyt aloittaa elämäni ilman rahapelejä.

No huh :blush: . Mä olen vähän kännissä no yritetään silti neuvoa. Mulla on suunnilleen saman verran ikää ja pelikoneitten hakkaamisen alotin joskus n. 10v jonnena :imp: .

Tuolta näet miten paljon ulosotossa velkoja asiointi2.oikeus.fi/ulosotto/#/ (sitten kun se taas joskus aukee)

Sähköpostilista pelivirmoille löytyy ääh täältä jostakin noin 300 osotetta

Pari bookkeria jakaa gambaniin ilmaiskoodeja skybet58d on yksi koodi pistetään toi ohjesivukin winningpc.com/gamban-app-promo-code-for-free/
Toisen saa tosta gamban.com/signup/promo/kindred

Kannattaa lukea muittenkin ketjuja enempää en jaksa kirjottaa anteeksi kirjotushäröistä (en jaksa korjailla) .