Metadoni / Tekken näkyvyys virtsatestissä

Onko kenelläkään kokemusta jos ottaa muutamana päivänä metadonia ja sitten teekkiä niin sotkeeko tämä pikatestituloksen teekin osalta? Voiko näin ns. huijaamalla saada puhtaan seulan?

Mitä sinä oikein sekoilet? Kysymyksessäsi ei ollut mitään järkeä. Metadoni ja Subu erotellaan normaaleissa seuloissa, eli kumpikin näkyy. Jos käytät metadoinia et varmasti erehdy ottamaan Subua :laughing: . Mitä ihmettä oikein haluat tietää?

Joo, sen enempää erittelemättä kysymyksen taustoja niin kuulin tälläisen kaupunkilegendan että jos muutamana päivänä on ottanut metadonia (vaikka ma-to) ja perjantaina ottaa teekkiä niin lauantaina olis puhdas seula teekin osalta. Että metadoni sotkee elimistössä taustalla. EIhän se järkeen käy ja siksi kyselin kun mulle niin asiantuntevasti näin väitettiin, kyseessä erään läheisen luotettavuus… :confused:

Ja tosiaan eipä niitä pitäisi päällekkäin ottaa mutta tiedänpä niitäkin jotka niin ovat tehneet, vaikka eihän siitä saa ku ittensä kipeeksi :open_mouth:

JEP JEP !!!
Ihan näinpä aluksi miksi huijata seuloissa ?Oletko miettinyt pidemälle tuota kissa-hiiri leikkiä ?Omasta kokemuksesta
10v.harrastin tuota seulojen manipulointia,aina vain jäin toiseksi.
Mutta tuohon mikä mieltäsi askaruttaa,kyllä kahden pv:ä metiksen käyttö näkyy seulassa ja samoin bupre.Eikä metadonia
vie kropasta kuin aika.Itselläni syksyllä metis näkyi vielä viikon kuluttua.Ettäpä sillai et tälläi.T:esmiu

Tarkennettakoon siis että olen tuolla pöydän toisella puolella, eli mua kusetetaan tai yritetään kusettaa :slight_smile:

Kuulee aina vaan mitä ihmeellisempiä läppiä miten helppoa tai vaikeeta on noita testejä kusettaa… taidan lyödä hanskat tiskiin ja todeta että aika näyttää!! Ei jaksa enää kytätä! Kai sitä joskus kiinni jää jos läheisiään koittaa vedättää, tai ainakin ennen on aina näin käynyt, sois jo loppuvan toi paskan kanssa leikkiminen :unamused:

Aika ihme legendaa et ne kumois toisensa seuloissa,näin käy kylläkin aivoissaniissä fakin opiaatti reseptoreissa ja
tulee muuten todella huonot olot jos meinaat metkunpäälle vetästä subuvedot.

Sulla näkyy viel lisäks molemmat siellä seuloissa.

Kannattais ehkä laittaa hitunen rehellisyyttä peliin, kyllä useimmiten asia ymmärretään ellei sit kyseessä ole virallinen asia kuten lapsi, työ tai ajokortti… Mulla yks frendi joka oli vuosia käyttämättä, kesäl veti 3vkon putken ku muksu muualla. Kerto klinikalla asiasta (oli käyny vapaa-ehtosest testeis myös siihen ast et muksu täytti 3), tietty jouduttii tekemää lastensuojelu-ilmotus asiasta jonka tiesikin. Nyt oli kertonu yhest retkahduksest vaik ties et ku muksu kysees ni sekin joudutaan ilmoittamaan. Ei edes testeis näkyny tuo retkahdus. Nyt ei oo enää varaa retkahtaa tai muksu otetaan huostaan/laitetaan äippä & muksu yhdes hoitoon, mut kyl on saanu kaikki maholliset lääkkeet ettei retkahtais… On vaa perseest et samas taloudes asuu korvauslainen joka rännää annoksensa joten ei mikää ihme et tulee himoja :unamused: .

Ite oon aina kerton korvauksessa ollessanikin jos oon retkahtan. Itelläni sama kokemus et jos onnistuu testit pitämää puhtaina liian pitkää, ni siitä suosta ei oo enää nousemista. 8v sit kävin testei antaas töiden takia ja yllätys et bubre ei näkyny tuolloin testeis, onnistuin n. 5kk antaa puhtaat seulat kunnes meni nuo leikkimiset “seulois näkymisen” kans överiks ja tuli otettua amfea sit muutama tunti liian pitkää. Oli aika perseest ku ei saanu näkyä testeis mikää joten vaihtoehdot käyttää oli amfe, bubre tai nopeet opparit, bubree ku ei vielä edes testattu ku ei ollu niin suosittu tuohon aikaan. Kyllähän töissä porukka näki ettei ollu ihan kondikses ku tuli valvottua öitä tai sit nuokuttua ku vetän kk:den bubrea mut vaikea sanoa mitää ku seulat näytti negatiivistä… Kunnes tuli se yks positiivinen amfelle ja pakotettiin samantien uusinta-testiin jossa sit oliki oppareit luk. ottamatta kaikki positiivistä ku olin lasken et voi polttaa parit hatsit ja sanoin pomolle et otin pari unilääkettä… Pahin oli et tuo oli pomon tuparit jossa vedin piriä ja yritti mua saada tunnustamaan ajankohtaa jolloin oon vetäny mut en tunnustanu… :blush: Ei tuolloin voinu lähteä baariin ilman piriä mitenkään ku jos osti pussukan vklopuks ni oli tietty pakko testata sitä ja sit se pussi menikii samantien ja oli vessassa vedettävä töissä et pysy hereillä… Oli aivan helvetin hauskaa kk:den kunnes massit loppu ja lähinkin sit katkolle… :imp: Se on helvetin fiksua yleensäkään testata sen “vikan kerran” kuten mäkin tuon amfen kanssa tein… :neutral_face: