Mikä Lääkitys?

Mulla on 10-50mg diapam päivittäin tarpeen mukaan. Ja ketipinor 50mg uneen mutta en syö kuin harvoin jos ei muuten unta saa. Ja sama Stellan kanssa 10mg mutta harvoin tulee otettua.

Vakiona menee nyt 40mg Sepram ja 20-30mg Risolid. Xanoria menee tarpeen mukaan 0,5-2mg (ei joka päivä mutta usein kumminkin).
Lisäksi eräästä tapahtumasta johtuen viimeisen 8kk aikana mennyt Opamoxia ja Tenoxia reseptillä pieniä määriä. Muutaman 10 mg Diapamin ja jokusen Panacodin oon saanu kavereilta.
Risolid on tuossa se turhin lääke mutta mennyt 18 vuotta niin en oo osannu lopettaakaan sitä (tarkoitus on).

reseptillä tulee tällä hetkellä tenox & sirdalud, pieniks on lääkemäärät laskenu muutamassa vuodessa.

Rivatril 4mg /vrk, ehkä nostetaan
Bubrenorfiini laastari 10mg, ehkä vaihdetaan fentalyyniin kun tehot ei oikein riitä ja en tykkää laastarista
60mg cymbalta

Tarpeen vaatiessa respalla kirjotetut:
500mg ponstan
1g Panador forte
600mg Burana
Panacod
100mg & 200mg tramaleita
Miranax 550mg
sifrolia
en muista juuri nyt kaikkea, mutta ainakin jotakin verenpaine lääkettä myös 40mg tabuina
ikää 24vuotta.

4 x Opamox 15mg
2 x Tramal retard 100mg
1,5kpl x Somnor 10mg
Ihan tyytyväinen olen arvauskeskuksen lääkitykseen ja kaikki oikeaan tarpeeseen… ei hupiin, paitsi sillon tällöin :mrgreen: Harvoin tosin menee hupiin tänä päivänä. Ennen oli asiat toisin ja lähes tulkoon kaikki meni hupiin. Ja aikoinaan lääkitys oli kovempi, mut ihan hyvä näin. Kai sitä on tosiaan viisastunu vuosien varrella ja kun lopetti dokaamisen niin ei oikeen enään nappaa sekis guosit lääkkeillä tai oikeastaan millään doupilla.

Lamictal
Rivatril
Xanor
Lyrica
Concerta
Sirdalud
Ajoittain ardinex
Olen jostain syystä saanut pyytämällä sen mitä olen halunnut.

Suboxone 6mg/vrk, cymbalta 60mg sekä opamox 3*15mg, johon toivon korotusta ens viikon lääkärikäynnillä, ja lisäks antabusta… Katsotaan miten käy…? Antabuksen saamisessa tuskin olee olee onglemia, mut jospa ottaakin alkon säännöllisen käytön takia noi vähäisetkin bentsot multa pois?! Ei auta muu ku ottaa riski.

iina: Antabuksen aloittaminen vaatii jonkun verran munaa, rispektit siitä. :slight_smile:

^ Kiitti! :slight_smile: Juu, kun ei tunnu tämä iltaryypiskely loppuvan sitte millään. En vaan saa sitä poikki! En usko et se iltaisin juomatta oleminen tulee olee mikään ihan mahdoton asia toteuttaa, sit kun sen muutoksen on ensin saanut alkuun. Ja siihen haluaisin antabusta tueksi. On se kumma, miten riippuvaiseksi tulee joistain tietyistä tavoista. Kun on tottunut juomaan joka ilta, niin sen liittää niihin ilta-touhuihin jo niin voimakkaasti et näköjään on ihan uskomattoman vaikeeta pistää sille loppu.

Ai niin, nytpä muuten muistui mieleeni et oon tainnu pyytää tota joskus aiemminkin, ja et ne olis halunnu tehdä jotain maksa-arvo-testejä ennen sen aloitusta…? Toivottavasti ei menis niin vaikeeks! On sitä maksaa tullu rasitettua jo sen verran, et eiköhän se nyt jonku vaikka yhden kk:n antabus-kuurin kestä??

Ei siinä ole kuin samana päivänä labraan ja korkeintaan viikko odotusta. :slight_smile:

^ Joo mut rasittaa aina noi labroissa käynnit ja vastausten venailut…

Totta kyllä. Mutta jos onnistuu, niin on se varmaan sen arvoista. :slight_smile:

Tästä sitte labralle, jotta pääsee alottaa ton antabuksen. Jännittää et mitä tapahtuu kunhan saan sen aloitettua…? Saanko oikeesti juomisen lopetettua? Vai jääkö lääkkeet ottamatta? Vai löydänkö itseni joka ilta sängyltä makaamasta naama punaisena, odottaen et pulssi tasaantuu??! :confused: Eieiei, ei tota vikaa ainakaan… Ei, kyllä sen tällä on nyt loputtava! Prrrkle!

