Miksei Xanor toimi

mä oon ny kuunnellu koht 10 vuotta miten xanor on nii ja nii hyvä lääke ja tulee hyvä olo.miksei se mul toimi? ei oikee vie ahistusta eikä todellakaa tuu hyvä olo väsyttää vaa nii et nukkuu koko päivän.missä vika? vituttaa ku sai kerranki respalle jotai “kunnollista” bentsoa ja tuntuu et sama ku söis ketipinoria. missä vika vittu et vituttaa :imp:

Odotit liikoja :question:
Bentsot toimivat erilailla ihmisestä riippuen. Joillekin Alpo ei toimi mutta Rivat pelittää, toisella päivastoin.

BTW, Kyl nyt mutteriteen luulis toimivan, vai teitkö sen teen yhdestä mutterista :question: . :smiley: .

kokeilin kolmella ja nukuin kaks päivää.paljo sitä vitun kahvia pitää sitte laittaa tai kui vahvat kahvit

vittu mitä kakarameininkiä mul mútku oon nii bentso koukus katkot ja kaikki käyty VITTU KU VITUTTAA SAATANA TOI PERKELEE DEPOTTI

Nii, luultavasti sulla oli odotukset jossain ihan pilvissä? Eihän se nyt mikään ihmelääke sentään ole. Eikö se sit yhtään vie sitä ahdistusta pois?

kyl se ahistukse vie pois ku nukkuu aina vähintää kuude tunni päiväunet siks mä oon ruvennu tekee viivat et pystyy oleen hereil kyl se ahistukseeen auttaa vähän.
vituttaaa vaa ku kaikki hehkuttaa sitä joka paikas ja sit kävi näin

Noniin, eli auttaa ahdistukseen. Sehän sen tarkoitus onkin. Entä jos vertaat muihin käyttämiisi bentsoihin, onko vaikutus voimakkaampi?

Miten se auttaa sua pysyy paremmin hereillä, että nokitat niitä?? Etkö yhtä hyvin vois ottaa niit silleen ku kuuluukin, mutta vaan vähän pienempää määrää?

Tämä auttaa kyllä. :mrgreen:

youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU

Kylhän se toimii.
mut se ei oo mitään huumetta, josta saa nousut. Ei todellakaan, se on lääke.

Jos haluat nousut niin sitten pitää ottaa jotain ihan muuta. Mitä en suosittele, ne koukuttaa!

Niin ku koukuttaa xanorkin.

Jos sä nukut niistä, niin se toimii jo liikaakin. :laughing:

ÄLÄKÄ HUUDA!

Ai eikö tule hyvä olo? Voivoi… No otas pikkasen vähemmän niitä, jos kerran sammut niistä määristä, mitä nyt syöt. Ahdistuksen poistoon nuo on tarkoitettu, eikä olojen hakemiseen. Mutta olojahan sä tunnut noista hakevan ainoastaan kirjoitustesi perusteella. Alkaa tuntua, että tämä kontrabasso on joku trolli. Niin pässiä juttua. Ei millään pahalla.