Metyylifenidaatti + bentsot + tramadoli?

Moro. :slight_smile: Tulin noviisina kyselemään tyhmiä.
Olen tänään ottanut 2x2mg rivoja ja 2x 18mg concertaa. Rivat ainakin potkivat. :smiley:
Kaapin pohjalta löysin 3x150mg tramadolia.
Onko järkeä taikka mitään hengistylaman riskiä jos nuo trambot vedän naamariin.
Mulla ISOT tolet metyylifenidaattiin tramaleihin pienet ja bentsoihin ei minkään laisii. Lähinnä tuo opiaatti + bentso kombo mietityttää.

Modet siirtäköön tai poistakoon jos näkevät tarpeelliseksi.

Edit: eikös stimulantit lisää tramadoliin liittyvää epileptistä riskiä? Annokset kuitenkin suht reilassa. Taidan vaan kuumotella turhaan :question: :unamused:

Kyllä lisää epilepsiakohtauksen riskiä ja kouristusta. En ottais ihan samaan aikaa niitä, vaikka sitten concertan “laskuissa”

Edit: toi sun nikki on kyl töykeen hyvä, oon tainnu sanoa aikasemminkin :smiley:

Juu, eihän tuo millään tapaa suositeltavaa ole. Tosin itse olen vuosikausia kiskonut amfetamiini/kokaiini+tramadoli-komboa ilman ongelmia, ja pidän sitä varsin miellyttävänä. Ei liene kuitenkaan sen arvoista, että lähtisi tietentahtoen testailemaan herkkyyttään kouristelulle.

Benzot tuossa kombossa vähentävät kouristusten riskiä, joten niitä on ihan suositeltavaakin käyttää, mikäli on ihan pakko MF:ää ja tramadolia kombottaa. Varsin riskaabeli kombohan tuo on, siis nimenomaan kouristelujen kannalta, ei niinkään hengityslaman. Korkeat toleranssit eivät sitten suojaa kouristuskohtauksilta, ts. aivan hyvin saattaa krampata, vaikka muuten ei tuntuisi missään.