Minkälaista kohtelua saatte A-klinikalla?

Kävin tuossa pientä keskustelua Kim il Jointin kanssa lääkityksestä ja uteliaisuuttani kysyn.
Olen kuullut ystäviltäni hieman huhuja joita en nyt tässä ala toistamaan.

ps. Tietysti se oma käytös ratkaisee myös.

Kysymyksen ymmärsin, en viestin sisällön yhteyt kysymykseen. Ne siel vttu elää riippuvaisten kustannuksel ja tiedän, et palkat paremmat ku kunnallisel puolel, tietysti, koska yksityinen järjestö. Minkälaista kohtelua? Katkol luonteen haukkumista, vttuilua, simputusta, nokkimista. A-klinikal työskentelevien kans tuli ennen runsaasti dokailtua, kun hyvä ystävä oli asuntolan johtaja. Aina juotiin aamuun, joka vk-loppu ja 2-3 pvä putkeen. Mä en saa mennä klinel, koska ne on just yhtä tietämättömiä ja ennakkoluulosia psykiatristen potilaiden suhteen ku suurin osa tästä Suuresta Mahtavasta Suhteellisuudentajuttomasta Suomen kansasta. Miten niin riippuu omasta käytöksestä? Ymmärrän ja olen samaa mieltä, et väkivaltaisesti ei saa käyttäytyä, mut ne tyypit on siel t ö i s s ä. Joo joo on vaan ihmisiä, mut silti. Minä olen btw vihainen.

niin sehän kyl riippuu miten ite siel käyttäytyy,mut oma kokemus on et ihan reili meininki jos on ite vaan reilu,eihän kaikki ihmiset tuu toimeen kaikkien kans mut kun löytää sen yheb hyvän tyypin niin sit se homma toimii ainakin mun kohalla…

Mä en pelänny katkol ketään, mulle vittuiltiin viis päivää, tosiaan haukuttiin luonteesta lähtien, vaik mä luulin olevani h o i d o s. En pitäny ketään “hissiraiskaajahörhönä”, mut kukkopoikia piisas. Ja tää oli työntekijän arvio eräistä kollegoistaan, ei mun. Mä en tajua, miks ihmisen pitäs olla niin vitun nöyrä ja kiitollinen, et jos pää on räjähtämäs huonosta olosta, pitäs olla reilu, jotta kohdeltas hyvin. Jos työntekijäl on tatsia hommaansa, hän pystyy myös ottaan sitä pahaa oloa vastaan, se o n osa niiden ihmisten duunia (edelleen sitaatti työntekijältä), ja myös rauhottaan asiakasta. Mä en käyttäytyny mitenkään huonosti klinel, ne vaan helposti länttää kaikki mt-ongelmaiset samaan ryhmään. Joo mä olen tosi vaarallinen. Miksei ne pelkää ihmisiä, jotka oikeasti on tappaneet jonku ihmisen. Mus kun on se vika, etten osaa edes lyödä takas, jos mua lyödään… Se t e k e e vihaseks ja pakko-oireisia usein on ylikävellyt ihmiset, jotka ei osaa puolustaa itseään. Offiks meni mut vitut minä siitä.

Kaikki riippuu omasta käytöksestä ja millä a-klinikalla pyörit. Siel skuttal missä mä asun on upee a-klinikka. A-klinikan työntekijätkin on ihmisii ja ihmiset on erilaisii.