Mihin on hävinnyt Heroiini?

Tervehdys!

Olen käyttänyt buprenorfiinia jo 8 vuotta, mutta en ole kuin kerran törmännyt heroiiniin. [Poistettu haitallista. -Päihdelinkin toimitus]

Osaako joku kertoa mistä se johtuu, että heroiinia ei liiku missään? Afganistanissa käsittääkseni sitä valmistetaan ennätyksellisiä määriä…

Terveisin
ex. Viimeiset Hitaat

Muuta Afganistaniin :wink:

Bupre syrjäytti pollen? Kansalle pitää tarjota suuressa määrin sekä nopeeta että hidasta, nopee piriä ja hidas subua. Olisko näin?

Tyhmä kysymys. Onk se hyvä vai huono?

Miks vetää epämääräistä, likaista, kallista, vaarallista, jokakerta erilaista heroiinia, kun voit ostaa[size=85] (suht)[/size] vaaratonta Buprenorfiinia suoraan apteekista steriilistä lääkeliuskasta. Think about it.

Tossa on kyllä pointtia, terveys ennenkaikkea… :wink:

Mutta mikä sitten saa jotkut tavoittelemaan sitä heroiinia eniten? Ehkä syynä on ne herskavetojen jälkeiset kovat rushit, jotka kylläkin melko lyhyen käytön jälkeen tuottaa jälkipyykkinä vittumaiset vieroitusoireet? :unamused:

Hä, fentanyyli toimi sulla 15 min?! Mulla kyllä vaikutukset kesti yli puolet pidempää

Apteekista? Emmä tunne ketään, joka ostaa apteekista. Entä lääkkeen piikittämisen vaarat? Amputaatiot? Tukkii suonet muutenki, sydän-ja verisuonitautienkin riski kasvaa. Ja mä sanoin et tyhmä tai lähinnä viaton kysymys. Juu tietenkin tuo on totta, ett kadulta et tiedä, mitä saat.

No nyt tiedät yhden kuka apteekista buprenorfiininsa saa. Meikäläinen. Ja kun vähän ajattelet asiaa pitemmälle, niin sieltä lääketehtaalta apteekin kautta ne Subutexitkin sun kätees tulee. Daa. (sori oli pakko laittaa toi daa tähän väliin, kun se sopi niin täydellisesti ton lauseen perään… :laughing: )
Kun taas herskaa valmistaa joku paha mafioso Venäjällä likasessa tehtaassa, eikä varmaan ees steriloi käsiään ennen ‘töihin’ menoa… :stuck_out_tongue:

Ja paskat perkele se mitään suonia tuki. Firttelöit ne perkeleen snagut ennen vetämistä…! Ei sitä nyt tyhmä tarvi olla, vaikka itteensä piikittääkin. :wink:

Aivan niin. Kuitenkin on saatavilla ilmaisia erinäisistä terveysneuvonta pisteistä löytyviä filttereitä
(mm. hammaslääkärin filtteri ja se ranskalainen “trumpetti” filtteri) joiden suodatus prosenttti on 86~+90%(tavallisessa tupakan filtterissä se oli jotain ~20%, että on sekin kuitenkin parempi kuin ei mitään…)

Mutta se on tyhmää, että murskataan subu, vettä perään ja siitä sit suoraan ränniin… Ja sitten itketään, kun menee putket ja lopulta näkökin heikkenee… Voi, voi… Ehkä olisi kannattanut miettiä vähän ennen tuon tyyppistä vetämistä?
Tyhmyydestä sakotetaan :wink:

Joo se röökin fima on huono… jossain sellasseessa esitteessä oli tai joku Livarin tyyppi kerto… jnejne.

Itse suosin pumpulista tehtyä pientä palloa. Se on kaikista paras, siihen ei jää sitä pientä neste määrää mikä just siihe rööki fimaan jää. Sellanen psyykkinen juttu nääs. :wink:

Okei, okei. Mä en v ä i t t ä n y mitään, kyselen silkkaa tietämättömyytäni, kun mun suoneen ei mee mitään. Ihan vaan simmonen, et mä en usko, et kaikki kadulta ostetut lääkkeet on laillisesti valmistettuja. Siitä oli joskus radios juttua, et on “tehtaita”, ei niitten niin isoja tarvi olla, jois sit samal linjal voidaan tehdä mitä vaan eikä nuita nii välitetä puhdistella. Mä ostan vaan tutuilta, niiden omia… Niitähän piisaa. Tiedän varmasti, mistä peräisin. Irtopillereitä en koskaan.

Ei nyt välttämättä liity tähän aiheeseen, mutta ihan mielenkiinnosta kiinnostas tietää että montako kys. aineen käyttäjää Suomessa on? Ikinä en ole kuullu ketään joka olis kokeillu. Sen sijaan Subun käyttäjiä lienee paljonkin jota en kyllä ymmärrä. Miten moiseen paskaan joku voi olla koukussa? Kerran kokeillu ja oli kyllä 100% paskempaa kuin mitkään opiaatit. Samoten opiaattien käyttäjiä myös löytyy mutta tosiaan veikkaan että joihinkin satoihin jää tuo hevon käyttö Suomessa. Niin ja mikähän tähän sitten vaikuttaa. Varmaan suurempi riski/tuomiot jne. Ei mulla muuta.

Ei kyllä henkkoht irronnu subusta mitään. Vähän ku ois jotain masennuslääkettä kokeillu ja olotila oli kyllä jotain muuta kuin mitä opalla saa. Lähinnä alko vaan oksettaan ja mitään euforiaa en kyllä kokenut. Nokkaan ne otin siis. Onhan se nyt ihan turhan kallistakin. Mitä nyt 50e g tai jotain? Toista kertaa en kokeilis edes vaikka ilmasta olis.

[Poistettu hehkutusta -Päihdelinkin moderaattori]

Siks ei pollea paljoo näy, kun sitä käyttävät lähinnä ammattirikolliset vanhanliiton jätkät, joilla on kanttia maksaa se älytön hinta. Pollehan katos aika tehokkaast harvojen huviksi, kun Pentti alkoi järkkäämään subuja Suomeen joskus, oliko se 95-97, mut joulukuussa kummiskin ja nykysin porukka kauppaa sitten korvaushoitolääkkeitään kun määrätään niin älyttömiä annoksia ja joillakin paikkakunnilla ei tartte 6 kk jälkeen kuin kerran viikossa hakea 21 kasipalloa kotiin.

Siinä syy.

Mitä vitun hehkutusta stna! :imp: