Miksei Lyrica toimi mulla enää huumaavasti?

Olen ollu lomalla ja käyttänyt lyricaa 3 päivää putkeen. Ekana päivänä 600mg toimi mutta toisena päivänä joutu ottaa 1200mg. Kolmantena päivänä ei toiminu ollenkaan vaikka kiskoin kuinka yli 1000 mg, Nyt ottanut 600mg ja vaan oksettaa ja huimaa muttei hyvää oloa. Tänää ois jäljel 1200mg mut sei toimi. Mikä vikana ei kai tolet noin nopeesti nouse?

Kylläpä ne tolet vain voivat nousta siihen hetkessä, jos sitä huumeeksi vetelee. Riippuu ihmisestä. Sitä ei katsos ole tarkoitettu huumeeksi, vaan lääkkeeksi, ja siksi se toimiikin paremmin niillä, jotka sitä oikein käyttävät siihen vaivaan, johon sitä on määrätty, kun ajan myötä nuo sivuvaikutukset, siis ne huumaavat vaikutukset, vähenevät ja sen kanssa pystyy elämäänkin ihan normaalisti, siis ne jotka pystyvät. Älä nyt helvetissä sitä enää vetele, jos olo vain huononee. Saatat olla hyvää vauhtia siellä myrkyttämässä itseäsi. Se Lyrica voi sitten myös näkyä niissä seuloissasi, riippuen kuinka tarkkoja seuloja sinulta otetaan. Ovat kuulemma alkaneet sitäkin nykyään jossain seuloa, kun siitä on tullut niin kovin muodikas väärinkäyttöaine.

Tolet nousee nopeasti Lyricoissa, siksi ne eivät sovellu pitkäaikaseen viihteilyyn…

Eikä sitä nyt ihmisen aivokemia ihan kaikkea kestä muutenkaan. Pidä hyvä mies hieman taukoa siinä välissä niin ehdit palautua.

lyricalla on mun mielestäkin turha monena päivänä peräkkäin syödä, eikä siitä oikein yksistään olojakaan saa ainakaan jos on vähän aikaa syöny vähä ku benzoissa eli tyyliin päivä annos x10. lääkkeenä aivan mainio vaikka reflat onkin vittumaisia.

Kerran kun nappasin reilut 1000mg Lyricaa, olo oli oikein muikea. Seuraavana päivänä tuli syötyä 6000mg (!) ja omasta mielestä olot ei ollut saman moisia kuin edellisenä päivänä vaikka yksi frendi sanoikin myöhemmin, että ihan hyvissä olin ollut. Nykyisin kun on ollut kyseinen lääke jo pitkään lääkkeenä mulla olen huomannut, että jos otan 1x300mg aamulla + illalla 2x300mg, niin seuraavana päivänä Lyrica ei oikein skulaa jos syö sallitut 2x300mg eli joutuu taas vetää kolme ja kyllä päihtyminen sitten tulee, mutta tuo tie on koluttu niin loppuun kun aina loppunu ennenaikojaan ja sitten hirveissä refloissa. Niin ei kiitos enää! Paljon parempi kun syö ne määrätyt määrät ja säästyy näin tulevilta refloilta kun oikein syötynä tuosta kyllä vaan on edelleen myös päihdyttävää hyötyä.

Vastaus kysymykseen nouseeko tolet noin nopeasti, niin vastaus on kyllä, kyllä nousee jos käyttää väärin.

Ihmettelen, kun mul Lyrica ei toiminut millään tavalla: ei auttanut ahdistukseen, ei päihdyttänyt. Lekuri väitti / totesi, että jos on pitkään käyttänyt bentsoja, eipä tuosta Lyricasta juuri apua ole… Silti monelle tuntuu toimivan huumaavasti tai lääkkeksi… Hmmm… :confused: .

Lyricat ei tosiaan toimi monena päivänä peräkkäin. Mulla respalla oli 900mg! päivä, josta söin noin 300-450mg melkein päivittäin. Oloja tuli otettua ehkä kerran viikkoon tai harvemmin annos jotain 1200-2000mg. Olojen oton jälkeisenä päivänä oli tosiaan turha syödä mitään millejä, koska oli edellisistä vielä kuutamolla ja ei ne olisi muutenkaan toimineet milläänlailla. Yksin lyrica oli mielestäni turha lääke päihteilyyn, mutta buustina opsuihin+alkon+bentsojen ja kukan kanssa antoi nuokut.

En suosittele edellä mainittuja komboja missään nimessä, koska ovat noilla annoksilla hengenvaarallisia ja on ihme, että itsekkin vielä elän! Ja tosiaan päivittäiskäytössä jos jotain 600+ milliä syöt viikon-pari, niin itselle ja monelle frendille tullut vitulliset olot, ahdistus pääasiassa joka on melkein sietämätöntä! Bentsoja joutuu syömään roppakaupalla lyricaviekkuihin, muttei ne onneksi kestä kuin 4-5 päivää.

Itse kävin osastolla reilun kuukauden jakson juurikin lyricat ajamassa kokonaan nolliin, enkä enää tule moiseen koskemaan. Hyvä lääkehän se on ja auttaa TOSI moneen vaivaan kuten masennukseen, ahdistukseen, vitutukseen ja opiattirefloihin(mielestäni paras lääke opparirefloihin jos ei itse oppareita lasketa), mutta kolikolla on kääntöpuolensa - tolet nousee supernopeaan ja vitulliset viekkarit.

EDIT

Voitko kertoa Lyricasta vierottautumisesta enemmän? Mulla 600mg annos päivässä hermosärkyyn ja haluaisin vaihtaa Cymbaltaan. Pitäisi ajaa siis alas tuo Lyrica. Vai kandeeko tyytyä vain Lyricaan nyt, kun se tuntuu auttavankin vielä ihmeesti. Välillä luulin että se ei auta enää, mutta kun pudotin opiaatit pois (tai kesken se vielä on hiukan), huomaan, että taisi osa kivuista olla opiaattirefloja vaan.

Mulla Lyricasta ei ole tullut kuin kaamean paska olo alussa. Onneksi se meni kolmessa viikossa ohi.

Vastaus kysymykseen: Lyrica ei toimi kuin muutaman päivän niin että se menisi päähän. Tämän jälkeen on syytä pitää pitkiäkin taukoja. Itse käytän Lyricaa 1-2 kertaa/kk jolloin 300mg riittää. Tosin mulla on pohjilla metadonia mitä Lyrica voimistaa.

Ahaa noin vähän aikaa käyttäny EI voi tietää, mut jos pidempään ni toleranssistahan se…
Lyhyt vastaukseni on LIIAN kauan LIIAN paljon…
Kaikki vaikuttaa ja toimii oman aikansa, mikään lysti ei ole ikuista…

Muita viestejä lukematta; TOLERANSSI! :unamused: