Mikä on teidän MOTTOnne?

Tän tapaisia ketjuja varmaan löytyy, ainaki niitä “päivän lauseita” tms. Mut mä nyt laitoin uuden, kun täällä kerran niin moni muukin laittaa ketjun pystyyn joka ikisestä asiasta…

Moniahan noita on, ei yhtäkään itse keskittyä.
Ei pidä jäädä tuleen makaamaan on ainaki yks, joka musta on hyvin viisaasti sanottu, jajota pyrin noudattamaan elämässäni.

Se o korkeemman käres! O siinä itua. K a i k k i ei ole, tietenkään, sinä pöllöpää Pölönen, mun/sun vallas. Joihinkin asioihin on vain alistuttava, sopeuduttava, hyväksyttävä ne; tai mitä sanaa kukin haluaa käyttää. Kurjiakin juttuja… :frowning:

Fuck All Shit on ainaki yx :stuck_out_tongue:

Se lukee tuossa viivan alla, eli jokainen meistä on merkityksellinen,mutta vain Taivaan Isällä on tällä hetkellä tieto, miksi juuri sinä ja minä olemme tärkeitä.

se on makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli, eteen päin sanoi mummo lumihangessa ja nokka kohti uusia torttuja

Elä Anna Elämän Olla Vittumaisempi Kuin Itse Olet.

Mun motto on että “tuuri on osa taitoa”. Pätee aika usein :slight_smile:

Korjaus: People in hell want ice. That don´t mean they get it!

Vauhti on valttia ja nopeet liikkeet näyttäviä. Kun on korviaan myöten kusessa, niin on parempi pitää suunsa kiinni.

Se parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys. Toi on yksi ja sitten “ENNEN” oli : elämä lyhyt joten ELÄ se täysillä , mutta eiköhän tässä ole viimeset kohta 10vuotta mentykin satanen lasissa koko ajan :frowning:.

:smiley: Oi voi, tulinpas hyvälle tuulelle näistä viisauksista. Sanonnat on sitte niin hauskoja. Tai välillä ihan helvetin ärsyttäviä, just jos joku tulee laukoo sulle jonkun näsäviisauden äärimmäisellä vitutuksen hetkellä.

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Sen mukaan pitäis opetella elää.

“Kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan”, “niin metsä vastaa kun sinne huudetaan” sekä “ei ne suuret puheet vaan ne teot!!”

Älä ota sitä vakavasti :smiley: Vaikka usein otankin mut pyrkimyksiä on sentään.

älä luota korvaushoitolaiseen. tai pirinarkkiin. Aaamen :mrgreen:

‘‘Se on ihan sama mitä ottaa,miten ottaa ja kuinka paljon ottaa kunhan ottaa’’

Jos elämä potkii päähän, potki takas :mrgreen:

Jos en tiedä, itkeäkö vai nauraa, nauran. Kun kuvani kauniina peilissäin nään :open_mouth: .

Päivä kerrallaan kun kahta ei pääse

sen minkä taakseen jättää, löytää edestä jos kääntyy ympäri.
en siis itselleni toivo näin käyvän toteen.