Otin uudet 3 kun en oo vielä nukkumaan menossa vähään aikaan. Mulle ei tuu oikeestaan kuin porecodeista euforiaa joka kestää kyllä muistaakseni 2 tuntia. Ja tosiaan nää perus panacodit ei aina edes toimi laisinkaan. (tän oon kyl sanonu sata kerata täälä foorumilla )
En oikein osaa vetää viivaa väliin euforia/ei euforiaa. Kaikista päihteistä mulle tulee hyvä olo fyysisesti Varmaan vähän makua asia mitä pitää euforiana.
Hitto on outoa… toikin tematsepaami annos vastaa about 10x10mg diatsepaamia. Ihan tillin tallin oon tommosesta määrästä. Kyllä itellä kaikki bentsot toimaa aikalailla samalla tavoin. Nyt otin 10mg lisää tematsepaamia ja ihan letkee olo. Odottelis madventuresin alkua.
mulla taas jo pieni määrä diapamia tekee paremman olon, esim, joku 5 mg / 10 mg. haluan tajuta maailmasta jotain. jos ottaa tennaria liian vähän, niin vähän ahdistaa. kai se tutkalle vie mutta en siitä niin välitä.
Jees no itsellä Diapamin kanssa on perusannos 10mg-30mg, 30:sta on jo aika tutkalla jos ne kerralla ottaa. Tenoxilla taas 20-60mg ja suht. sama vaikutus. Tosin on tässä mennyt just 200mg tenoxia ja viinaa viimeviikkoina, muista mitään mistään ja käyttäytynyt todella oudosti kuulemma, en aggressivisesti kun liikkeet outoja, mutta hhr. Nyttenkään ei oo alkoa himassa ettei tulis vedettyä sitä tähän päälle.
Tunti sitten otin tosiaa 3 taas ja huh. Täysin erilailla toimii kun päivällä vaikka asetukset on melko samat. Pupillit veti ihan tikuks ja tuli opiaatti kusilukko ja kunnon euforiaa. Mitään näistä ei tapahtunut päivän dosen jälkeen ollenkaan.
Vaihteleeko sen kodeiinia metabolisoivan entsyymin määrä näin radikaalisti vai mistä on kyse.
lisäys edelliseen. meni koko 150 ml pullo resilaria. vähän vattaa kivistää , ei sen pahempaa, mut ne unet mitä siitä DEXMI HUURUISSA näkee ni ne on ihan uskomattomia (ne muistot pystyy elämään uudestaan ihan täysin ja se kaikki on totta).
tematsepaamia sit meni se 260 mg ja olutta 7 x 0,5 litraa.
aamukahvit, hitto kun herää näin aikaisin, mutta noilla melatoniineilla ja rivoilla kyllä nukkuu ihana syvää unta, ja mulle riittää ihan 0,5mg rivatriili, jo silmissä sumenee. Vaik esim stilnocteja piti otta ties kuinka monta, erikoista. Tää on mun uusi harrastus, nukkuminen. Eli en jaksanut eilen mihinkään mennä.