Onko tästä keskustelu kielletty?
On, joskus tästä laitettiin muistaakseni ketju tai joku vinkkasi tästä tms. Modet poistivat ne heti. Sensuuri iskee. ![]()
Se Silkkitie-“keskustelu” on ollut täällä kyllä lähinnä sitä, että joku on laittanut vain suoran linkin ja ymmärrän kyllä, että sellaiset sensuroidaan ynnä muut suorat ohjeistukset: Näin tilaat kätevästi huumeesi Silkkitieltä. Yleisellä tasolla aiheesta keskustelussa en mitään väärää, enkä edes Plinkin sääntöjen vastaista näe, ja onhan täällä nimenomaan yleisellä tasolla keskusteltukin ilmiöstä huumeiden tilaaminen netistä, eikä niitä juttuja mihinkään sensuroitu. Tosin moderointilinja palstalla tuntuu olevan se, että modeille on annettu tietyt sanat, joiden näkyessä tulee painaa sensuurinappia riippumatta siitä, missä asiayhteydessä ne esiintyvät
. Voipi olla, että Silkkitie on tällainen täkysana, vaikka joku kirjoittaisi: Älkää tilatko Silkkitieltä, oli ihan paskaa kamaa
.
Moi, jos haluat keskustella Silkkitiestä ja kaikenlaisista muista jutuista mitkä ovat Päihdelinkissä kielletty, niin suosittelen ehdottomasti vk.com -palvelua. Sinne ovat siirtymässä parhaillaan esimerkiksi kaikki Facebookissa bannatut henkilöt. En tiedä Päihdelinkin porukoista, mutta suosittelen VK:ta kaikenlaiseen somettamiseen Facen sijaan, varsinkin jos aiheet ovat semmoisia että Fobba tai Mode kiusaa… ![]()
Kummallista jos silkkitiestä ei täällä saa puhua. Parisen kuukautta sitten siitä oli pitkä reportaasi Suomen Kuvalehdessä ja siitä sai kyllä jokainen halukas tarpeelliset tiedot. Oikein ihmetytti miten siellä tienaavat kertoivat toimintatavoistaan niin avoimesti.
Loggauduin tänne ensimmäsä kertaa vuosiin. Hauska nähdä että keskustelu elää yhä, joskin ymmärrettävästi paljon nihkeämmin kuin aikoinaan… ![]()
Nyt kyllä näyttäisi mulle oikealta taktiikalta, eli saa puhua. Ei edelleenkään varmaankaan juuri sitä, että suositellaan mutta ei tätä sensuroitukaan ole. ![]()
No joo, itse en ole tilannut koskaan sikamaisten hintojen takia. Sekä sitä myös tietää mitä saa jos on irl kontaktit kunnossa. Enää nyt en käytä mitään, mutta oikeasti.
Mulle ei ole tullut koskaan mieleenkään itse tilailla huumeita netistä, kun katukauppa on toiminut aina niin hyvin, että nykyään, kun en enää mitään laittomia pahemmin käytä, saa miltei karkuun juosta tuolla ulkona liikkuessaan, kun aina jonkin nurkan takaa loikkaa esiin joku pikkudiileri tyrkyttämään vaikka ja mitä :mrgreen: . Hintaeroista en mitään tiedä. Tarkan kuluttajan toki pitäisi hintavertailua harrastaa :mrgreen: .