mikä vaikuttaa nyt

2*Xanor Depot 2mg

Menipä tässä muutama tunti takaperin vielä sen +12h takaisen unikkoteen päätteeksi
6x50mg Tramal, 2x100mg Norflex ja 2x1mg Xanor depot…
Ihan mukavasti tuo setti rentouttaa vieläkin. Itse asiassa sen verran mukavasti, että alkaa oleen kohta pian aika mennä makoileen… :slight_smile:

Hieno homma. Pitää nyt kuiteski vähä xanoreita ottaa varuiks, jos jotai tulee.
Ja nyt vaikuttaa 0,4mg temgesic iv:nä.

Edit: Pari xanorii buustaa. :sunglasses:

350mg tramadin ja parit rivat.

Pitkästä aikaa hasis, jota todellakin voi kutsua hasikseksi, 12 Ardinexii, pieneen ja hyvään pöhnään tahdittaa “magyar” Unkarilainen puolikuiva valkoviini ja piristeeks 3 kuppii kahvii.
Musiikkina kyyditää erittäin hyvä psy-trance: Koxboxin levy U-Turn ja kappaleena soi “next stop”…
Tunnin päästä illassa jatketaan subbarin tahdissa, eli nuokkuen ja valveunien maassa… :wink: :slight_smile:
Xanoreja en ole enää syöny 2 viikkoon muuten… jos muistatte topiikin siitä, et oon lopettamassa. Jos nyt olen edes sellaista kirjoittanut. Ainakin mielessäni olen kirjoittanut tuollaisen… :mrgreen:

Mulla tulee punaviinistä pää kipeeks, kun siinä on sitä tanniinia niin pirusti ja mun pää ei kestä sitä. Olen yliherkkä ko aineelle… :unamused:

3mg xanor, 420mg kodeiini ja kultalonkko :stuck_out_tongue:

Nii ja tuo saatanan helle :imp: :imp: :imp: :imp: :imp: :imp:

Äläs sit hyvä mies, nainen, poika taikka tyttö tule talvella valittamaan, että on liian kuuma! :laughing:

2x pore panacod :sunglasses: :sunglasses: , 0,5mg rivatrillii :sunglasses: , n.5mg diapam :sunglasses: , kukkaheinä :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: vai miksä tota nyt sit ikinä voi kutsuakkaan

:smiley: :smiley: :smiley:

mieli pide lääke ;O ja pupu.ja pian alkoholistas…

juu u, 4 tunnin postaamisen jälkeen sain vihdoinkin kunnon rypäleen kukkaa ja nyt nautin siitä

Niin humalassa, etten edes arveile onko hattu päässä vai ei…

sama, tekis nytki mieli…

vaikka ja mitä…mut ei oopi ku vaa viintä ja siiderii hallussa…

+20mg stellaa

+0,5mg rivasta neljäsosa paljosse onkaa matikkanerot.? Oho,vähä nää kirjaimet vaihtaa paikkaa! :slight_smile:

hallui!! hymiöt irvistelee kaikki!! :smiley: huone on normaali mut nyt vittu noi hymiöt irvistelee mulle, saatanan stella minkämeni tekee!!

sit otin oxapamin ja melatoniinin. voi vittu näkisettepä noi hymiöt! sori offailu nään omiani :smiley:

laskut. koht benjoi ja vaikka kodeiini ja sirdalud

Vittu enpä olis uskonu et näkee näin omiaa ku mä äsken, jokainen hymiö irvisteli mulle ainaku katoin mikä hymiö sopii mihinki vaikka smilehymiö, ni seki väänteli naamaa eikä hymyilly

+10mg=30mg ja pienetukot kävi jo kylässä :astonished:

lisää jotain…nappeja…vittu. meniskö nukkuu. :astonished:

bentsoja on veressä sen verran että vähän masentaa

Anna arvaan - ystävämme meni ottamaan shottia matkan varrella, ja otti liikaa? No, hyvä että kaikki on hyvin.

Itse tulin justiin kotiin - sain yllättäen kyydin Shockstarilta ja tytöltä jonka nickiä en muista nyt… Kiitos heille! :smiley:

Sain myös subuvedot ja yhden rivatrilin, ja tietty shottia otin - oli jo neljäs päivä ilman texiä - ei ollut enää kauhean vahva olo. Kahden tunnin junamatka oli ihan tuskaa. Nyt on aika bueno olo - vähän krapula vaan, kun tuli tuossa dokattua koko viikko aika paljon.