Miksi bannit?

Niin, miksi nimimerkki jopasjota on saanut bannit.
Olen lukenut säännöt ja myöskin noudattanut sääntöjä.

Muitta tietokoneeseeni on voinut päästä joku käsiksi.

Minulle voi laittaa infoa uuteen s-postiosoitteeseen, että missä mättää.

^Miten niin bannit? Sähän kirjoitit tänne omilla tunnuksillasi!

Joku voi pilailla sun kanssa. Mä olen joskus myös saanut postia “päihdelinkiltä”, ja se oli jonkun muun maili. Kuten Nasaalisti sanoi, sä kirjoitit omalla nimimerkilläsi, joten jos sä olisit saanut bannit; et olisi voinut kirjautua. Käsittääkseni ensin sensuroidaan, tarvittaessa huomautetaan mailiin ja törkeissä sääntörikkeissäkin uskoisin että jos on esim. uusi kirjoittaja, tuskin samantien banneja saa. Monethan kysyvät jotain sääntöjä rikkovaa, jolloin vakkari-kirjoittajat monesti kommentoivat bannien tulevan, ellei topiccia poista… Jatkuvasta tai törkeistä rikkeistä saa bannit…

No nyt taas toimii.
Tuon aloituksen kirjoitin eilen kaverin koneelta.

Tämä oma kun sanoi, että IP-osoitteesi on lukittu, ota yhteyttä ylläpitäjiin.

Eilen sitten laitoin kaverin koneelta ylläpidolle viestin ja kysyin, et mistä moinen.
Laitoin siihen s-posti osoitteenkin, mutta sinne ei ole tullut vielä mitn.
Mutta nyt tuntuu toimivan ihan normaalisti omaltakin koneelta.

Ylläpito voisi laittaa jotain viestiä, miksi minut oli bannattu.

Kun itse en tietääkseni ollut tehnyt mitään väärää, mutta onhan mulla tämä sivu jossain auki lähes koko ajan, että joku “frendi” on voinut käydä ittuilemassa jollekin… :imp:

Mikähän on palveluntarjoajasi? Meitsi katos sai suomi24:lle bannit, koska mulla on saunalahden nettitikku ja IP on joku pirun jaettu IP. Eli joku muu saunalahden asiakas on törttöilly ja sillä oli mun kans jaettu IP ja näin minäkin saan bannit siinä siivellä. Tiedotin tästä ongelmasta täälläkin, koska tämä ongelma toistuu käytännössä kaikilla foorumeilla, jossa on bannattu saunalahden asiakkaita. Eli kuten jo silloin sanoin niin toimituksen kannattaisi tiedottaa ongelmasta, jotta ihmisten ei tarvitsisi ihmetellä jos tällainen ylläribanni napsahtaa omalle kohdalle.

Ps. Edelleen jos joku saa bannit meidän foorumille ilman varoituksia niin kyse on tästä samaisesta ongelmasta ja tällöin kantsii ottaa heti yhteys ylläpitoon, eikä pelästyä/hermostua suotta.

Hei jopasjota,

et ole saanut porttikieltoa. Ainoa selitys asialle voi olla se, että IP josta yritit kirjoittaa on saanut joskus bannit. Mitään toimenpiteitä ei ole meidän puolesta nyt tehty, ja pääset jälleen kirjautumaan, joten kyseessä on varmastikin ollut IP:hen liittyvä ongelma. Jatkossa jos asian kanssa ilmenee ongelmia, kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostitse paihdelinkki(at)a-klinikka.fi (siitä sähköpostiosoitteesta, jolla on rekisteröitynyt Päihdelinkkiin).

Porttikiellon (ikuisen) voi saada ilman erillistä varoitusta vain huumeiden/lääkkeiden osto- ja myyntiyrityksestä. Tähän asiaan suhtautumisemme on yksiselitteinen ja jyrkkä.

Saunan säännöt löytyvät täältä.

Hyvää jatkoa sinulle, ja olehan yhteydessä jo ongelma jatkuu.

Ystävällisin terveisin
Päihdelinkin toimitus