Millä stopata lsd matka jos tulee sellainen tarve?

Eli mikä on hyvä ja turvallinen lääke jne, pysäyttämään matka? Olen täs vaan kelannu ku joskus kemisti ystäväni sanoi valmistaneensa jonku lääke/kemikaali koktailin valmiiks jos menee liian kovaa itellä tai jollaki frendil… Ps. Mul o aika korkea bentso tole ja otan päivittäin 20mg subuxon annoksen… Hyvää kesää koko kansalle!. Pedro.

Aika hyvin voi toimia että liian rankan tilanteen tullessa eteen huudat Jumalaa avuksi. Joko ihan ääneen tai vaan hiljaa mielessäsi. Siis antaudut täysin, myönnät että sä et itse voi tilannetta enää handlata ja pyydät isolta Jiiltä apua. Kyllä pyytävälle annetaan ja koputtavalle avataan.

Ps. voi aiheuttaa uskoon hurahtamista

Pps. soveltuu myös muihin rankkoihin tilanteisiin kuin LSDn aiheuttamiin - mutta LSD-matkan aikana antautumiskokemus on tavallista intensiivisempi

Eikös neuroleptit tapa aika hyvin matkan? ainakin oon ite kuullut/nähnyt esim levareita käytettävän siihen tarkoitukseen aina silloi tällöin.

Jos ei onnistu rauhottamaan itseänsä sitten jollain mantralla tai vaihtamalla maisemaa.

Eiköhän noi psykoosilääkkeet oo aika tehokkaita. (Zyprexa, Seroquel, Levozin, Risperdal etc.) Itellä ainakin joskus ei kerenny koko matka alkaa kun olin edellisenä iltana ottanut zyprexa 5mg.

Jep. Kiitos vastauksista! Mutta, kun muo just epäilyttää käyttää stopperina jotain neuroi, koska olen kuullut, että monet ei sovi yhteen lsd:een kans, voivat aiheuttaa esim: serotoni syndrooman ynm… Kertokaa lisää te ketkä tiedätte enemmän… Kiitos kaikille. Blomb :0)kesää!

Neurolepti kuullostaa aikamoisen mielipuoliselta tuohon soppaan. Itse olen aina varautunut (kun vielä noiden kanssa pelleilin) rajuihin trippeihin nopeilla benzoilla. Enkä edes muuta lähtis kokeilemaan. Toiset tietty haluaa testata kaikkea sukkamehusta plutoniumiin, mutta omapahan on päänsä.

Niin siis juuri sitä meinaan et mieliala/neuro pillerit on varmasti lsd:een kanssa yhdessä vaarallisia! Vai olenko väärässä? Voiko sitä esim ottaa ns.stopperiksi vaikka levarin tai doksalin tai mitä just tuossa ylhääl yks sanoi että levareita on ottanu jos halunnu stopata matkan. Mietin vain että onko turvallista. Ei muuten tarkoitus vetää mitään yber trippiä, kun vaan kiinnostuian asiasta (millä parhaiten saan matkan loppumaan) mikäli itse tai joku muu tahtoo lopettaa tripin jostain syystä… :.)

Älkää nyt helvetti neuroja ottako jos tulee paniikki. Itse en tosin mikään asiantuntija ole. Kerran otin LSD:tä ja lopulta meni ilkeäksi touhu. Kaveri antoi seroquellia ja siitä vaipuis vielä paskempaan maailmaan. Jos on paniikki niin itse ottaisin rauhottavia. Sitä saa mitä tilaa… en suosittelis koskemaan moiseen huumeeseen :unamused:

se on vaan hetkellistä -ajatus auttaa kummasti. mutta jos ei osaa rauhottaa itse itseään niin diapam tai vastaava on varmasti paras lääke. ei kyllä kannata syödä lsdtä (tai mitään deelejä) jos ei tiedä mihin ryhtyy, toisaalta kun kerran tulee pelko niin mieli vapautuu eikä pelkää enää ja antaa mennä, näin ainakin minulla…

Bentsot! Xanor mun mielestä toimii hyvin. Aina taskussa kun matkalle lähen.
Jos on tolea. niin 3-4 kertaa se annos mikä toimii rauhoittavasti selvinpäin.
Matka ei tällöin katkeä, mutta rauhoittaa sen verran et ei tarvii psykoosiin sukeltaa.

No ikinä ei oo tarvinnu stopata, paitsi jos halunnu rueta nukkuu…sillon ketiapiinii tai levoziinii, mut
ihan nukkumisen kannalta kun bentsot ei väsytä :laughing:

Monien mielestä outoo, mut jos rupee olee jotenki levoton olo nii mulla ganja auttaa… vaikka samalla voimistaakin
vaikutusta :exclamation: Tulee jotenki tuttu ja turvallinen olo+ jalat rentoutuu :sunglasses: Riippuu tietysti deelistäkin…
Tarpeeks ku ottaa dmt:tä esim. nii ei kyllä ainakaa mulla tunnu joku 1000mg ketiapiinia tappavan trippiä…
väsyttämään kyl rupee ja tulee vitun houreinen ja sekava olo :confused:
Paras neuvo on kyl vaa koittaa saada päätä kuosiin ja ajatella ne jutut läpi :slight_smile:
Mua ainakin auttaa kovasti ajatus siitä, että liikutaan vaan oman pään sisällä
eri alueilla. Ja se on yhtä todellista kuin herellä olokin. Sen kun hyväksyy nii ongelmat
hävii deelien kanssa :mrgreen: elämä saattaa kyl muuttua…

Nimim. psykoosistä kärsivä tattipää :laughing:

Hauskaa on ollu tietäjä (getafix) lappuja mm hyviä nam. Ei o topata tartinu ku ollu nii letkee meno ganja&happo. Seuraavana päivänä muutama xanori1mg ja 1kpl dorkacumia15mg ja sit sai unta kuuppaan kivaa oli!. Kai sit juhannus taitaa mennä tietäjä (getafix) lappujen kera ja ganjaa bisseé ehkä!.). Ps. Mitä alkoa dikkaatte lsd:een kanssa? rommi tjs… En kyl juo alkoa juurikaan…

Ei sitä happoa kannata suuhun tunkea jos ei oo täysin varma henkisestä tilastaan. Semmoset “huonot” olot ja ahdistukset kuuluu hapotukseen. Mun mielestä ehkä vammaisinta on vetää happoa pelkästään sen Vitun Siistin olon takia.
Eikös ne tietäjä-laput oo bromoja? Tai sitten niitä on montaa eri sorttia…

Komppaan edellistä. Jos tarvitsee miettiä millä suitsia sitä mitä syö, ei kannata syödä ollenkaan. LSD ei ole huume, vaan polku jonka valitsee…

Englanninkielisessä wikipediassa sanotaan että Mirtatsapiinilla (mirtazapine) voisi pysäyttää happo/sienimatkan.

Se ois paree vaa matkustaa perille asti. Muuten voi jämähtää pysäkille. Ja sit se ei pysähy enää vaan jää kiertää kehää.