Mikä on tänään hyvin, mistä olen tänään onnellinen?

On ollut hyvä päivä :smiley: . On urheiltu ja kävin sossussa kertomassa missä hoidon ym. suhteen mennään. Oli uusi virkailija ja oli tosi tyytyväinen hoitoon ja siihen että yritän niin kovasti hoitaa asioitani. Nämä tällaiset päivät tekee tästä välillä rankastakin raittiuden tavoittelusta elämisen arvoisia. Oon ollut muutenkin tosi sosiaalinen ja ottanut yhteyksiä kavereihin ja sopinut tapaamisia.

Eilisestä mukavasta päivästä ja hyvin nukutusta viime yöstä. Sain aikaiseksi pitkän aamulenkin koiran kanssa ja tunnin päästä lähden pariksi tunniksi treenaamaan. Ihana päivä tulossa- lämmintä ja aurinkoista.

Ahaa, hienoa kuulla. Oletko nyt tasapainossa?

Oon mä ainakin tämän päivän ollut tasapainossa. Nää mun mielialat heittelee niin kovasti että en itsekkään enään pysy perässä. Nyt mun on pidettävä mielialapv. kirjaa sinne psyk.polille. Tänään oon treenannut 3h kovasti ja nyt aika mennä nukkumaan. Huomenna uusi päivä ja toivottavasti taas hyvä päivä.

Olin hovioikeudessa antamassa todistajan lausuntoa. Eipä mulla asiasta oikeestikaan mitään tietoa ole. Olen ihmetellyt, että kuin ne mut sinne kutsu :question: Käräjäoikeudessakaan en ollut. Yhestä jutusta saanut ite tuomion asiaa sivuten ja sillosista yli 2 vuotta vanhoista esitutkintapöytäkirjoista mua tenttasivat. Väliin tuntu että olin syytettyjen penkillä. Vastaaja oli halunnut mut sinne puhumaan ja kerrankin puhuin totta oikeussalissa. Syytetynkin kans siinä vaihettiin muutama sananen ja tultiin siihen tulokseen että päihteet on pahasta…todella viisaaseen lopputulokseen päädyttiin. Hyvä oli päästä täältä laitoksesta asioimaan ja nyt mieli virkeenä kun sain yhen asian mielestä painamasta :smiley: Tyttäret tulee viikonloppuna äitini kanssa vieraileen. Vähän on jäänyt kirjoittaminen vähiin tänne kun täällä ollaan “asiassa” 24/7. Lääkepudotuskin menee etiäpäin ja ens viikko on sitten lääkkeetön, toivottavasti. Siihen ainakin pyrin.

:smiley: :sunglasses: :smiley:

Saatiin sovittua miehen sakot.Ihan hyvä juttu ettei sen tarvii lähtee istuu niitä.Vois olla tällä hetkellä aika kohtalokasta jos se lähtis lusii.

Tänään oli hyvää se, että mies on ollut yli viikon selvänä ja se että vaikka mulle ja miehelle tarjottiin savuja, niin osattiin kieltäytyä. Mulle se kyllä oli helppoa, kun ei noi savut oo muutenkaan vuosiin maistunu…

Miksköhän tää aihe on muuten paljon vähemmän suosittu kun toi, että “mikä on tänään huonosti”…
Ite oon kyllä huomannu, että harvoin tulee edes huomattua niitä hyviä juttuja, aina ajattelee vaan sitä mikä mättää…

Niinkö aikaa maksella niitä, vai saako se tehdä jotain duunia niitten maksamisen sijasta? Onko toi jokin nuorisoohjelma vai oliko se ihan normaali ulosoton kanssa sovittelu?

miettii mj.

Onko rotat tyytyväisiä?

Tää päivä on mennyt kokonaisuudessaan hyvin.Ei olla vastailtu puhelimeen vaan ollaan oltu kahestaan miehen kanssa.Ihan jees päivä pitkästä aikaa.Varmaan ruvetaan salilla käymään tässä lähiaikoina ni saadaan jotain tekemistä ku muuten menee kaikki päivät telkkaria katellessa.Mutta iha jees päivä ollu.Selvinpäin ja silleen :slight_smile:

Rotat on hassuja :stuck_out_tongue: Meillä oli jossain vaiheessa rottia ja ne oli kunnon houdineja.Koitin lukita niitten häkin sellasilla klipseillä mut ei siit tullu mitään.Se toinen oli sen verran fiksu et sai nekin auki.Sit ne molemmat kipitti aina olkkariin mis me nukuttiin meijän sänkyyn :stuck_out_tongue: Kai niillä tuli ikävä :laughing:

:laughing:

Joo tiedän tunteen.Toinen mun rotista oli yks yö karannu ja heräsin siihen ku se oli mun rinnan päällä ja nuuskutteli mun naamaa.Onneks en säikähtänyt ettei käyny mitään pikkuselle :stuck_out_tongue:

Haluisin jossain vaihees taas rottia lemmikiksi.Ne on jotenkin tosi symppiksiä.Mun viimesin rotta kuoli tosi pahaan kasvaimeen ni en oo viel ollu valmis ottaa uutta asukasta ku pelkään et sillekkin tulee kasvain.Ne kun on aika yleisiä :frowning:

Mutta hassuja ja ihania ne on <3

Ihana herätä ilman krapulaa lauantaina. Pieni, mutta aika ihana asia. Kiva ilma tuolla ulkona näyttäisi olevan, että jotain ulkoilua tänään. Nämä asiat tekevät mut juuri nyt onnelliseksi. Ja tietty se, että mulla on valinnan vapaus tehdä tänään ihan mitä vaan…

Mukava herätä ku ei oo mihinkää kiire.Voi heräillä ihan rauhassa.Tuolla on tosi nätti ilma ni voisin lähtee kohta koiran kans lenkille :slight_smile:

Tehtiin jo. Ja iltapäivällä uusi pidempi lenkki. Nätti päivä vaikka tuulee.

brrrrr… Oikein puistattaaa ja nousee ihokarvat pystyyn ajatuksesta että heräisi rotan herätykseen. Ja se häntä, hyi hel*etti… :laughing:
Luonnossa nyt pystyn niitä näkee huutamatta, mutta että kotiin ottaisi, en ikinä. Tai on ne ihan sööttejä jos sen hännän saisi pois.