miksei lyrica toimi

mullon ollu taukoo lyrican käytöstä puoli vuotta reilu ja olen ottanu oraalisesti 300mg ja nokkaa 300mg.miksei silti toimi vaikka bentsoaki on mukana. lyrica on mun ehdoton suosikki ja kerranki ku sitä saa ni sit menee tämmöseks vittu :smiling_imp: :blush:

pliis vastatkaa tää on mulle tärkeetä :blush: :wink: :neutral_face:

huh ny alko huhhhuh :wink:

Kuosi hyvin, kaikki hyvin. Onni onnettomuudessa ja helpotuksen huokaus. Vai miten se nyt menikään…

ei riittävästä toimi oon ottanu 10 opamoxia ja on ollu pitkä tauko käytöstä. on vaan huurut ja polttaa koko aja tupakkaa ku yleensä menee puol askia päivässä

Rivien välistä voisi lukea että odotit liikoja… Olisiko näin?

Juuh nysse on se maailmankuulu psyyke tullu välii ja alentanu sen aineen potentiaalia. Jos joku ois antanu sulle saman setin ja sanonu että on subua ni istuisit varmaa kuola valuen sohvalla…

Ehkä ei siksi toimi, että menit hölmönä vetämään sitä nokkaasi. Syömällä olisit saanut parempia tuloksia.

Taidan olla poikkeus, mut mul Lyrica ei ole toiminut mitenkään…

ai en tiennyt.päihdelääkäri vaa sano et tehoo 50% suun kautta 75% nokkaa 100% suonee :angry: :laughing:

jaa meinaakko :unamused:

Ei toimi nokkaan vetämällä,itellä teho paranee kun pitää pari päivää taukoo.Onhan sitte se toimii heti konsti (ei piikki) vaan ei saa kertoo…

Eiköhän ne, ja kymmenen opamoksia toimi, et vain tajua/tajunnut sitä. Eihän noista bentsoista ja lyricoista mistään himmeitä euforioita yms. tulekaan, vaikkei edes olisi tolea.

Kyllä itselleni on Lyricasta tullut, kun todella pitkän tauon jälkeen nappasin 900mg.

Juu, kyllähän niistä tuntuu jengi saavan. Itse olen neljä kertaa kokeillut. Siis lyricaa. Joka kerta vain huojuntaa, ja epämiellyttävä kännin tuntuinen olotila, joka ei kuitenkaan ole jurrin tapaan ollenkaan euforinen.