Minä

Minä olen elämäni sankari

tosin viimeaikoina liikaa viinaa, noin 7 pulloa koskenkorvaa viikonlopussa.

tai vastaavaa, koska meillä on omat jutut.

olen oman viheliäisen elämäni sankari, kaikki on hyvin mutta mikään ei ole. Avovaimo kestää vielä jonkinaikaa tai sitten pitkänaikaa, koska asumme minun asunnossani.

Juon viinaa nyt jatkuvasti ja se ei enää kuuta kuin tekee minut kipeäksi välillä. Juon 1-2 pulloa illassa ja en enään tule kunnon humalaan vasta kun seuraavana päivänä. Eka päivä on että pääsisi humalaan, mutta vasta aamulla kun on promilleja niin voi vasta nauttia humalasta.

Rahasta ei ole kysymys, koska viina ei maksa kuin euron litra.

Näyttää pahasti siltä, että jossain tulee seinä vastaan ja joko kuolen tai lopetan juomisen.

Mutta ku elämä on mitä on, ja ainoa hyvä on alkoholi, koska silloin elän. Ikää on liikaa ja ja en halua isäni kohtaloa, jossa luuranko makaa 10v sängyssä koska on hengissä.

Alkoholi ei tuo hyvää tai pahaa oloa, vaan se saa minut käyntiin. Ilman alkoa olen apaattinen ja katson telkkaria, ja syön mitä syön, mutta kun saan alkoa vereen, muutun aktiiviseksi gurmee kokiksi ja loihdin alerioita.

Minussa on vika, ja tiedän sen, ja yritän elää sen kanssa, mutta kun tuo alko ei aina ole hyväksi luovuudelle, esim paistettu banaani gurmee pihvin päällä, vaikka ylikypsä banaani sopi hyvin pihvin kanssa.

Luulen että viina tappaa minut kun saan sitä riittävästi.

Minun ongelmani tästä höpötyksesta piittaamatta on,

että haluan lopettaa elämäni, koska minua vainoo jokin suuri ja sillä on kertomus ja ajatus ja luulen että se vainoo minua sängynalla.

ihan kun lapsena ei saanut katsoa koska siellä oli mörkö

Hei,

tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta, muistathan että voit hakea apua paikallisista mielenterveys- ja päihdepalveluista. Ensimmäisen askeleen ottaminen voi pelottaa, mutta alun vieroitusoireisiin ja psyykkiseen pahoinvointiin on olemassa hyviä lääkityksiä ja tukea. Tahtoessasi voit vaikka pyytää puolisoasi saattamaan sinut palveluiden piiriin.

Jos tilanteesi menee nopeasti huonoon suuntaan, voit aina soittaa hätänumeroon 112 josta lääkäriambulanssi voi tulla arvioimaan tilanteesi. Voit myös soittaa valtakunnalliseen kriisinumeroon 010 195202

-Päihdelinkin moderaattori