Millaiseksi ymmätte Korkeamman Voiman?

Itse uskon yliluonnolliseen Jumalaan painajaisunieni johdosta. Vain yliluonnolliset kyvyt omaava taho voi tehtailla yksilöllisiä painajaisia! Uskon, että vain 144.000 pääsee paratiisiin, sillä se on maailman hartaimman Raamatuntutkimusseuran - Russellin Jehovan Todistajien - vakaa näkemys. Muut joutuvat Raamatun ennakoimaan tulikivimereen, jossa on itku ja hammasten kiristys. Raamatussa on n. 700 käskyä, joita pitäisi noudattaa → vain poikkeusyksilöt kuten Euroopan suurin humanisti Hitler (pelasti Suomen, motorisoi Saksan ja yleishumaanisti kaasutti homot ja toisinajattelijat eikä kiduttanut paskalla työttömyyskorvauksella/eläkkeellä) sekä Pohjanmaan suuret Vihtorit Herttua ja Kosola (kärsi maamme puolestamme Spalernajassa, kirjoitti maamme parhaan teoksen “Viimeistä piirtoa myöten”) ja Ronald Reagan (moniosaaja joka epäpolitisoi näyttälijäliiton, vapautti Grenadan, lopetti asevarustelukirteen) voivat sinne päästä. Jumala on kostonhimoinen yksilö, ja vain Jehovan Todistajien 144.000 eliittiyksilöä voivat Jeesuksen kidutuksen tuoman armon avulla välttyä tulikivimerestä. Sinne joutuu per heti käteinen, eikä kiirastulen jälkeen kuten pedofiilikirkko opettaa. Alkoholismi on syntiä ja synnin palkkana on kuolema! Jeesushan painottaa, ettei omaa ruumistaan saa turmella. KAIKKI alkoholistit joutuvat tulikivimereen → kärsimysten lykkäämiseksi on syytä raitistua, ettei joudu tulikivimereen ennen aikojaan!

Itse pääsin painajaisistani, kun lopetin juomisen ja sain apua hengelliseen kehitykseen. Itselleni KV merkitsee vain ihmettä, sitä että lopetettuani itseriittoiset puuhani ja “siivottuani taloni” elämäni on muuttunut täysin. Jumalani näyttää huolehtivan minusta, kuten huomisestakin erinomaisesti ja niihin ei ole pakko tyytyä, vaan helpotus. Ihmeeksi minä tuon Korkeamman Voiman ymmärrän. Ihme oli raitistuminen, kuin taas tämäkin raitis aamu ja vain Jumalan armosta.

Tulikivien joukkoon ei enää tee mieli päästä, kun sieltä kerran pääsin pois. :smiley:

Kirjailija Reijo Mäkeä (hänestä ja kirjoistaan en muuten pahemmin perusta, mutta tämä on hyvin sanottu) lainatakseni: jos katsoo maailmanmenoa, entistä ja varsinkin nykyistä, Jumala on oikea galaktisen mittaluokan alisuoriutuja :open_mouth: Samoin puhutaan Hänen armostaan, MUTTA MUTTA millä armolla hän esimerkiksi vie pienen lapsen kuoleman kautta vanhemmiltaan???