Miksi ihmiset keksivät niin surkeita pillereitä?

Jotka vaan koukuttaa ja kiduttaa… PELLE PELOTON keksi:

-Painottomuuspillerit
-Näkymättömyyspillerit
-Veden alla hengittämispillerit

Olipas hemmetin hyvä kysymys :smiley: .

Oikeampi kysymys taitaisi olla, että miksi joku kokee väen vängällä tarvetta syödä niitä pillereitä, vaikka tietää, mitä niistä seuraa.

Nih. Miksi jotkut on taipuvaisempia addiktioon kuin toiset? Onneksi niitä addiktion selätys -pillereitäkin on olemassa :mrgreen:

Mä oon ainakin syntynyt addiktiksi. Jos mutsi on mielenterveyspotilas ja faija rapajuoppo niin ei kai siitä sopasta hyvää tule. Mut oon mä kyllä vitun hyvännäköinen. :laughing:

^ :slight_smile: Niillä korteilla mennään, mitkä on saatu. Pitäähän niistä nyt ne parhaimmat puolet osata löytää.

Nykyään pitää ihan vain periaatteesta vastustaa oravanpyörää ja kaikenlaisia pillereitä. Itämerestä noukitun myrkkyjä imeneen kalan syöminen sen sijaan on ihan ok, pääasia että myrkyt ei tule pillerissä koska Babylon.

Pillerit tekevät monen elämästä parempaa. HIV-lääkkeet mahdollistavat tartunnan saaneelle lähes normaalin pituisen elämän, beetasalpaajat pitävät sydänpotilaan rytmihäiriöt kurissa ja antipsykootit auttavat skitsofreenikkoa välttymään ahdistavilta harha-aistimuksilta. Aivan eri lukunsa ovat ihmiset, jotka murskaavat minkä tahansa vastaan tulevan tabletin ja pistävät sen laskimoon.