Miksi tsolpideemi ei enää vaikuta?

Pari vuotta sitten tykkäsin viihteillä niiden kanssa ja jo 50mg:stä tuli mukava olo. Näki jotain harhoja ja ajatukset oli sekavia ja olivat lempilääkkeitäni.

Tosiaan pariksi vuodeksi sitten unohtui koko homma. Nyt olen pari kertaa kokeillut tismalleen samoja lääkkeitä, mutta 50mg ei vaikuta mitään. Wtf? Väsyttämään vaan alkaa. Sehän niissä siis on tarkoituskin, mutta ihmetyttää. Kokeilin ottaa mukaan pari kaljaakin, mutta ei vaikutusta.

En ole päihdeongelmainen enkä käytä mitään päihteitä, siitä ei voi olla kyse. Yks ilta vaan tuntui että nyt olis kiva saada jotain viihdettä, mutta se siitäkin sitten!

En. En yhtään mitään. En juuri edes alkoholia juonut.

muok. Niin joo, olen mä ihan pari-kolme kertaa viihdemielessä opiaatteja ottanut, mutta se tuskin kuuluu tähän. Lähinnä ajan siis takaa sitä, että mulla ei (ainakaan fyysistä) riippuvuutta ole mihinkään. Ettei toleranssin noususta pitäis olla kyse.

vaikea tuohon sanoa. itsellänikin ekoja kertoja vedellessä näin kaikenmaailman halluja ja sekoilin enemmän kuin esim. tänä kesänä. Mullakaan ei fyysistä riippuvuutta niihin ole, mutta mulla, kun käyttöä on ollut kuitenkin aikas usein (kausia) ja määrät suuria, voisin olettaa toleranssin nousseen. Nykyisin halluja ei ole vuosiin enää tullut.

Ehkä pitäs kokeilla pitkästä aikaa. Mut oon kyllä sopinu itteni kans etten koske enää näihi. Näistä menee ihan vitun sekasi :mrgreen: 30kpl naamaan ja en tienny oonko selvinpäin vai en vaikka näin kaiken kahtena…

OT: I’m back. pari vuotta vierähti teillä tietämättömillä mut jeps! Näköjää täällä vielä joitai samoja tyyppejä pyörii :slight_smile:

Hyvin se jaksaa. Matkan varrella oli muutamat hautajaiset ja osa istuu vieläki mut hengissä selvittii.
Vähä tässä yrittäny rauhottua tosta vilskeestä

No jo on per*ele kumma!!

Eilen kokeilin ottaa Panacodeja huvin vuoksi. Edellisen kerran oon niitä ottanut kesällä 2010 ja silloin vaikutti hyvin. Eilen otin 7 kpl, erottelin ne kuten ennenkin. Ei MITÄÄN vaikutusta. No iho rupes kutiseen ja vähän alkoi väsyttämään, mutta ei mitään sen kummempaa. Miten tää on mahdollista…

Pyh, en ota sitte mitään ikinä. :imp:

Hyvä niin.

Viina ainakin vaikutti. :laughing:

Siihen viinaan kestääkin hetkisen enemmän aikaa kerätä kunnon tolet ettei litranen viskikään tee mitään :laughing: