Mikä ihme vaikuttaa nyt?

Tervehdys Nisti Ystäväni!

Yksi kuva kertoo enemmän kuin 100 sanaa… Viimeiset Hitaat vedetään nyt… Mikä vaikuttaa VH:lla nyt???

KUVA1

KUVA 2

Oikein vastanneet palkitaan vastaavilla virtuaalivedoilla, kuin VH on vetänyt…

Terveisin
Viimeiset Hitaat, joka sai joskus elinikäisen porttari PLINKKIIN :frowning: :frowning:

Saitko sä VH elinikäisen porttarin?!? :open_mouth: Miks? Näkyy vaikuttavan bentsot ja bupre… Mut mä en tahdo edes virtuaalivetoja ku olin lähes 10vkoa piikittämättä ja muutama vko sit retkahdin ja nyt oon ollu joku kolmisen viikkoa piikittämättä… Oon myös korvaukses ni iteasias mul on muuten sama testi-tulos mut ku menee Dededrine, ni mul on AMF pos. Vieläkö meinaat lopettaa opparit vai???

Onnittelen! Vastasit täysin oikein.

Tänään vedetty Subutexia 16 mg hihaan.

Bentsoja otin viimeeksi 31. joulukuuta 2009, mutta seula oli vielä tänäänkin positiivinen!!! Vi…u!
Sain A-klinikalta mukaani kotiini yhden seulan bentsojen tutkimista varten. Mun korvaushoito
alkaa heti, kun saan bentsot pois seulasta ja nyt alkaa jo vituttamaan aika rankasti. Olen jonottanut
jo yli 5 kk KH aloitusta, mutta nuo bentzot näkyvät edelleen…

Porttikiellon PLINKKIIN sain tyhmän viestin takia, jossa kerroin kuinka helppoa on reseptien väärennys.
En oikeastaan tehnyt mitään väärää, mutta asia ylitti uutiskynnyksen iltapäivälehdissä…

Terveisin
ex. VH

Maailma on täynä kaikenlaista pahaa, huumeita, viinaa, naisia ja rahaa…

Mulla näky bentsot aikoinaan joku 6vkoa… Ryssäpameja olin silloin vetäny yli kk:den lätkän päivässä et ne ehkä näkyi kauiten. Eipä ne enää kauaa voi näkyä, sit pääset aloittamaan korvauksen… :wink: Mul se ainakin pelasti koko elämän, en ois ikinä uskonu ja useat ystävätkii sanoo et ei uskois ellei ite näkis kuin paljo ihminen voi muuttua puoles vuodes… En enää edes nokita koti-lääkkeit… Ne toimii parhaiten liuotettuna ja se on fakta…