Mikä ihmeen kipulääke on Ponstan Forte 500mg?

Eli pienet Diagnoosit,että auttaako luukipuun,ja minkälaisiin kipuihin auttaa :question: Tiedän että kysyn vähän väärällä osastolla,koska en sitä päihtymistarkoituksessa edes suunnittele :slight_smile: :exclamation:

Niin mut haluaisin kokemuksia,ku mulle alotettiin selkä kipuun nuita,linnassa kuulemma nuita jaeltu. :unamused:

tohtori.fi/?page=0545318&sea … id=6819368

Lääkettä käytetään mm. nivelreumaan ja muihin reumatauteihin, nivelrikkoon, vammojen jälkihoitoon, suurten hammasleikkausten yms. jälkihoitoon, kuukautisvaivoihin sekä migreenikohtausten hoitoon. Lääkettä ei suositella alle 14-vuotiaille.

Mefenaamihappo rauhoittaa tulehduksellista kipua, jollaista esiintyy mm. reumataudeissa sekä vammojen tai leikkausten jälkeen. Lääkettä käytettäessä kuumotus, turvotus, kipu ja liikearkuus vähenevät. Lääke alentaa myös kuumetta.

Ilmeisesti oot saanu niitä kipuihisi lekurilta?? Mks kyselet tollasia et “auttaako se kipuihin” kun se ei missään nimessä oo mkä kolmiolääke. Ei muuta kun kokeilet nii huomaat.

Vihdoinkin lääke, millä kuumotus poistuu :laughing: Täytyy heti saada tuota eliksiiriä!

Mä oon aina ihmetelly tota kuumotteluu, Mua ei kuumota mikään.

Mulle lääkäri määräs tätä tänään koviin kuukautiskipuihin, tässä ootellaan onko mistään kotosin. Kokeiltu Miranaxit, Panadolit, Voltarenit, Buranat… Toivoton olo :frowning: ja tänää pitäs lähtee stadii keikalle! V#%&U!

Hahah, pakko postata vähän aiheen vierestä, mutta tällainen kuumotuksen poistava lääke ois kyllä hyvä! Mua kuumottaa aina niin pirusti ihmisten ilmoilla

:laughing: :laughing: