Mulle ei ole tullut viime vuosina benoista muuta kuin rankkoja ongelmia; Persoonallisuuden jakautumista, vaivan käsittämättömiä juttuja, välillä en tunne kavereita yms…
olisko paras ihan vaan diapami hitaasti tippuvalla annoksella, tai joku opamox tai rivatril samalla meningeillä. Olen kuitenkin kohta jo 35-vuotias enkä enää halua jatkaa näin.
Kuinka kauan olet syönyt Benzoja? Itse olen syönyt benzoja noin 7 vuotta annoksella: Diapam 30 mg ja Tenox 40 mg vuorokaudessa. Lopetin napit vähän yli 1/2 vuotta sitten. Jotenkin minusta tuntuu nyt että järki ei juokse enään niin hyvin. En oikein ymmärrä lukemaani tekstiä niin hyvin, englannin kielen olen unohtanut enkä löydä enään sanoja kun yritän tuottaa tekstiä, kirjoitusvirheitä on enemmän vaikka en kai huomaa niitä ja muut älylliset työt kuten tietokone ohjelmien teko tuntuvat todella vaikeilta. Pitäisiköhän tässä aloittaa benzot uudestaan jos vaikka nämä vaivat poistuisivat??? Lisäksi tuntuu siltä, että vanne puristaa päätä esim. tämän vastauksen kirjoituksen aikana! Tekisi mieli vaan juoda viinaa ja maata sängyssä… Mikä minua vaivaa
^Älä nyt irvaile kun kerrankin kirjoitin jotain mitä oikeasti tarkoitin… Se on harvinaista VH:lta. Olen 100% tosissani sen kanssa mitä kirjoitin ja tunnen näin nytkin vaikka 24 mg buprea elimistössä. Seuraavaksi otan buprea tiistaina ja nautin tauon jälkeen 8 mg vedot suoneen…
En pistä suoneen korvaushoitolääkkeitä. Ne minä myyn kadulle. Subutexiä minä pistän suoneen. Ne minä ostan kadulta.
Et tuollaista luvassa, kun lopettaa bentsot? Ja pitäs olla ihan toistepäin kyl tää asia. Outoo…
Mullakin on jo ollut kauan Rivatrilienkaa tiputus… En haluu et must tulee ihminen joka ei osaa lukee kunnol ja varsinkaan kirjottaa, ku omasta mielestä höpötän välil ehkä vähän liikaakin… VH: Itekki olen about noin kauan syöny bentsoja, siis ihan oikeesti onko tuollaista sit luvassa? Ei kai tuollainen voi jatkua kauaa…? Tuo kuulostaa siltä ku lopetin Xanorit seinään, ni tuli tuollaisia olotiloja…
Et täs näkee, et niitä “kivoja nappuloita” ei kannata ehkä lääkäriltä hakee väkisin jos pärjää ilmankin. Niiku mäki aikoina olisin ilman pärjänny, mut ei kun oli pakko saada xanorin-paskaa itelle reseptillä " kun niistä tulee niin hyvä olo " ja PASKAT!!
Ja tämä ei nyt ollu mitään v*ttuiluu taikka pärinää kenellekään, Ihan itelleni tuossa vähän niinkun kiukuttelin ja yritin vähän sanoa varovaista sanaa noiden bentsojen käytöstä, jos ei jo syö niitä…