-Antabus 100mg
-Doxal 50mg+50mg
-Rivatril 1.5mg
-Opamox 120mg
-Tenox 40mg
-Sirdalud 8mg

Unettomuuteen kannabista tai ketiapiinia.

Rivatril 4mg /vrk, ehkä nostetaan
Bubrenorfiini laastari 10mg, ehkä vaihdetaan fentalyyniin kun tehot ei oikein riitä ja en tykkää laastarista
60mg cymbalta. EDIT: Bubre lähti pois pelistä ja tilalle tuli fentalyyni.

Tarpeen vaatiessa respalla kirjotetut:
500mg ponstan
1g Panador forte
600mg Burana
Panacod
100mg & 200mg tramaleita
Miranax 550mg
sifrolia
en muista juuri nyt kaikkea, mutta ainakin jotakin verenpaine lääkettä myös 40mg tabuina
ikää 24vuotta.

juu, eli siis oxycodon:nin vaikuttava siis oksikodonihydrokloridi, moni sanoo oksikodoniksi. juu itsekin sairaalassa olen muutamaan otteeseen saanut oxanestia, mutta eihän sekään ole pelkkää oksikodonia,oxynormia ja targiniq:ia. mikä on puhdasta oksikodonia, saako noista vielä erikseen eroteltua pelkästään tuon oksikodonin?

“1. MITÄ OXANEST ON JA MIHIN SITÄ KÄYTETÄÄN?
1 ml injektionestettä sisältää 8,7 mg oksikodonihydrokloridia (7,8 mg oksikodonia), joka vastaa 10 mg/ml oksikodonihydrokloriditrihydraattia.”

"Mitä Oxycodone ratiopharm 20 mg depottabletti sisältää

• Vaikuttava aine on oksikodonihydrokloridi. Yksi depottabletti sisältää 20 mg oksikodonihydrokloridia, mikä vastaa 17,9 mg:aa oksikodonia."

Mun lääkitys on Seroquel prolong 200mg/vrk ja tuostakin aion pyrkiä eroon, ennenkö saan neuroleptien aiheuttamat paskat päälleni. En aio koittaa tuleeko mulle pitkällä käytöllä pysyviä pakkoliikkeitä ja laskeeko älykkyys jne. Pakko koittaa elämää ilman mitään lääkitystä, jotta näen taas onnistuuko se.

Mun lääkehyllystä löytyy seuraavat tropit:

Burana-Caps 400 mg
ASA ratiopharm 500 mg
Finrexin

Leponex 100 mg (200 mg iltaisin, psykoosinestolääke)
Sertralin 50 mg (150 mg aamuisin, mielialalääke)
Diapam 5 mg (1-2 tabl 1-2 krt pvässä, ahdistukseen)
Tenox 20 mg (½-1 tabl tarvitt.nukahtamiseen)
Stella 10 mg (1 tabl tarvitt.nukahtamiseen)
Melatoniini 3 mg (1 tabl ennen nukkumaanmenoa unirytmin säätämiseen)
Lyrica 75 mg (1-2 kaps. päivässä ahdistukseen)
(Stellan/Tenoxin käyttäminen tarvittaessa nukahtamiseen vaihtelee kausiluontoisesti :wink: )

Addie: Meneekö sulla kenties nyt lääkkeiden nimet sekaisin?

Fentanyylilaastarissa vaikuttava aine on fentanyyli. Oxycontinissa/Targiniqissa/oxanestissa/oxynormissa ja oxycodone ratiopharmissa on vaikuttava aine oksikodonihydrokloridi. Oksikodonia ei oo laastarimuodossa, ainakaan Suomessa.

^Tuohon ed. lisätäkseni, ja korjatkaa jos olen väärässä niin eikö fentanyyliä saa sairaalassa sekä lähinnä syövän loppuvaiheessa?? Oxycontinit ovat tosiaan hiukan eri asia kun fentanyyli kuten Nasaalisti sanoi… Itse olen ihmetellyt että mikä puoskari-lääkäri Addiella on jos fentaa määrää ennenkuin on kokeiltu oxycodoni. Huvittavaa on, että kun etuliitteet vaikuttavat kipulääkkeisiin niin paljon, niin meillä esim. ukko joka saa Indalginia, luulee sitä morfiiniksi (etyylimorfiini). Kuulemma bubrea vahvempaa lääkettä… Kyllä mä olisin saanut tosi helpolla Indalginin esim. Tramalin sijaan. Lisäksi Indalgin on yleinen hammaslääkärissä määrättävä lääke joten… Offia joo…

Onko sulla Addie kokeiltu se Norspan, että menee 2x20µg/h laastareita?? Luulisi että kaikki kokeiltaisi jokaisella annoksella (kirjoitit yhdestä laastarista), ennenkuin vaihdetaan vahvempaan…