metallin maku suussa XD

kuka osaa vastata kysymykseen miksi xanor debottia ei saa lopettaa noin vaan vaan vähennys pitää tapahtua ns.jkasottaisesti. sain eilen kuningas idean etten ota lääkkeitä ja viime yö oli yhtä helvettiä ja nyt sattuu rinnasta ja maistuu metalli suussa… :// ei kauheen kiva… tänään siis olen ottanut kaikki lääkkeet just niinkun pitää koska haluan nukkua ensio yönä. kiitos :blush:

anteeksi sekava kirjoitus tyyli mutta mä oon niin hukassa… :frowning:

Juu, et oo ainoo.

Multa saat anteeksi, vaikka en olekkaan ns. aktiivikirjoittaja, ja vasta vähän aikaa kirjotellu tänne olenkin.

Vieroitusoireet on aika yksilöllisiä minulla x depot toimii 24h siihen asti kun huomaa selvästi jotain puuttuvan. Tuo uni juttu on kyllä totta ettei unta saa jos lääkkeet on jäänyt ottamatta. Itse juuri puolitin annokseni, että kohta on pakko ottaa vaan 1mg ja vähemmän per pv jos meinaa että riittää nuo napit ensi iteriin. Mulle tulee sellanen paha huimaus ensimmäisenä noista oloista.

nyt sain nukuttua, onneks ja olo nyt suhtkoht normaali… haluun oikeesti päästä kaikista (en nyt ihan kaikista) lääkkeistä eroon. a-klinikalle aika vasta tammikuun lopussa, siihen asti saan xanorit ym.lääkkeet ja sitten pitäs olla keskustelu vähentmisestä mua pelottaa nyt jo että miten selviin, toki olen yhden aika hurjan vieroituksen käynyt läpi, viikon tärisin, hikoilin, pyörtyilin, oksensin, ripuloin, kilahtelin… ennenkun totuin pelkkään nykyiseen annokseen… nykyään otan pameja todella harvoin koska tuntuu etten niitä tarvi, olen siis “koukussa” pelkkään xanoriin… ilmeisesti… lisäksi otan aamulla cipralexii ja iltasin mirtatzapiinin että saan nukuttua ja että saisin ruokahaluni takaisin… plus vielä beettasalpaajat etten vapise…

mietein että millaista on elää lääkkeetöntä elämää, en muista vaikka haluaisin muistaa… takana siis mulla lääkkeiden syöntiin ja väärinkäyttöön on avioero, pieni lapsi ja huoli hänestä, vahinko raskaus ja tein abortin mitä kadun joka päivä, muutto omilleeen, syömishäiriö ym… elämä potkinut päähän todenteolla ja on ollut helppo hakea lääkkeestä helpotusta…