mikä vaikuttaa nyt

Miksikä ei? Jotkut ovat huomattavasti toisia herkempiä erilaisille vaikutuksilla - ja siinä kun 90mg:stä voi saada jotkut jopa varsin hyviä vaikutuksia (itse kyllä vain todella mietoja, joskaan en ole aikoihin sellaista annosta ottanut) niin kyllä siitä voi myös tulla sivuvaikutukset (niistä kusilukko yhtenä) joillekin hyvin paljon vähäisemmistä doseista.

Olin vaan kännish. :confused:

nyt vaikuttaa flunssa, kurkkukipu ja nuha. ei jaksa tehdä yhtään mitään muttei oo kuumettakaan. pitäis vaan olla :imp: pitäisköhän tyyppaa rommitotia tähän… :sunglasses:

oon vieläkin vähän tokkurassa. johtuu vissin tosta tematsepaamista?!

toi DXM oli kyl mielenkiintoinen, mut en oo kokeilemassa toista kertaa, ainakaan SSRI - kuurilla :open_mouth:

Nyt 30 mg opamox

Tylsyys vaikuttaa. Ja vahvana vaikuttaakin :frowning: Nyt ois kyllä just semmonen fiilis että savut ois paikallaan. Ehkä sitä keksii jostain tässä päivän aikana. Ehkä.

Oisko lievä aivotärähdys tms ku tuli monoo päähän viikonloppuna, ainaki vähä outo olo on. Kohtpian rivatril+bisse.

Vilkaisin mustaa raamattua tänään :open_mouth: . Vittu että siellä on hullua kamaa :open_mouth: :open_mouth:

Mistä olet sellainen keksinyt?

Mulla vaikuttaa pari bissee, ja juon kai vielä pari, kumma juttu kun aina akupunktion jälkeen tekee mieli juoda, tai vetää lärvit, vaik vaikutus pitäis olla ihan päinvastainen. Ostin jopa sixpakin :open_mouth:

lyrica ja ardinex kyl on hyvä yhdistelmä
meni viimeinen lyrica mut ei se mitään haittaa
nyt on rento fiilis

Plah sitä rivatrilia ei ollukaa enää, bissee sit vaan pitää ottaa ja sitäki o vaa sikspäkki. Panacodeja taidan muutaman saada lisäks mut niistä ny mitn iloo ole.

Miten se rivatril muuten vaikuttaa? Ihan mielenkiinnosta, mulla on niitä kaappi täynnä, yöksi, tasoittavaksi, pitäis poistaa sitä mun kaaosta ja auttaa rauhoittumaan, ja kyllä niistä nukkuu kivasti. Mutta miten tyypit käyttää viihteenä…? Kunhan kysyn :question:

Tiedäks sä mikä se on?

60 mg oksatsepaamia, kai tää vähän relaa.

niin eikö se ole saatanapalvoojajien ‘raamattu’??

musta raamuttu on kirjoitetu 1966 vuonna ja se kirjoittaja perusti saatanan kirkon.
se on satu kirja
sitä ei kannata lukee, voi mennä järki :exclamation: niin on monelle käynyt

No ainakin sinne suuntaan se sijoittuu, ja senhän väitetään olevan kuudes ja seitsemäs mooseksen kirja.

Oon aina siittä miettinyt, että kuka on vääntänyt noin sairasta kamaa.

Ja alko vähän harmittaa, et tuli edes mainittua koko paskakirjasta täällä :imp: . Sanonpahan vaan et siihen ei ehkä kannata uppoutua, vaan olis paras jättää kokonaan väliin!

Wikipediassa sanotaan, että kirjat on luultavasti kirjoitettu 1300-luvulla ja julkaistu stuttgartissa 1849.

Liika uteliaisuus on perseestä :imp:

en aio lukea, kun on niin monta hyvää kirjaa mihin vois laittaa sitä aikaa, esim kaikki dostojevskin, fitzgeraldin sekä faulknerin että Austerin kirjat, ne ihan riittää mulle, tässä elämässä :wink: ja muutama moravia ja bowlesia

pelkästä kirjan lukemisesta? aika hassua. ehkä sit jos uskoo joihinkin niihin juttuihin mitä siellä on. kuka on flipannut luettuaan tuon kirjan? paitsi tietty saatananpalvojat… :smiling_imp:

nyt vaikuttaa viskikola ja kohta varmaan nikotiini purkan muodossa.