mikä teistä on "turhin" päihde?

En osaa sanoa mikä olisi kaikista turhin päihde. Tupakanpoltto kyllä ärsyttää, nikotiinin viekkarit on voimakkaat verrattaen siihen kuinka miedon euforian se antaa. Marzineja sun muita pahoinvointilääkkeitä en oo kokeillu, mutta ne vaikuttaa kaiken kuuleman/lukeman perusteella tosi turhilta :smiley:

Politikot ja eduskunta. Vitun kallista eikä sano mitään.
plussana tosi pieni koukutuspotentiaali.

Rööki varmaan, muttei se silleen oo päihde, ei päihdytä siis.
Alkoholi on ainakin typerin päihde, ja aika turha kans.

Sori, offtopic!

Mutta, itsekkin entisenä tupakoitsijana ihmettelen tuota “tupakka viekkari”-puhetta. Eli jos itsekkin sain lopetettua tupakan polton aikoinaan, niin miten se on teidän mielestä eniten vieroitusta aiheuttava, mutta ette saa lopetettua sitten “vähemmän” vieroitusoireita aiheuttavia lääkkeitä?

PS: Tämä ei trolli

kaikki.

Piri ehdottomasti. Vähän se antaa, mutta paljon se ihmistä muuttaa.

Niin, mikä sitten on päihde?
Käsittääkseni aine, joka tuottaa mielihyvää.
Ja kolikon kääntöpuolenea myös vieroitusoireita ja riippuvuutta.
Pakko tähän on vastata.

TUPAKKA / NIKOTIINI.

Miten lyhytkestoinen on tuo mielihyvän tunne ja kuinka nopeasti “toleranssi” kasvaa.
Suhteutettuna siihen, kuinka vaikea ja tuskallinen on irrottautua riippuvuudesta.
Puhumattakaan siitä, miten paljon terveydellisiä haittoja tupakoinnilla on.
Sydän ja verisuonisairaudet jne…

Itse en polta ja juuri siitä syystä, koska en saa siitä mitään irti.
Jos jotain päihdettä käytän, oletan sen antavan myös jotain oloja.
Milelellään tietenkin positiivisia tuntemuksia.
Vaikka kyseinen malli onkin lähestulkoon mahdottomuus.
Eihän aina blossit, dokausreissu tai trippikään ole pelkkää hekumaa.
Sellaista on ns. ELÄMÄ!

Bensa. Kyllä sillä saa pään todella sekaisin. mutta viimeksi olen vetänyt n.2 vuotta siiten enkä aio enää lpskeakaan. Ne oli niitä teini-iän sekoiluja. Mutt sitten eräs tyyppi kuoli butaaniin, ja tämä lopetti imppaamisen meidän koulussa.

MDPV tai BROMO-DRAGONFLY

kauheeta paskaa…

Ei mun mielestä tupakka ole eniten vieroitus oireita aiheuttava aine. Kyllä mä röökin helpommin saisin lopetettua toki ku bupren, oli puhe vaa siitä suhteesta.

Mikä Bromossa on vikana? Mun mielestä vikana ei ole kuin pitkä toimivuus.

Turha on tietysti aine joka on huono. Huono päihde ei anna mitään positiivista, ainoastaan sekoittaa nuppia.

Jos kofeiini on päihde, niin minulle aika turha. Pahimmillaan paska.
THC voi olla ihan turhaa tai joskus kuitenkin miellyttävä. Hyvä kirja (miel. helppo, kuten Bukowskit) ja THC voi olla nautinto.
Mulle on turhaa kaikki alle 10 mg diapparia vastaavat benzot, koska ei enää vaikuta.
Piristeet on usein paskoja, kun ne Suomeen saavuttuaan ovat pilalle jatkettuja. Varsinkin koka.
Butaani ei kai ole turhaa, sillä sen kanssa saa tuhottua keskushermostonsa sukkelaan, niin halutessaan.
Pun. kärpässieni lukeutuu turhiin. Ei mitään, ehkä tavallista pahempi kanuuna.
Viina ei ole mitenkään turha, sillä se on sitä mitä tilaakin. Ei ole kukaan pikkupaska kÿnyt Alkon varastolla laimentamassa vedellä. joo…

imovanet

Siis jos joku päihde on pilalle jatkettu niinkuin koka tai sitten usein “väärin” ja sitä ei osata käyttää, kuten MDPV:n ikävä kohtalo, niin eihän se sen aineen vika/huonous ole? Eli, näin myös sosiaalipoliittisen näkökannan mukaan ottaen sanon alkoholin. Tekee ihmiselle aina pahaa ja on myrkkyä keholle ja mielelle, jos nyt joskus tunteekin hetkellistä helpotusta saaneensa kohtuullisesti käytettynä, niin siinäkin silti aika turha, kun käytön käsistä lähtemisen riski on turhan suuri ja käyttö aiheuttaa sellaisen tilan missä ei voi toimia järkevästi tai tule tehtyä mitään hauskaa tai luovaa useinkaan.

Tietysti tuokin carmaan joillekin sopii, tulee mieleen yksi henkilö, mutta ennemmin kyllä ihan mitä tahansa muuta, käyttötarkoituksen mukaan.

Naiset.

Ehdottomasti naiset. Erityisesti sellaset viehättävät, kalliit, määrätietoiset, 21 v. versiot. Koukku on kaamea ja haitat hirveitä. :exclamation:

Edit: typo :sunglasses: :slight_smile:

BURANA,KETORIN,PANADOL,PARAT YNM. miedot karamelli lääkkeet :laughing:

Tervehdys!

Minusta maailman turhin huume on Ganja. Olen vetänyt sitä noin 20 kertaa ja parhaita laatuja mitä on olemassa (Amsterdamissa). Minusta pilvestä ei tule minkäänlaista euforiaa eikä se edes rentouta :frowning: . Täysin turha huume jonka minun puolesta voisi laillistaa jos joku kerran moista moskaa haluaa pössytellä. Kun haetaan huumeita jotka vaikuttavat minusta positiivisesti ja niitä on kiva käyttää niin ne ovat:

Opiaatit - euforisoi ja tekee rennon olon :sunglasses:
Amfetamiini - saa myös hyvän olon ja piristää :laughing:
Tramadol - kuuluu puoleksi amfetamiini ja puoleksi opiaatti luokkaan :slight_smile:

Mitään yllä mainittujen aineiden aiheuttamista tuntemuksista ei saa aikaan ganjalla :imp: .

VH

kahvi
rööki
koskenkorva, leijona (=
atarax
burana ym

offtopic;
VH on niitä jotka ei saa mitään kannabiksesta. kannabis tuppaa vaikuttaa ihmisiin kovin erilailla, itse pidän kannabiksesta mutta vain jos saan olla yksin vaikutuksen alaisena, sama pätee kohdallani deeleihin.

Alkoholi (känni ei oo kiva, delirium on pahin kaikista)
Mdpv (en oo koskenu vaikka onkin tullut eteen ja monesti)
Daisy (siitä ei seurannut mtn hyvää)

yleensäkin tuholaistutkarit
[size=50]ei sillä. on niitä kivojakin tutkareita, ne ei vaan leviä, ne on liian kivoja levitykseen.[/size]

alkoholi.