METAAMFETAMIINI + Lyrica

Sama aihe, eri otsikolla! Selvennän vaan ton META asian, kun metadoniin ja metamfetamiiniin usein käytetään tota lyhennettä kumpaankin’… niinku varmaan tiettekin;)

En löytäny sopivaa topiccia tälle aiheelle ni kelasin et teen uuden jos saisin nopiasti jotain vastauksia… Eli oon nyt valvonu eilisaamusta asti ja vetäny metamfetamiinia, ei mikään pitkä aika siis mut olot on aikamoiset kuitenkin. Pumppu hakkaa miljoonaa ja kädet ja koko kroppa tärrää ja on kauheet vainot (no ylläri, metaa… :unamused: )… Mut mun KYSYMYS KUULUU, että mikä ois hyvä lääke ottaa tähän oloon et auttais tohon pumpun hakkaamiseen ja tähän ihan sekopäiseen oloon, kun EN VOI SYÖDÄ BEETASALPAAJIA, koska mulla on astma??? Sori kun on niin sekavaa tekstiä mut sekava on olokin kuten taisin jo ehkä aiemminkin mainita…

No miten ois bentsot, tosin maltillisella dosella, jos sitä lyyriä oot syöny?

No joo, mul on määrätty 1mg Xanoria päiväs… ehdin tos tipahtaa ennen ku otin mitän lääkkeitä, nyt vois ottaa jo pian aamulääkkeen täai ainakin pyúolet siitä, eli just sitä Xanoria… vaik nyt olo alkaakin oleen jo selvempi… heräsin kyllä tipahtamalla tästä tuolilta lattialle… :smiley:

Neuroleptejä muuten vastustan mutta 25 ketipinor auttaa ainakin itsellä pahimpiin metukka vainoihin. ja ventoline on hyvä ottaa että henki kulkee, vaikka itsellä se aiheuttaakin vapinaa ja sydämmen jyskytystä lisää, mutta menee ohi kun hengittelee ja rauhottelee ja ne Bentsot on se vanhalääke, tosin itsellä ei vainoihin vaikuta muuta kun silleen “noh jos ne tulee niin ei iskut haittaa…”
Tv,nim,merrki:Mitä jos ne ei tarkkailekkaan , menee kaikki jännitys hukkaan. :cry:

Mä en itse asiassa oo kuullu kenekään puhuvan metadonista metana. Metis tai metku se meille on. Ihan just sen takia, ettei sekoittuisi metamfetamiiniin.

^
word

Oon kans huomannut että Ketipinor auttaa vainoihin. Sehän auttaa myös skitsofreniaan ja kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön.

^ No tottakai ketipinor auttaa vainoihin. Sehän on antipsykootti/neurolepti, siihen ne on tehty (kylläkin uuden sukupolven sellainen, mutta kuitenkin)! No toki niitä voi käyttää moneen muuhunkin, mutta anyway.

Joo, mulla lähinnä pointti oli se että SE 25mg on hyvä. muuten ketipinorista alkaa pakkua ainkain mulle niitä ei kivoja neurolepti särkyjä yms paskaa.
yks 25mg on juuri hyvä.
näin.
:smiley:

^ Juu mulla kans isot annokset (yli 75 mg) aiheuttaa levottomia jalkoja ja muuta kivaa. Onneks en o enää syöny niitä.

joskus niitä syötiin hupiin, se se oli perse touhua. .