mikä on rivatrilleissä liikaa?

Oon tänään popsinu niitä panakotin kanssa niin paljon että en etes lukumäärää muista ( kyllä tarkoitus on olla tuntematta mitään ) mutta mikä on vaarallinen annos?

Vaikea sanoa kun en tieda kuinka paljon oot ottanut Kodeiinia mutta opiaatit ja bentsot on varsinkin alkon kanssa on kunnon “tappokombo”. Jata Rivat talta illalta ja saasta ne vaikka huomiseen. En usko etta saat enaan lisaa kikseja popsimalla rivoja.

Joskus soin 65kpl 2mg rivoja ja bissea paalle. Kaaduin metron rappusissa aika pahasti ja putkasta herasin.

Mulla Rivat ei toimi kovin hyvin. Toi tapaus sattui 12vuotta sitten. Mutta joo sain respan kakkosen rivoihin ja aloitin ottamalla 20. Ei toiminu kunnolla niin vedin sitten kourallisen. Niin ja alkoa paalle. Menin suoraan kallioon ja hesarille johonkin baariin. Olis voinu tapahtua paljon pahemmin. :open_mouth:

Mikä kunto, pakkolopettaapanacodit?

Benzojen suuretkaan yliannokset eivät käsittääkseni yksistään ole hengenvaarallisia, eri asia sitten tosiaan, jos niitä benzoja kombottelee oppareiden, viinan tai vaikka sen surullisen kuuluisan Lyrican kanssa. Silti en voi mitenkään suositella benzojen yliannoksia, koska siinä touhussa saattaa pää mennä sekaisin pahimman kerran, voi tulla tehdyksi aivan hirveitä asioita, joista ei jälkeenpäin muista välttämättä yhtään mitään ja sitten vasta elämä vituttaakin, siis vielä enemmän, kuin siinä tilanteessa, kun yritti häätää vitutusta beneövereillä :cry: . Myös toleranssi kasvaa aivan turhaan, kun liika-annostelee itselleen benzoja ja sitten sekin vituttaa, kun lääke ei pian enää toimikaan, kuten ennen.

Vaikka Rivat mun “lempibentsoja” onkin, ja ne kyllä toimivat, niin niissä on kyllä itselleni sellainen efekti myös, että vaikka ottaisin, sanotaan nyt 2 kpl, ja sitten vaikka pitkin iltaa niitä buustailisin, ottamalla aina välillä vaikka yhden lisää tms., niin ei ne mitenkään “paremmin” ala toimimaan. Korkeintaan jos niitä liikaa menee popsimaan päivän mittaan, huomaa lähinnä seuraavana/parin päivän päästä, että kyllähän ne on toiminutkin, kun muistikuvat hämäriä yms. Alkoa en niihin sotke usein, ehkä paria bisseä lukuunottamatta. Ennen kyllä.
Pahimmillaan, kun väärennetyillä tyhmänä hain joskus muutamia vuosia sitten, meni sellaista 40-50 kakkosta päivässä. Tiukan viinan kanssa tuollaisilla määrillä, jos kotoaan vaikka poistuu, niin ei hyvä heilu. Eikä kyllä muutenkaan tuollaisilla määrillä.

Oikeastaan liikaa rivatrileissa on, jos niillä jotain oloja hakee, eikä esimerkiksi sitä, mihin ne nyt on määrätty. Ahdistusta jos on, ja ei paljoa tolea, niin yksikin riittää ihan hyvin mielestäni. Tai jopa puolikaskin jos tolet ovat pienet. Ei se meininki oikeastaan mitenkään hienommaksi siitä mene vaikka niitä kymmenen popsisi.

WORD, juuri näin. “Vedin koko purkin ja mitään ei sanonut”… Seuraavana päivänä voi miettiä että mihin on jemmannut ne loput, eikä löydä mitään! Itseäni tosin alkaa vain vituttamaan jos 15 kakkosta ei toimi… Joten skippaan koko ryynit…

Olo on ok… Mitä nyt tänään ottanu 6-8 rivaa… en oikein muista… ja kohta lootan kaljaa… :frowning: Tilanne nytnon vaan se että en halua tuntea yhtään mitään… Kai mä huomenna hengissä olen?? :open_mouth:

Älä nyt ainakaan mitään opiaatteja tohon enää sotke. Sinuna jättäisin loput bisset juomatta, mutta tolea holiinkin ilmeisesti löytyy jos oot 20 bisseä juonut ja noinkin koherentisti kirjoittelet, joten tuskinpa sä siihen kuolet, mutta ihan saatanan typeräähän toi on jos nyt ihan suoraan saa sanoa :unamused:

Ensinnäkin huomenta kaikille. Ja kyllä Malibu, todella tuttu juuri tuo efekti takavuosilta. Muunmuassa hellan takaa avattu joku luukku/levy seinässä, koska “enhän mä nyt ole niitä KAIKKIA voinut AINAKAAN syödä”. Ja “luukun” takaa löytyi lähinnä jotain laastia tms. Tavallaan huvittavia (no, surkuhupaisia) juttuja jälkeenpäin ajatellen, mutta ei kyllä silloin ole järki päätä pakottanut. Tai ainakin siihen pakotukseen on pitänyt jotain ihmeen pehmennystä hakea täysin naurettavissa määrin :smiley:

Ole nyt, helvetti soikoon, varovainen, kun sekoitat vahvoja benzoja ja noin suuria määriä alkoholia keskenään. Tuossa saattaa käydä hullusti :frowning: . Ymmärrän kyllä, että sulla on paha olla(tai enhän mä juuri sun pahaa oloasi voi ymmärtää, mutta aika helvetisti on omakohtaista kokemusta kaikenlaisesta depiksestä, aihdistuksesta, todella vittumaisista jutuista, joita mulle on käynyt jne.), mutta saatat saada vielä pahemman olon, jos menet ryynikännissä hölmöilemään jotakin mahdollisesti vakavaakin. Tiedän, mistä puhun :cry: ja ihan kaikella ystävyydellä tämän sanon.

Sinuna olisin myös huolissani maksasi kunnosta, etenkin jos olet napsinut niitä Panacodeja suuret määrät erottelematta ja sitten vielä kippaat kaljaa päälle tuolla vauhdilla. No, huono mä olen tästäkään saarnaamaan, kun ei tuo oma maksakaan ole parhaassa mahdollisessa kunnossa :blush: .

Yritähän pärjätä siellä ja ilmoittele taas itsestäsi, että miten menee.

^Ei kenellekään yleensä määrätä ensimmäisellä lääkärikäynnillä kuin 30 kpl jotain bentsoa tai sen johdannaista, se on ihan yleinen käytäntö. Vai “lastenpaketti”, hoh hoijaa… 2mg klonatsepaamia vastaa 40 mg diatsepaamia, oman kokemuksen mukaan siitä menee vielä enemmän vaan kuutamolle. Ehkä se on ihan hyvä ettei sulla ole niihin rivoihin reseptiä :unamused:

Rivatrileillä tuntuu olevan niin omalla tavallaan lievä vaikutus, kun eivät ainakaan mua väsytä samaan tapaan kuin varsinaiset muut bentsot. Siksi ehkä tulee syötyä yli reseptin. Mula on reseptillä ollut ptkään, ja menneinä vuosina meni kyllä se 2x150 purkki tooodella nopeasti, se johti usein riitoihin perheessä, päiväkausien blackoutteihin ja yleensäkin ihme riehumista, rikosilmoituksien pelkoa. Onneksi sentään yleensä kohdistanu raivotrilini vaan itseeni, eikä käsi pahasti ees murtunut kun tiiliseinä osottautui mua voimallisemmaksi. Pahimmillaan taisin piruuttanu syödä sen 150x0.5 kerralla kun olin yksin kotona ja ajttelin mitä tapahtuis. En kyllä muista parista päivästä mitään, muuta kun sen että purkki tyhjenee. Vähän epämääräinen “rauhoitttava”, ainakin tuollaisessa käytössä. Mutta ei siihen suoriltaa myrkytysmielessä kuole, jotain vammaista saattaa toki tehdä tai jos innostuu kiskoon jotain muuta päihdykettä niin varmasti voi tipahtaa fataalisti.

Nykyään haen harvoin reseptiä ja koitan käyttää jos on oikeasti vaikeita tilanteita: sosiaalinen vammasuus mullakin diagnosoituna. Vaikutuskin tuntunut muuttuva, ei huvita otttaa yli rseptin mukaiseta 4x0,5, sitä suurempi annos alkaa väsuttään ja muistia pätkimään. Sinänsä auttanut sietämään vittumaisia tilanteita toi. Lyricaahan ne antaa kans soshankaluulksiin, siitä en tiä mitä ajatella, ihme myrkyn tuntunen, ja ihan selvästi addiktoiva, en syö vakituisesti vaikka kait ois suositeltua.

Mun mielestä Rivojen tehoa monesti liiotellaan. Mä sanoisin että 2mg riva vastais 20mg pamia, vaikka tiedän kyllä mitä niissä taulukoissa lukee.

Mutta siitä rivatrilit on mielenkiintoisia, nimittäin, kun tuli muinoin vedettyä “ryynikännejä”, niin rivatril oli ainoa bentso, joka sai minut varastamaan kaupasta. Olen aina yrittänyt elää suhteellisen laillisesti pl. huum.ainerikokset, mutta rivat tekee mulle jonkun ihme pöllimisvietin… :mrgreen: