Mikä Concertan tilalle

Oon nyt käyttäny concertaa siihen pisteeseen ettei suurempaa annosta saa enää ku sen 54mg ja mietin että mikä ois hyvä samankaltane lääke kunhan ei ois ritalin koska sitä pitää popsia pitkin päivää :unamused:

Ainoa mikä tulee mieleen, että ton Concertan lisäksi vielä ritalinia, jos lääkäri suostuu…?

Mulla menee itselläni tuo Concerta niin, että saan maksimissaan ottaa 54mg/vrk, eli pienempiä nappeja käytössä, muttei ole tullut puheeksi mikä on kattoannos. Muistaakseni olen kyllä kuullut jollain olleen isompikin annos kuin tuo 54mg. Omalla kohdalla on pohdittu Concertan ja Ritalinin yhdistelmää, jotta saisin joskus nukuttuakin, mutta saa nähdä. Aika laiska olen ollut tuon asian suhteen, ja pari kertaa Medikinetiä kokeilleena en jostain syystä pitänyt vaikutuksesta, joten voi johtua saamattomuus siitäkin.

No jaa, olipahan tästä taas paljon apua eli ei :unamused:

Conserta, Medikinet ja Equasym ainakin sisältää ainakin samaa vaikuttavaa ainetta, mutta ainakin jälkimmäisiä taitaa yleensä tarvita useamman päivässä. Adhd-lääkkeenä jollain on ainakin Elvanse (lisdexamfetamiini), jota syödään vaan yksi aamulla (tietämässäni tapauksessa).

Kyllä luulis saavan suuremman annostuksen kuin 54mg/päivä kun itelläkin on se 144mg/päivään eli 4x 36mg